Je bent niet ingelogd.
Pagina's: 1
De voorbije weken heeft uw webmaster zich beziggehouden met de ontwikkeling van een android app voor h2opolo.
We zoeken betatesters die zich willen opofferen om de app te testen.
De app doet het volgende:
- overzicht van alle wedstrijden van het seizoen per divisie
- instellen van het eigen team met weergave van de seizoenskalender
- uitslagen van vorige week
- programma van volgende week
- link naar deze uitstekende website.
Wie zich geroepen voelt om de app te testen mag me contacteren op webmasterath2opolopuntbe
goede ideeën voor extra functionaliteit zijn ook welkom
My wife ran off with my best friend. I sure miss him.
goede ideeën voor extra functionaliteit zijn ook welkom
Lijkt me handig moest je ook de uitslagen/periodestanden van je eigen team kunnen invullen (tegen dat ik thuis kom ben ik de juiste score meestal vergeten - gewoon gebrek aan verstand, niets met alcoholverbruik te maken :-)
peter geschreven:goede ideeën voor extra functionaliteit zijn ook welkom
Lijkt me handig moest je ook de uitslagen/periodestanden van je eigen team kunnen invullen (tegen dat ik thuis kom ben ik de juiste score meestal vergeten - gewoon gebrek aan verstand, niets met alcoholverbruik te maken :-)
Is gebrek aan verstand misschien het gevolg van het andere?
You can't beat what you can't catch
Lijkt me handig moest je ook de uitslagen/periodestanden van je eigen team kunnen invullen
Dat is inderdaad ook zo voorzien, wel enkel uitslag, niet periodestanden.
Klaas geschreven:peter geschreven:goede ideeën voor extra functionaliteit zijn ook welkom
Is gebrek aan verstand misschien het gevolg van het andere?
In mijn geval kan ik dat helaas niet als excuus gebruiken
Coole App :-)
Mede dankzij de massale respons op mijn vraag voor testers - bij deze bedank ik ze beiden - is de android app nu klaar voor het grote publiek.
Te downloaden en installeren vanaf de play store: de officiële h2opolo app
Pagina's: 1
[ Gegenereerd in 0.018 seconden, 9 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.57 MiB (Peak: 1.66 MiB) ]