Je bent niet ingelogd.
Pagina's: 1
is er gen zever meer ? of is iedereen nog druk aant leren. ik heb gedaan en dus volledig vrij om optimaal te zeveren :p
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
hey iFcee,
nooit gehoord van het woord "uitgaan" na de examens????? Dan schiet er toch geen tijd over om te zeveren? ;-)
Laatst bewerkt door GOKU (26-01-2007 10:06:45)
En omdat ik dringend van mijn status eendje af wil, hier nog snel een zeverpost!
Kwestie van dit forum nog wat te verTieltsen.
En iFCee, nu niet efkes niet meer feesten, zorg dat je er straks 200% tegenaan kan, en dan pakken we die zege in WPK
ezn dan vieren we onze zege + het einde van mijn examens :) ik ben er helemaal klaar voor :p
gij eendje :) nog 1 post en ge zijt benjamin :)
GOKU, door vrijstellingen van vorig jaar heb ik vroeger egdaan dan de rest van mijn klas dusja alleen gaan drinken was niet zo gezellig :)
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
alleen gaan drinken ifcee???? Oei, geen vrienden of zo? héhéhé grapchen hé!
ja en dan dacht ik, na de training woensdag gaan we vrolijk s goe drinken was de cafetaria wel ni gesloten zeker :p ze doen erom :) maar avnavond na onze zege tegen wpk maken we dat allemaal goed :D
trouwens een opmerking voor peter:
0-4 eendje
5-9 benjamin
(waar is miniem?????????)
10-19 kadet
20-29 junior
30-49 senior
50-... veteraan
ik mis echt wel die miniemen :D
Laatst bewerkt door iFCee (26-01-2007 20:00:57)
speciaal voor jou aangepast, kdenk dat het nu klopt :)
Yow Florian,
de match tegen WPK is voor een oude rakker zoals ik met een druk werk en kindjes die al een hele week om 6u wakker zijn te laat op de avond. Zeker als jij dan nog plannen hebt om het einde van je examens te vieren. Op het moment dat ik deze post schrijf zouden jullie moeten aankomen in WPK. Ik hoop echt dat Tielt wint want Tielt en Eeklo worden dè ploegen van de terugronde. Scoor maar een paar keer van mid-voor positie; je kan het zeker !
Go Tielt, Go !
voor je het weet klinkt het "champione TZK" weer door de Belgische zwembaden !
Yow Florian,
de match tegen WPK is voor een oude rakker zoals ik met een druk werk en kindjes die al een hele week om 6u wakker zijn te laat op de avond. Zeker als jij dan nog plannen hebt om het einde van je examens te vieren. Op het moment dat ik deze post schrijf zouden jullie moeten aankomen in WPK. Ik hoop echt dat Tielt wint want Tielt en Eeklo worden dè ploegen van de terugronde. Scoor maar een paar keer van mid-voor positie; je kan het zeker !
Go Tielt, Go !
voor je het weet klinkt het "champione TZK" weer door de Belgische zwembaden !
Da s hier echt wel de zever kant van het forum;)
Pagina's: 1
[ Gegenereerd in 0.021 seconden, 9 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.58 MiB (Peak: 1.66 MiB) ]