Je bent niet ingelogd.
logischerwijs zou ik tohc niet zo zeker zijn. De belofte van een flinke portie gerstennat is bij veel spelers van wase goed terechtgekomen en we zullen vast en zeker ons best doen tegen tielt. we hopen allesinds op een prettige wedstrijd!
Met logischerwijs bedoel ik natuurlijk dat ik als speler van Tielt logischerwijs voor mijn eigen ploeg pronostiekeer. Kverwacht ook mooi waterpolo en hoop op een west-vlaamse overwinning. wij hebben ook nog veel gerstennat staan wachten op ons in Tielt.
Laatst bewerkt door iFCee (13-03-2009 13:37:51)
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
maar blijf er toch maar eerst eentje drinken bij ons ploegje :-)
zelfs na jullie verlies zijn jullie nog welkom in onze cafetaria hoor morgen :-)
Jammer dat ik niet op tijd er geraak, Wase - Tielt is een wedstrijd die ik wel wil zien.
Hasselt-Oostende: 9-9. Toch wel een verrassing!!!
Pijnlijk voor Oostende inderdaad
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
Wase-Tielt: 7-5.
Wase was de betere ploeg in de eerste 2 periodes met een 3-1 voorsprong als gevolg. Tielt ging daarna beter spelen en kwam 5-5 gelijk. Tielt kreeg de betere kansen om 5-6 te scoren maar dat gebeurde helaas aan de andere kant. Tielt nam nog risico en zo kon Wase de 7-5 scoren.
Al bij al een zeer evenwichtige match maar Wase was misschien iets feller door het thuisvoordeel en de ambiance in het zwembad.
en AZSC2 ook onderuit, iedereen heeft nu uitzicht op die eerste plaats :)
Wase-Tielt: 7-5.
Pijnlijk voor Tielt inderdaad ;)
Ik denk dat de teerlingen geworpen zijn in 2de. De eerste vier zijn vrij zeker. (Mathematisch kan kortrijk ook nog 4de worden, maar dan moeten ze winnen tegen de Nat Jun, Wase en Oostende). Onderaan is ook alles zeker. Strombeek moet geen play-down spelen. Het zal dus gaan tussen Calypso en Soignier. En ik denk dat Calypso het wel zal halen...
Voor de eerste plaats ligt alles nog open. Als Tielt volgende week AZC kan bedwingen dan zijn ze zo goed als zeker 1é. Bij verlies heeft Oostende de beste kaarten.
Wij kijken al uit naar de volgende wedstrijd :-)
Vreemd dat niemand iets zegt over de zege van Gentse 2 tegen WPK. De Gentse 2 is zo een zwaar thuisploegje geworden. Alleen Tielt kwam winnen in het Strop !
Vreemd dat niemand iets zegt over de zege van Gentse 2 tegen WPK. De Gentse 2 is zo een zwaar thuisploegje geworden. Alleen Tielt kwam winnen in het Strop !
Dat Gentse2 wint van WPK is niet zo bijzonder, een verschil van 11 doelpunten daarentegen :o
bij momenten mooie combinaties gezien !
correctie: We (strombeek) hebben er niet veel gewonnen maar in Gent toch wel ;-) Weliswaar in het begin van het seizoen en dan zijn jullie bij ons komen winnen :)
WP Strombeek
Ik denk dat wase wel mag zeggen dat het een thuisploeg is. Excl. BOT 3 zijn wij de enige ploeg die thuis niet verloren heeft.
ikke geschreven:Vreemd dat niemand iets zegt over de zege van Gentse 2 tegen WPK. De Gentse 2 is zo een zwaar thuisploegje geworden. Alleen Tielt kwam winnen in het Strop !
Ik denk dat wase wel mag zeggen dat het een thuisploeg is. Excl. BOT 3 zijn wij de enige ploeg die thuis niet verloren heeft.
Zeker, al hadden de helft van jullie thuis wedstrijden even goed met verlies kunnen eindigen :)
Alain geschreven:ikke geschreven:Vreemd dat niemand iets zegt over de zege van Gentse 2 tegen WPK. De Gentse 2 is zo een zwaar thuisploegje geworden. Alleen Tielt kwam winnen in het Strop !
Zeker, al hadden de helft van jullie thuis wedstrijden even goed met verlies kunnen eindigen :)
Waar slaat dat nu weer op?
exact wat er staat. Jullie thuiswedstrijden eindigen vaak met het kleinste verschil, met wat tegenslag had het dus ook andersom gekunnen. Doet niets af aan je uitspraak dat Wase een goede thuisreputatie heeft, je hoeft je niet aangevallen te voelen :).
ikke geschreven:Vreemd dat niemand iets zegt over de zege van Gentse 2 tegen WPK. De Gentse 2 is zo een zwaar thuisploegje geworden. Alleen Tielt kwam winnen in het Strop !
correctie: We (strombeek) hebben er niet veel gewonnen maar in Gent toch wel ;-) Weliswaar in het begin van het seizoen en dan zijn jullie bij ons komen winnen :)
Je hebt gelijk Kosse. Ik had jullie 14-16 over het hoofd gezien. Mijn excuses daarvoor. Toch blijf ik het een hele prestatie
vinden van onze routiniers.
Voor volgende speeldag dan maar:
Kortrijk - Wase (2)
Oostende - Gentse 2 (1)
Soignies - Hasselt (2)
Tielt - Antwerpen 2 (1)
Strombeek - Calypso (1)
Ik ga overal akkoord
Kortrijk - Wase (2) -> WPK in een dipje, wase goed op toeretal.
Oostende - Gentse 2 (1) -> Oostende kan zich geen misstap meer permiteren en Gentse. De laatste keer dat die match op het programma stond scoorde oostende 16seconden voor affluiten de winning goal.
Soignies - Hasselt (2) -> Bitsige partij verwacht
Tielt - Antwerpen 2 (1) -> 2 gemotiveerde ploegen tegen elkaar in een belangrijke match met hopelijk Tielt als winnaar
Strombeek - Calypso (1) -> Wie thuis wint van azc2, moet ook winnen van Calypso
kleine voetnoot: er was geen doelman bij (of midvoor), en geloof nooit dat de "normale" doelman er 9 zou binnenlaten. :)
iFCee geschreven:Strombeek - Calypso (1) -> Wie thuis wint van azc2, moet ook winnen van Calypso
kleine voetnoot: er was geen doelman bij (of midvoor), en geloof nooit dat de "normale" doelman er 9 zou binnenlaten. :)
Mijn pronostiek blijft dezelfde :D
carthorian geschreven:iFCee geschreven:Strombeek - Calypso (1) -> Wie thuis wint van azc2, moet ook winnen van Calypso
Mijn pronostiek blijft dezelfde :D
en terecht, ik vond alleen je motivatie niet goed :P
Ik ga overal akkoord
Kortrijk - Wase (2) -> WPK in een dipje, wase goed op toeretal.
Oostende - Gentse 2 (1) -> Oostende kan zich geen misstap meer permiteren en Gentse. De laatste keer dat die match op het programma stond scoorde oostende 16seconden voor affluiten de winning goal.
Soignies - Hasselt (2) -> Bitsige partij verwacht
Tielt - Antwerpen 2 (1) -> 2 gemotiveerde ploegen tegen elkaar in een belangrijke match met hopelijk Tielt als winnaar
Lijkt me ook het 'normale' maar als je elke wedstrijd individueel bekijkt zal (zullen) er toch ene of andere verrassing(en) komen... That's what sport is all about!
Nu alleen hopen dat het niet bij ons is ;-)
De rest wens ik een toffe w-e en sukses mannekes!
WP Strombeek
[ Gegenereerd in 0.019 seconden, 9 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.65 MiB (Peak: 1.71 MiB) ]