Je bent niet ingelogd.
Mss een arsenaal aan gestes, maar ge weet als speler wel waarom hij iets fluit, en das belangrijk vind ik. Niks zo irritant om een uitsluiting of tegenfout te krijgen zonder da ge weet wat de ref heeft gezien. Van mij mag diene da blijven doen. T is trouwens ook één van de enige refs die nog ne babbel over de match kan doen na de wedstrijd.
En of em nu homo, hetero, of whatever is, .... Moeten we daar van wakker liggen ? By the way, de laatste matchen is er altijd een knap mieke mee met hem....
Beste WZK, ik kan me niet van de indruk ontdoen dat je ofwel het vriendje bent van De Boeck, ofwel......
You can't beat what you can't catch
waar het hartje van vol is ...
waar de mond van overloopt...
Mss een arsenaal aan gestes, maar ge weet als speler wel waarom hij iets fluit, en das belangrijk vind ik. Niks zo irritant om een uitsluiting of tegenfout te krijgen zonder da ge weet wat de ref heeft gezien. Van mij mag diene da blijven doen. T is trouwens ook één van de enige refs die nog ne babbel over de match kan doen na de wedstrijd.
En of em nu homo, hetero, of whatever is, .... Moeten we daar van wakker liggen ? By the way, de laatste matchen is er altijd een knap mieke mee met hem....
I agree 100%. Rijckaert heeft ook zo een wat theatrale manier van gesticuleren wat perfect is: ge weet direct wat er gaande is. Kurt en Rik zetten bijvoorbeel heel duidelijk hun voet naar voren op de plek van de fout: ge weet direct of het binnen of buiten de 5m was! Goe bezig manne:)
Ik vind De Boeck nen goeie scheids. Ge kunt met hem na de wedstrijd ook praten (niet tijdens) en dat is ook goed meegenomen. Hij fluit altijd rechtvaardig (niet altijd juist maar wie kan dat zeggen? nobody) en hij geeft imho nooit de indruk dat hij een kant kiest. Over het algemeen zijn de scheids met wie ge nadien kunt praten beter dan degene die rap verdwijnen na de wedstrijd. Ook nie plezant de gasten die van hun oren maken of de indruk geven dat ze daar staan te stoefen omdat ze in het wit gekleed zijn...
WP Strombeek
Het is verdorie stil rond dit onderwerp. Dus even terug aanzwengelen: wie is er na De Boeck de beste scheidsrechter in Belgenland?
Met heel het gedoe over Stijn Stijnen zou men haast vergeten dat er in de waterpolowereld een precedent was :)
My wife ran off with my best friend. I sure miss him.
oei de beste ref in 2007 ? effe denken...
??? ????? ?? ??????
oei de beste ref in 2007 ? effe denken...
Neen, Branco, neen
ach ik weet het : Freddy Reyskens
??? ????? ?? ??????
ach ik weet het : Freddy Reyskens
Wie?
branco geschreven:ach ik weet het : Freddy Reyskens
Wie?
REyskens Freddy of was dat 1907 ?
??? ????? ?? ??????
REine Fabiola, REné Froger, bRackE siegFried, REynaert the Fox, REné Fandereycken, REynders Filiberke, REmels Filip, Ingrid Lieten
Laatst bewerkt door ref (27-02-2011 08:40:12)
REine Fabiola, REné Froger, bRackE siegFried, REynaert the Fox, REné Fandereycken, REynders Filiberke, REmels Filip, Ingrid Lieten
Je weet wat ik bedoel
??? ????? ?? ??????
[ Gegenereerd in 0.022 seconden, 9 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.59 MiB (Peak: 1.67 MiB) ]