Je bent niet ingelogd.
Topper tegen oostende. Oostende staat 8ste!?! Ik geef toe wase is sterk mor de tijd en punten zullen uitwijzen wie er eerste gaat eindigen.
den2 is ook gene topper (meer) op de moment, staan 5e en was ook resultaat vorig seizoen. Kleine voetnoot: als ze in opstelling komen en er eens wordt doorgezwommen denk ik wel dat den 2 een goede kans maakt in play-offs
als ons kat een koe was....
als ons kat een koe was....
Dus gij zegt nu da da geen mogenlijkheid is :)
Wat is er loos met Oostende? Alain beloofde het één en het ander voor de wedstrijd van gisteren, maar blijkbaar pakte het anders uit. Nog altijd niet compleet?
You can't beat what you can't catch
De oude mannen van GZV2 komen opzetten! 2de plaats dus binnenkort nieuwe topper tegen WASE!!!!
Wat is er loos met Oostende? Alain beloofde het één en het ander voor de wedstrijd van gisteren, maar blijkbaar pakte het anders uit. Nog altijd niet compleet?
Enkel Damien Weise was er gisteren niet bij.
Antwerpse verdedigde zeer goed, maar beide ploegen brachten niet echt goed polo. Antwerpse kreeg 17! uitsluitingen waarvan Oostende er maar 4 of 5 kon benutten (halverwege 12 uitsluitingen voor Antwerpse tegenover 4 voor Oostende). Antwerpse begon het beste aan de match met een 0 - 3 voorsprong en eigelijk had het de wedstrijd moeten beslissen in de eerste 2 periodes want het had makkelijk 0 - 6 kunnen staan. Maar zoals in zoveel wedstrijden liep het scoren ook nu niet vlot (ook te danken aan de goeie keeper van Oostende). Oostende kwam terug in de wedstrijd, maar Antwerpse bleef knokken voor elke bal en belangrijkste van al hield zijn mond tegen de scheidsrechters (die het spelbeeld toch mee bepaalden). Op 10 seconden van het einde kreeg Oostende nog een man - meer, maar kon de gelijkmaker niet verzilveren.
Verder moet gezegd worden dat interim keeper Jannick bij Antwerpse een beregoeie wedstrijd heeft gespeeld en een paar mooie saves heeft gemaakt (waaronder een paar één - nuls) om zo Antwerpse mee naar de overwinning te helpen.
Voor zover ik weet heb ik niets beloofd.
Toch blijf ik bij mijn eerste idee. Oostende heeft nu maar 4 punten, maar in Oostende gaan nog ploegen sneuvelen....
Jach, na een aantal verplichte weken rust mocht ik eindelijk nog eens in doel staan bij Oostende.
Over de match, aangezien de kansen en man meer situaties mogen we nooit verliezen.
De match zelf was pittig, maar wie verwachtte dit anders ;).
De scheidsrechters gaan we in het midden laten, dit was voor beide ploegen... Hoe je ermee omgaat dat is een andere zaak.
Over Oostende als ploeg, gisteren waren we idd ongeveer met de ploeg voor dit seizoen.
Aangezien Damien vorig seizoen afscheid nam, moeten we hem niet echt bij de ploeg rekenen
Mja makkelijk wordt het wss niet meer, maar Oostende leeft nog hoor!!
'08 - ... , eerste ploeg owt
'03 - '08 reserven owt (kampioen in '04-'05!! en '06 - '07!!) -- '05 - '08 reserven + eerste ploeg owt
...waterpolo is a way of life...
Voor zover ik weet heb ik niets beloofd.
Kort van memorie Alainke: 'We spreken elkaar terug den 15de november. (14-11 Oostende - AZC2)'
You can't beat what you can't catch
Alain geschreven:Voor zover ik weet heb ik niets beloofd.
Kort van memorie Alainke: 'We spreken elkaar terug den 15de november. (14-11 Oostende - AZC2)'
En waar heb ik iets beloofd? Ik gaf gewoon aan dat je oostende niet mag onderschatten. De vierde gaat met de hakken over sloot winnen bij de voorlaatste. Is dat geen goeie rede om ze niet te onderschatten?
Hoe dan ook. In tweede is, net als vorig jaar, altijd alles mogelijk. De 7de heeft maar 3 punten minder dan de 2de :-)
Hoe zit het eigenlijk met die uitgestelde wedstrijd tussen Oostende en Bergen? Wanneer wordt die gespeeld?
Die wedstrijd wordt 5 december ingehaald
'08 - ... , eerste ploeg owt
'03 - '08 reserven owt (kampioen in '04-'05!! en '06 - '07!!) -- '05 - '08 reserven + eerste ploeg owt
...waterpolo is a way of life...
[ Gegenereerd in 0.021 seconden, 10 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.59 MiB (Peak: 1.67 MiB) ]