#1 17-12-2009 01:33:20

ikke
Gast

1/4 finale beker van België

Woensdagavond is in Gent (strop) geloot voor de 1/4 fin van de Beker van België. Dit zijn de resultaten:

Gentse-Antwerpen
Mechelen-Kortrijk
Brussels-Eeklo
Moeskroen-Tielt

Uw pronostieken ?

#2 17-12-2009 18:39:47

bob d'eer
Gast
Van: waasmunster

Re: 1/4 finale beker van België

Gentse-Antwerpen    2
Mechelen-Kortrijk     2
Brussels-Eeklo          2
Moeskroen-Tielt         1

#3 17-12-2009 21:31:27

carthorian
Gast

bob d'eer geschreven:

Gentse-Antwerpen    2
Mechelen-Kortrijk     2
Brussels-Eeklo          2
Moeskroen-Tielt         1

idem

#4 24-01-2010 15:42:38

polofan28
Gast

ja, de kenners hebben blijkbaar ongelijk, eeklo verliest in brussels en gent wint van antwerpen...
maar ja, het feit dat eeklo verliest ligt volgnes hen aan de scheidsrechters, en volgens ik hoorde van spelers van antwerpen lag het aan het vuile onsprtieve gedrag van de spelers van gent die dan ook de scheidsrechters aan hun kant hadden...toch raar dat de ploegen die verliezen altijd klagen van de scheidsrechters...
soit, ik denk dat we paar mooie wedstrijden in de halve finales te zien krijgen.
toch jammer voor antwerpen, ze organiseren zelf de halve finales en de finale, en ze zullen er zelf niet bij zijn.ze waren waarschijnlijk iets te overtuigd van de overwinning in gent...

#5 24-01-2010 21:13:14

Nick
Gast
Van: Antwerpen
Website

Als Antwerpenaar wil ik ons verlies zeker en vast niet op de scheidsrechters of het onsportieve gedrag van de tegenspeler steken. Scheidsrechterlijke fouten zijn er in elke wedstrijd en ik heb persoonlijk niets meegemaakt van onsportief gedrag dat in een andere wedstrijd ook niet gebeurt. Dus zo erg was het niet.
Neen we hebben het aan onszelf te danken dat we verloren zijn. Heel slecht gestart en wanneer we dan eindelijk terug waren, hebben we het niet kunnen afmaken. Hadden we begonnen zoals we geëindigd zijn, dan had de wedstrijd er helemaal anders uitgezien denk ik.

Wat de halve finales betreft. Ja we hadden gedacht dat we een redelijke kans maakten tegen Gent. Meer kans dan wanneer we tegen Moeskroen of Kortrijk hadden uitgekomen in ieder geval. Daarbij komt nog dat de Beker van België organiseren publiciteit met zich meebrengt en hopelijk ook wat winst voor de club. Er zelf bijzijn had erg mooi geweest maar da's zeker niet de enige reden waarom het hier georganiseerd wordt.

Wat zin betreft:

toch raar dat de ploegen die verliezen altijd klagen van de scheidsrechters

Da's ni meer dan logisch natuurlijk. Als ge wint dan ga je niet lopen zagen dat de scheidsrechters slecht waren of dat de tegenspelers te hard speelden ofzo... Als ge wint dan zijt ge blij. En hoe da ge wint is dan niet meer belangrijk. Die 3 punten is alles wat telt.

Be the best at the right time

#6 25-01-2010 21:39:21

carthorian
Gast

Nu is er zeker genoeg volk om drank te serveren tot op den tribune? :)

,
[Bot] CCBot

Forum footer