Je bent niet ingelogd.
Pagina's: 1
Zojuist vernomen dat volgend seizoen de ploegen Gentse 2 en VZ Gent zouden stoppen.
Er zouden ook 2 "nieuwe" ploegen inschrijven: Ciney en Seraing.
Lichtpuntje bij de jeugd: meer inschrijvingen dan dit seizoen.
My wife ran off with my best friend. I sure miss him.
Peter,
Waarom dit bericht van Gentse 2 opnieuw posten ? Kijk eens naar het persbericht van de Gentse. Daar staat alles in !
Gentse maakt een gemixte ploeg. Er zullen zeker nog bekende gezichten van Gentse 2 te zien zijn hoor !
ik maakte een overzicht van de ploegen die volgend jaar wegvallen en degene die nieuw zijn.
Ik wist niet dat ik daar toestemming voor nodig had...
My wife ran off with my best friend. I sure miss him.
ik maakte een overzicht van de ploegen die volgend jaar wegvallen en degene die nieuw zijn.
Hoe durf je
Peter, je hebt voor niets toestemming nodig ! Het is uw werk, maar gewoon de juiste info meegeven,
dan is de, nu al supersterke, H2OPOLO-site nog eens zo sterk !
Keep up the good work !
het kan evengoed gentse 1 zijn die stopt he !
feit is, de twee ploegen maken samen 1 ploeg in tweede nationale, zonder dat iemand spreekt van stoppen.
daarnaast zal er ook een reserveploeg zijn + een juniorenploeg voor de jongste spelers.
dus, gentse blijft met 2 ploegen actief !
Gentse 1 had al een reserveploeg. Gentse 2 stopt (of wordt een juniorenploeg als je het echt zo erg vind om toe te geven dat ze stoppen)
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
Pagina's: 1
[ Gegenereerd in 0.017 seconden, 9 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.57 MiB (Peak: 1.66 MiB) ]