#251 20-03-2009 15:37:58

kosse
Gast
Van: Brussel
Website

Re: [2e] Pronostiekjes 2

ikke geschreven:
kosse geschreven:
ikke geschreven:

Vreemd dat niemand iets zegt over de zege van Gentse 2 tegen WPK. De Gentse 2 is zo een zwaar thuisploegje geworden. Alleen Tielt kwam winnen in het Strop !

correctie: We (strombeek) hebben er niet veel gewonnen maar in Gent toch wel ;-) Weliswaar in het begin van het seizoen en dan zijn jullie bij ons komen winnen :)

Je hebt gelijk Kosse. Ik had jullie 14-16 over het hoofd gezien. Mijn excuses daarvoor. Toch blijf ik het een hele prestatie
vinden van onze routiniers.

Ningun problema amigo :) en het is waar julllie hebben dit jaar heel goed gepresteerd thuis (en ook op verplaatsing, bv bij ons).

WP Strombeek

#252 21-03-2009 13:25:42

bob d'eer
Gast
Van: waasmunster

match van gisteren kortijk wase werd gewonnen door ons (wase) met 10-8
de match is nooit uit handen gegeven en enige echte gevaarlijke kortijkman was een ex-wase speler :) namelijk nr8 kurt, nu staat wase dus eventjes eerst in competitie
nog veel plezier met jullie matchen vnvd

#253 22-03-2009 00:26:28

Steve Stunt
Gast

TZK Tielt wint met 8-5 van AZC2 en komt zo op 1 match van de titel in 2de nationale.
Volgende week uitmatch tegen Calypso.

#254 22-03-2009 00:28:10

carthorian
Gast

Steve Stunt geschreven:

TZK Tielt wint met 8-5 van AZC2 en komt zo op 1 match van de titel in 2de nationale.
Volgende week uitmatch tegen Calypso.

Niet dat ik het je niet gun hoor, maar de titel heb je pas na play-offs... :)
Proficiat met de winst.

#255 22-03-2009 10:39:20

Alain
Gast

Idereen weet dat de play-offs een maat voor niets zijn. Ik hou mij liever bij  het oude systeem. 1ste is 1ste punt. Met nog één wedstrijd te gaan en dan nog wel teven de voorlaatste denk ik wel dat we kunnen zeggen dat Tielt Kampioen is. Proficiat daarvoor. Wase kan volgende week in den groenenhoek gaan spelen voor een mogelijke 2de plaats (op voorwaarde dat Oostenden nog een puntje laat liggen :-)).

#256 22-03-2009 14:07:51

carthorian
Gast

Alain geschreven:

Idereen weet dat de play-offs een maat voor niets zijn. Ik hou mij liever bij  het oude systeem. 1ste is 1ste punt. Met nog één wedstrijd te gaan en dan nog wel teven de voorlaatste denk ik wel dat we kunnen zeggen dat Tielt Kampioen is. Proficiat daarvoor. Wase kan volgende week in den groenenhoek gaan spelen voor een mogelijke 2de plaats (op voorwaarde dat Oostenden nog een puntje laat liggen :-)).

Mag ik daaruit concluderen dat Tielt de eindronde als complementair beschouwd en dus geen interesse heeft om werkelijk eerste te eindigen en volgend jaar in eerste te vertoeven?

Voor mij is de winnaar diegene die dat goudkleurig rondje met lint rond zijn nek mag hangen. Er zullen genoeg ploegen zijn waar hun motivatie gaat tot het bereiken van Play-offs, aangezien ze van daaruit nog gerust kampioen kunnen spelen.

edit: dacht dat Alain bij TZK was, dus idd een conclusie die ik niet kan trekken uit bovenstaande (maakt ze daarom niet fout natuurlijk :))

Laatst bewerkt door carthorian (22-03-2009 16:47:34)

#257 22-03-2009 14:52:15

Alain
Gast

Cathorian, geen conclusies trekken... Je hebt onvoldoende info om dat te kunnen doen. Ik heb trouwens niets te maken met Tielt en kan dus niet weten wat de plannen zijn van Tielt.

Op die manier stuur je dus rodels in de wereld...

#258 22-03-2009 15:04:28

peter
Uber-admin
Website

Alain geschreven:

Idereen weet dat de play-offs een maat voor niets zijn.

ik ken toch minstens éne die dat niet wist...

Alain geschreven:

Met nog één wedstrijd te gaan en dan nog wel teven de voorlaatste denk ik wel dat we kunnen zeggen dat Tielt Kampioen is.

hoe zat dat weer met dat vel van die beer?

My wife ran off with my best friend. I sure miss him.

#259 23-03-2009 01:43:33

iFCee
Gast
Van: Tielt

Tielt verkoopt geen vellen en is gewoon blij met de overwinning van zaterdag.

De echte officiële titel is idd die na de play-offs, maar na de reguliere competitie is er ook voldoende prestige te verdienen en dan ben je tenminste zeker dat iedereen er nog voor gaat, want in de play-offs blijkt dat bij sommigen niet zo te zijn.

Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.

#260 23-03-2009 19:04:41

bob d'eer
Gast

alain spreek voor zijn eigen ze ,
er zijn meerdere spelers van wase die nog vollop zullen ervoor gaan de komende matchen. Alain was een beetje verward door te lang achter zijn pc te zitten!
tot vnvd copine!

#261 24-03-2009 09:50:27

Alain
Gast

Ik heb nooit gezegd dat ik niet wil overgaan. Niet lezen wat je wil lezen, maar wat er echt staat.

Ik vind gewoon dat die play-offs niet nodig zijn. Ik ben van het idee dat er beter een extra ploeg in 2de komt en dat de eerste stijgt en de 2de een BOT 3 speelt tegen de voorlaatste van 1ste. (Zoals vroeger).

Ik vindt er echt niets aan, om tegen een ploeg waar je al twee keer tegen gespeeld hebt nog minstens twee keer moet spelen.

Maar voor alle duidelijkheid ! IK SPEEL ALTIJD OM TE WINNEN! Ik ga de bal er niet naast gooien voor mijn plezier ...

Om het eens over een ander boeg te gooien zal ik eens een pronostiekje doen :-)

AZC2 - Wase : 2 (Wase is niet slecht bezig en zou de 'stunt' - voor zo ver het een stunt is - van Tielt kunnen over doen)

Strombeek - Hasselt : 1 (Strombeek raakt stilaan gewoon aan zijn eigen nieuwe bad...)

Oostende - Kortrijk : 2 (Ik hoop - tegen beter weten in - dat Kortijk hier eens stunt. Dat zou ons een plaats hoger brengen en bij gevolg een extra thuiswedstrijd kunnen opleveren. )

Calypso - Tielt : 2 (Waarschijnlijk geen probleem voor Tielt. Zij zullen dus als eerste en bij gevolg ook als favoriet de play-offs kunnen aanvatten)

Soignies - Gentse : 1 (Gentse heeft niets meer te winnen of te verliezen. De kans is dus groot dat zij de verplaatsing niet met het volledige team zullen aanvatten. Als iedereen toch mee gaat geef ik Soignies geen kans)

Alé veel plezier volgend weekend...

#262 27-03-2009 00:34:27

carthorian
Gast

Antwerpen 2 -  Wase (1): Antwerpse heeft wat goed te maken voor afgelopen weken. Generale repetitie voor playoffs!
Strombeek -  Hasselt (1): Strombeek is sterk thuis en heeft de punten nodig, Hasselt heeft niets te winnen (of verliezen).
Oostende -  WP Kortrijk (1): Ik verwacht hier geen stunt :)
Calypso -  Tielt (2): Zou geen probleem mogen zijn voor de bezoekers.
Soignies -  Gentse 2 (2): Gentse2 wint als ze volledig zijn.

Laatst bewerkt door carthorian (27-03-2009 19:42:44)

#263 28-03-2009 14:39:03

bob d'eer
Gast

wase heeft gisteren gewonnen van antwerpen met 7-9!
dus nu hoopt wase dat oostende en tielt hun matchen verliezen :)
veel geluk voor alle ploegen die vnvd nog moeten spelen

#264 28-03-2009 15:00:37

hasselaar
Gast

het verslag van "den twee" is een beetje om te lachen zullen gasten...

#265 28-03-2009 15:49:11

polobeest
Gast

aan de vroegere voormalige ex-speler van Hasselt:
het heeft tenminste de merite dat er kort na de wedstrijd een verslag gepost wordt, slechts weinige teams kunnen die nazeggen, te beginnen met die uit eerste afdeling.
En daarbij een beetje lachen is gezond ...

#266 28-03-2009 17:25:45

carthorian
Gast

De match was zeer spannend, meer eigenlijk niet. Wase kon eigenlijk de eerste 3 times niet fatsoenlijk afwerken terwijl den2 er niet in slaagde om zich zonder aanvallende fouten de bal naar voren te krijgen. In de vierde time lukte het voor Wase wel en daarom hadden ze de wedstrijd gewonnen. Waarom Ken een uitsluiting kreeg weet ik niet echt, lijkt me vrij ongebruikelijk bij reclameren (klagen is eruit, schepje bovenop is schorsing?)

~Op deze wijze hypotheert Dhossche de BOT-kansen van Den Twee aanzienlijk.
Iedereen heeft evenveel kansen tijdens de BOTs natuurlijk, het zou wel heel speciaal zijn om kampioen te worden als je geen enkel punt hebt kunnen halen tegen de andere 3 ploegen.

Laatst bewerkt door carthorian (29-03-2009 14:57:56)

#267 28-03-2009 18:28:34

tdams
Gast

carthorian geschreven:

De match was zeer spannend, meer eigenlijk niet. Wase kon eigenlijk de eerste 3 times niet fatsoenlijk afwerken terwijl den2 er niet in slaagde om zich zonder aanvallende fouten de bal naar voren te krijgen. In de vierde time lukte het voor Wase wel en daarom hadden ze de wedstrijd gewonnen. Waarom Ken een uitsluiting kreeg weet ik niet echt, lijkt me vrij ongebruikelijk bij reclameren (klagen is eruit, schepje bovenop is schorsing?)

Nog babbel gehad met Dossche nadien. Blijkbaar zou Ken nog een 'vuil woord' hebben gezegd. Misschien wat overdreven reactie (van beide zijde), en dus jammer dat dit in deze fase van het seizoen moet plaatsvinden.

Soit, laat dit niet de toch wel genietbare match overtreffen. Het was een toffe match die alle richtingen uitkon, waarbij er geregeld mooi waterpolo getoond werd en de 'bitsigheid' relatief beperkt bleef.

A propos, 2.2 is kampioen ;)

#268 28-03-2009 19:02:10

de wasserballer
Gast

tdams geschreven:
carthorian geschreven:

Nog babbel gehad met Dossche nadien. Blijkbaar zou Ken nog een 'vuil woord' hebben gezegd. Misschien wat overdreven reactie (van beide zijde), en dus jammer dat dit in deze fase van het seizoen moet plaatsvinden.

Soit, laat dit niet de toch wel genietbare match overtreffen. Het was een toffe match die alle richtingen uitkon, waarbij er geregeld mooi waterpolo getoond werd en de 'bitsigheid' relatief beperkt bleef.

A propos, 2.2 is kampioen ;)

toch iemand die het heeft gemerkt! :d

#269 28-03-2009 19:03:24

de wasserballer
Gast

carthorian geschreven:

~[i]Op deze wijze hypotheert Dhossche de BOT-kansen van Den Twee aanzienlijk[i].
Iedereen heeft evenveel kansen tijdens de BOTs natuurlijk, het zou wel heel speciaal zijn om kampioen te worden als je geen enkel punt hebt kunnen halen tegen de andere 3 ploegen.

aanvallende fouten ?

#270 29-03-2009 13:59:01

Alain
Gast

carthorian geschreven:

~[i]Op deze wijze hypotheert Dhossche de BOT-kansen van Den Twee aanzienlijk[i].

Voila ze, dat is nu de reden dat ik tegen een soort van play-offs ben... Tielt krijgt op deze manier de eerste overwinning bijna op een schoteltje. Niet dat Tielt anders geen kans zou maken, maar het zal toch een aantal goaltjes schelen...

Dus misschien toch terug naar het oude? (Eerste gaat over, laatste zakt en den tweede en den voorlaatste spelen een BOT)

#271 29-03-2009 21:22:25

TZK-Henk
Gast

ik begrijp de reactie van Carthorian niet:

Mag ik nog even de scores van Tielt herhalen:
OSC - TZK: 4 - 4 één punt verloren maar in Oostende is dat één punt gewonnen
TZK - Wase: 9 - 7
AZC2 - TZK: 7 - 8
TZK - OSC: 10 - 9
Wase - TZK: 7 - 5 2 punten verloren
TZK - AZC2: 8 - 5

wie heeft er hier dus geen enkel punt gewonnen en is toch eerste in 2de divisie.

#272 30-03-2009 00:00:42

carthorian
Gast

Je begrijpt me verkeerd, dus ff voor verduidelijken. Voor mij is eerste worden diegene die na de BOTs een goudkleurige medaille krijgt. Over het 'geen punten halen' ging eigenlijk over Antwerpse2 (waar heel mijn post over ging), geen punten gehaald tegen Oostende, Tielt of Wase. Dus als zij toch nog kampioen mochten worden, zou het toch 'straf' zijn.

Overigens denk ik dat wanneer alle ploegen op hun best spelen dat Tielt dit jaar de sterkste is, zowel thuis als op verplaatsing (behalve mss in Oostende). Dus bij deze mijn pronostiek voor de eindwinnaar :)

#273 30-03-2009 11:21:18

ralph
Gast

Alain geschreven:
carthorian geschreven:

Voila ze, dat is nu de reden dat ik tegen een soort van play-offs ben... Tielt krijgt op deze manier de eerste overwinning bijna op een schoteltje. Niet dat Tielt anders geen kans zou maken, maar het zal toch een aantal goaltjes schelen...

Dus misschien toch terug naar het oude? (Eerste gaat over, laatste zakt en den tweede en den voorlaatste spelen een BOT)

Sinds wanneer is de scheids hiervoor verantwoordelijk? Indien hij geen verbale agressie had gebruikt was het nooit tot een schorsing gekomen!

#274 30-03-2009 12:14:25

iFCee
Gast
Van: Tielt

Alain geschreven:
carthorian geschreven:

Het is oneerlijk dat Tielt de overwinning op een schoteltje krijgt volgens jou maar je zou het eerlijker vinden moesten ze gewoon promoveren (want eerstes na regulaire), beetje rare reactie. maar ksnap ze wel half en half :p

Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.

#275 30-03-2009 18:54:44

peter
Uber-admin
Website

in het wedstrijdverslag van oostende-wpk staat dat damien weise zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld voor oostende.

iemand van oostende meer info hierover?

My wife ran off with my best friend. I sure miss him.

,
[Bot] CCBot

Forum footer