Je bent niet ingelogd.
WZK is volgens de POLLS dé kanshebber om de titel in tweede afdeling grijpen.
Vrijdag zullen de mannen van over 't water MOETEN bewijzen dat de hoog gespannen verwachtingen terecht zijn.
Met interim coach Marcel Dams aan de teugels, zal Antwerpse alles in het werk stellen om WZK van de eerste plaats te verstoten. Naar verluidt heeft hij een straf plan!
Bij Antwerpse pikt de nederlaag tegen Mons nog & vorige week tegen Hasselt haalden zij een achterstand van 5 doelen op.
Reken er maar op dat zij zullen hun huid duur zullen verkopen!
Als de Sinjoren deze keer van in het begin bij de les blijven .... dan .... 11-9 ?
Veel succes daarbij :)
laten we de cijfers omdraaien ;-)
we maken er een mooie 9-11 van.
tot straks!!!
Vrijdag zullen de mannen van over 't water MOETEN bewijzen dat de hoog gespannen verwachtingen terecht zijn.
Voor alle duidelijkheid... WZK 'MOET' niet winnen. AZC speelt thuis... Zij MOETEN dus winnen.
Bovendien is WZK niet gewoon om te spelen in een ondiep bad met daarin een mini-voetbalgoal.
Morgen weten jullie meer (tenzijn je vanavond komt kijken)
Ik denk dat Wase sterk genoeg is om dit seizoen elke wedstrijd te moeten (willen) winnen, toch zeker als je wil promoveren.
Alé, stuurman was er niet ver af met zijn 11-9....
Het is uiteindelijk 7-11 geworden. De 11 was juist, alleen stond ze aan de verkeerde kant :-)
Voor de rest een fijne wedstrijd waarin twee man uitblonk. Jammer dat de twee uitblinkers geen zwembroek droegen :-)
Ik denk dat ze geluk hadden dat zowel WZK als AZC het nodige respect voor elkaar hebben, en er geen agressieve wedstrijd hebben van gemaakt.
Alé, stuurman was er niet ver af met zijn 11-9....
Het is uiteindelijk 7-11 geworden. De 11 was juist, alleen stond ze aan de verkeerde kant :-)
Voor de rest een fijne wedstrijd waarin twee man uitblonk. Jammer dat de twee uitblinkers geen zwembroek droegen :-)
Ik denk dat ze geluk hadden dat zowel WZK als AZC het nodige respect voor elkaar hebben, en er geen agressieve wedstrijd hebben van gemaakt.
Vooral die laatste zin is inderdaad typerend: een toffe, zeer sportieve match. Lekker stevige duels maar nooit agressief. Toffe avond! Bedankt heren van Wase!
met daarin een mini-voetbalgoal.
Bij mijn weten hebben alle goals in diep en ondiep bad een verplichte standaardafmeting hoor
Laatst bewerkt door SandroS (17-10-2009 16:42:53)
das copain die het niet kan laten om te zagen :-)
ik vond het ook een enorm toffe match en toffe tegenspelers!
we kijken bij wase al uit naar de terugmatch!!
[ Gegenereerd in 0.017 seconden, 9 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.57 MiB (Peak: 1.66 MiB) ]