Je bent niet ingelogd.
Iemand die een verslag kan geven van den derby Merksem-AZSC2?
Raar dat er niet gepost werd dit weekend door een van beide ploegen, die andere weken toch vrij actief zijn op het forum na een net gespeelde match.
Merksem is thuis de sterkere ploeg en/of den 2 was niet volledig.
Merksem is thuis de sterkere ploeg en/of den 2 was niet volledig.
Van een bondig verslag gesproken, Car, ik hoop dat je niets vergeten bent
You can't beat what you can't catch
Merksem heeft (zeer) goed gespeeld, waarschijnlijk zijn beste wedstrijd van seizoen.
Ze speelden toch vééél beter dan tegen Tielt.
Antwerpse acteerde ondermaats maar was (nog maar eens) onvolledig. het lijkt wel of Antwerpse worstelt met een hoop interne spanningen. (sic)
Enfin, we zien wel wel waar het schip strandt.
Laatst bewerkt door stuurman (28-02-2011 20:15:25)
Weet iemand wat er is gebeurd in kortrijk? Blijkbaar William naar het ziekenhuis na een akkefietje met een KZK'er?
Volgend seizoen nog is een pronostiektopic over 1ste nationale bijhouden.
MZV - AZSC
Slechte wedstrijd van AZSC dat ook al niet werd geholpen door ref Moerman en de tafel (2x de 30'' die gewoon doorliep na een 5m fout binnen de tijd en op het einde op 24'' vraagt AZSC time out voor man - meer en plots zijn er nog maar 10'' te spelen)
Slechte wedstrijd van AZSC dat ook al niet werd geholpen door ref Moerman en de tafel (2x de 30'' die gewoon doorliep na een 5m fout binnen de tijd en op het einde op 24'' vraagt AZSC time out voor man - meer en plots zijn er nog maar 10'' te spelen)
Sandros, schei nu eens uit met zeuren over de tafel en de scheidsrechter. Niets belet juliie om een afgevaardigde aan de tafel te plaatsen. Telkens één van de ploegen van AZC op zijn donder krijgt is er iets mis met de wedstrijdbegeleiding. Wordt een beetje afgezaagd, vind je ook niet?
Laatst bewerkt door ref (02-03-2011 08:52:55)
De afgevaardigde zat aan de tafel. Het is natuurlijk makkelijker om het op iemand anders (ref, tafel, medespelers) te steken dan te zeggen dat je zelf slecht gespeeld hebt.
De afgevaardigde zat aan de tafel. Het is natuurlijk makkelijker om het op iemand anders (ref, tafel, medespelers) te steken dan te zeggen dat je zelf slecht gespeeld hebt.
Dan moet de afgevaardigde maar beter opletten en minder drinken
SandroS geschreven:Slechte wedstrijd van AZSC dat ook al niet werd geholpen door ref Moerman en de tafel (2x de 30'' die gewoon doorliep na een 5m fout binnen de tijd en op het einde op 24'' vraagt AZSC time out voor man - meer en plots zijn er nog maar 10'' te spelen)
Sandros, schei nu eens uit met zeuren over de tafel en de scheidsrechter. Niets belet juliie om een afgevaardigde aan de tafel te plaatsen. Telkens één van de ploegen van AZC op zijn donder krijgt is er iets mis met de wedstrijdbegeleiding. Wordt een beetje afgezaagd, vind je ook niet?
Volgende keer niet enkel het einde van mijn post lezen
Als der zo 3 doelpunten door uwe neus worden geboord vind ik er niks afgezaagd aan.
Als ge op picket elke keer wordt afgefloten voor "wandelen"... Merksem is een klein bad nu moet ge mij maar is uitleggen om zonder den bodem te raken voorbij uwe man te draaien.
Laatst bewerkt door SandroS (06-03-2011 18:41:12)
Wij doen het elke week...
Zonder bodem? :)
Ik heb horen zeggen dat de picket van Merksem in het diepe gescoord heeft...
Voor merksem is de ondiepe even ondiep als voor de bezoekers hoor, dus het daar op steken... Berchem is nu ook niet het meest diepe bad!
dat is niet het punt
dat is niet het punt
Zwakke repliek SandroS.
Het gaat er ni om welk bad nu smaller of breder of handballiger is. Of het nu Merksem, Berchem, Tielt, Kortrijk, Strombeek of voor mijn part Eeklo is.
Als ge in een ondiep bad speelt is er altijd ne kant waar ge staat. Der is ne regel die zegt 'ge moogt tot hier bovenkomen en ni springen'. Allemaal goed en wel dat is al jaren zo, daar is niemand over aant zagen.
Maar als ge als arbiter gaat affluiten dat ge u voeten op den bodem zet, dat is belachelijk. En dat is wat er tegen Merksem elke keer weer werd gefloten tegen onze picket.
De scheidsrechter in kwestie gebruikte daar een teken dat ik geen enkele andere scheidsrechter bij jeugd en senioren ooit heb zien gebruiken. Met 2 vingers aangeven dat ge wandelt. Dat is er gewoon over want in een ondiep bad raken alle spelers in het veld behalve de keeper aan die in het diep deel in de goal staat de grond en al die spelers zetten zich af op de grond. Dat hoort allemaal bij het spel. Als ge die man zijn interpretatie van de regel toepast moet ge op 1 second minstens 5 keer voor elke ploeg een contrafout fluiten.
Dat is het punt
en ref als ge niks beter te doen hebt dan te zeiken op mijn posts gaat dan wa vogelenpikken in een ouw - mannen café ofzo
en ref als ge niks beter te doen hebt dan te zeiken op mijn posts gaat dan wa vogelenpikken in een ouw - mannen café ofzo
ik moet onderschrijven wat ref ook al stelde: zwakke repliek
My wife ran off with my best friend. I sure miss him.
Als ge op picket elke keer wordt afgefloten voor "wandelen"... Merksem is een klein bad nu moet ge mij maar is uitleggen om zonder den bodem te raken voorbij uwe man te draaien.
Maar als ge als arbiter gaat affluiten dat ge u voeten op den bodem zet
Dus het lag aan een partijdige arbiter die enkel tegen azc floot voor wandelen en de tafel die zogezegd de klok liet doorlopen, hoewel niemand buiten jij (incl toeschouwers en afgevaardigden) dit zagen? Ik ruik een complot :)
edit: een van wrs wel meerdere typfoutjes
Laatst bewerkt door carthorian (08-03-2011 17:24:33)
waar is die 'like' knop hier ?
Het gaat er ni om welk bad nu smaller of breder of handballiger is. Of het nu Merksem, Berchem, Tielt, Kortrijk, Strombeek of voor mijn part Eeklo is.
Als ge in een ondiep bad speelt is er altijd ne kant waar ge staat. Der is ne regel die zegt 'ge moogt tot hier bovenkomen en ni springen'. Allemaal goed en wel dat is al jaren zo, daar is niemand over aant zagen.
Maar als ge als arbiter gaat affluiten dat ge u voeten op den bodem zet, dat is belachelijk. En dat is wat er tegen Merksem elke keer weer werd gefloten tegen onze picket.
De scheidsrechter in kwestie gebruikte daar een teken dat ik geen enkele andere scheidsrechter bij jeugd en senioren ooit heb zien gebruiken. Met 2 vingers aangeven dat ge wandelt. Dat is er gewoon over want in een ondiep bad raken alle spelers in het veld behalve de keeper aan die in het diep deel in de goal staat de grond en al die spelers zetten zich af op de grond. Dat hoort allemaal bij het spel. Als ge die man zijn interpretatie van de regel toepast moet ge op 1 second minstens 5 keer voor elke ploeg een contrafout fluiten.
Dat is het punten ref als ge niks beter te doen hebt dan te zeiken op mijn posts gaat dan wa vogelenpikken in een ouw - mannen café ofzo
??? ????? ?? ??????
Sander,
1) Als we jouw repliek doortrekken is de arbitrage voor Merksem even nefast, inzake het staan in den ondiep.
2) Ik was deze wedstrijd toeschouwer en dan valt het toch op dat idd enkel jij zaagt tegen jan en alleman, zelfs zo erg, dat je eigen trainer er moe van wordt, je uit het water haalt en de mond snoert.
Laatst bewerkt door josdevos (08-03-2011 19:09:53)
Sander,
1) Als we jouw repliek doortrekken is de arbitrage voor Merksem even nefast, inzake het staan in den ondiep.
2) Ik was deze wedstrijd toeschouwer en dan valt het toch op dat idd enkel jij zaagt tegen jan en alleman, zelfs zo erg, dat je eigen trainer er moe van wordt, je uit het water haalt en de mond snoert.
Misschien best gaan pietjesbakken SandroS
Sander,
Hahaha
Welkom op H2Opolo!
Enkel geregistreerd om Sander tegen te spreken? :P
Enkel geregistreerd om Sander tegen te spreken? :P
Alsof dat niet voldoende is :D
ging het er gewoon niet om wie er nu eigenlijk de ploeg van het boerendorp is ?
Aythami geschreven:Enkel geregistreerd om Sander tegen te spreken? :P
??? ????? ?? ??????
ging het er gewoon niet om wie er nu eigenlijk de ploeg van het boerendorp is ?
carthorian geschreven:Aythami geschreven:Enkel geregistreerd om Sander tegen te spreken? :P
Er is maar 1 ploeg in Merksem :)
[ Gegenereerd in 0.015 seconden, 9 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.65 MiB (Peak: 1.71 MiB) ]