Je bent niet ingelogd.
amaai da was lang gelede dat ier nog vollenbak was opt forum:D
ma et belangrijkste is da ge u nog amuseert hé;)
Op de vraag of een speler bij senioren in dezelfde compititie bij 2 ploegen mag spelen (allebij 4de klasse) is het antwoord ja, het zou anders wel heel dom zijn om die speler de 2 matchen onder zijn eigen licentie te laten spelen, als Mechelen er niet zeker van zou zijn.
Ik zou toch nog één en ander willen rechtzetten, het is idd zo dat we dit enkel doen bij noodgevallen, en zoals je kan zien bij een vorige post, is dit idd al 1 keer gebeurd dit seizoen, de match tegen Leuven. Een match die Leuven trouwens toen verdiend heeft gewonnen.
We hebben er dit seizoen bij Mechelen voor gekozen om 2 ploegen in te schrijven in 4de klasse, om zoveel mogelijk spelers en jeugdspelers te kunnen laten spelen en ervaring te laten opdoen(reserve-competitie in 4de stelt niets voor). Enige nadeel was dat het wel eens kon voorvallen dat er matchen waren waar we krap zaten,vandaar dat we af en toe beroep doen op de bewuste regel.het was namelijk zo dat er nogal wat spelers van de 2 ploegen afwezig waren door ziekte en dergelijke, en dat de jeugdspelers door omstandigheden er ook niet bij konden zijn.
Ik sta nog steeds volledig achter de keuze van de club om 2 ploegen in te schrijven en zoveel mogelijk spelers te laten spelen, laten we niet vergeten dat het onze sport enkel beter kan maken.
Nog een laatste opmerking dat we niet genoeg kunnen benadrukken, het is nooit onze bedoeling geweest om op deze manier Aalst een hak te zetten, maar ze waren dit weekend toch hunzelve niet hoor, de vakantieperiode echt niet goed doorgekomen.
Hopelijk stopt hiermee heel de discutie en voor de personen die nog steeds niet overtuigd zijn van de legaliteit, heb ik maar één antwoord, Contacteer de bond.
Ten eerste, de winst van mechelen was ZEER terecht,
lag het aan de examenperiode voor de studenten, de nieuwjaarsperiode, het ontbreken van een aantal spelers, ik denk een combinatie van dit alles.
Hier kwam dan ng eens bij dat er bij mechelen ene meedee die we juist ervoor zagen spelen tegen eupen en nen pipo van ne ref( zeker niet tegen ons alleen) waardoor we ons spel niet speelden maar waren aant zagen en kreften.
Dat er ne speler bij ploegen kan meedoen vind ik persoonlijk dikke zever, ge speelt of bij team A of bij team B. Dat mechelen zegt dat ze met niet veel waren en dit anders nooit doen is ook zever want ze waren zonder Nr13 met 9 spelers terwijl wij ook maar met 10 waren dus dat had echt het verschil niet gemaakt ze...
Ik zou het eens over de prestaties van Eupen willen hebben. Zijn we nog instaat om die mannen iets in de weg te leggen? Na hun prestatie in de beker heb ik daar mijn vraagtekens bij. De laatste match van Leuven tegen Eupen had ik nu niet het gevoel dat hun niveau zover boven het onze uitstak maar nu geven ze achtereenvolgens Mechelen C en Calypso klop dat wil toch wat zeggen.
Mannen van Aalst traint maar goed van de week en laat weten hoe ze spelen.
Ik zou het eens over de prestaties van Eupen willen hebben. Zijn we nog instaat om die mannen iets in de weg te leggen? Na hun prestatie in de beker heb ik daar mijn vraagtekens bij. De laatste match van Leuven tegen Eupen had ik nu niet het gevoel dat hun niveau zover boven het onze uitstak maar nu geven ze achtereenvolgens Mechelen C en Calypso klop dat wil toch wat zeggen.
Mannen van Aalst traint maar goed van de week en laat weten hoe ze spelen.
Geen excuus uiteraard, maar de 2 keren dat we tegen Eupen speelden, waren er telkens meerdere basisspelers die er niet waren (hebben 2 keer gespeeld met een veldspeler in de goal). Ik ben er nog steeds van overtuigd dat we wanneer we eindelijk eens met een volledige ploeg kunnen spelen, we zelfs in Eupen kunnen gaan winnen.
DAF geschreven:Ik zou het eens over de prestaties van Eupen willen hebben. Zijn we nog instaat om die mannen iets in de weg te leggen? Na hun prestatie in de beker heb ik daar mijn vraagtekens bij. De laatste match van Leuven tegen Eupen had ik nu niet het gevoel dat hun niveau zover boven het onze uitstak maar nu geven ze achtereenvolgens Mechelen C en Calypso klop dat wil toch wat zeggen.
Mannen van Aalst traint maar goed van de week en laat weten hoe ze spelen.Geen excuus uiteraard, maar de 2 keren dat we tegen Eupen speelden, waren er telkens meerdere basisspelers die er niet waren (hebben 2 keer gespeeld met een veldspeler in de goal). Ik ben er nog steeds van overtuigd dat we wanneer we eindelijk eens met een volledige ploeg kunnen spelen, we zelfs in Eupen kunnen gaan winnen.
ik denk het nog steeds niet want ik kan het u verzekeren juist als ge denkt "we hebben ze" gaan ze nog ietsje harder ( lees bruter) en beter gaan spelen ik denk ni da we ze van het seizoen al echt vollebak hebben zien geven
branco geschreven:en ik denk dat het tussen aalst en mechelen c gaat gaan .
indien we ooit eens een ganse maand met minstens 10 man op trainig zijn en niet altijd de 4 of 5 zelfden zouden er denk "ik" niet veel ploegen uit of thuis zijn die we niet aankunnen
En moesten sommigen is op tijd komen ;)
Laatst bewerkt door GOoS (12-01-2009 20:00:55)
Moest Aalst zijn normale sterkte gehad hebben (zoals tg Leuven en Genk), kwam Mechelen er niet aan te pas.. maar goed, dat zullen we dan volgend jaar maar eens bewijzen...
Nu ja, ik weet in elk geval waarom ik zelf niet echt in vorm was (maar ik mocht dan ook normaal gezien niet meedoen van de medicijnman).. :O
Laatst bewerkt door GOoS (13-01-2009 09:56:56)
Ik begrijp best dat Aalst een beetje in zijn gat is gebeten na twee nederlagen afgelopen weekend. Hun kadetten moesten immers ook het onderspit delven tegen onze jeugdploeg ... (die hiermee haar eerste drie punten behaalde).
En hoewel ze ook bij ons kostbare punten hebben laten liggen, bleven ze toch sympathiek ! 't Is nu ook weer niet zo dat we op het hoogste niveau spelen hé mannen. Het hoofddoel in onze divisie is toch nog steeds plezier te kunnen beleven !
Volledig mee eens!
Tgaat mij dan ook ni om het verdiende verlies da we geleden hebben maar om eerlijkheid (wat het plezier toch ten goede komt niet?)
Zowiezo horen we ons neer te leggen bij beslissingen genomen door den bond en da zulle we doen ook.
stop dan ook maar met zeggen dat we niet eerlijk zijn...
Bree - Leuven 2
Aalst - Eupen: Topper match van het weekend. Ik denk 3 punten voor Eupen is mogelijk
Charleroi - Dendermonde 2
Mechelen 3 - Ensival 1
Genk - Mechelen 2 2
Laatst bewerkt door Andy (15-01-2009 08:27:41)
Bree - Leuven 2
Aalst - Eupen: Topper match van het weekend. Ik denk 3 punten voor Eupen is mogelijk
Charleroi - Dendermonde 2
Mechelen 3 - Ensival 1
Genk - Mechelen 2 2
Ik denk dat je wss wel gelijk zal hebben met je pronostiek,
eupen bezit alles wat n goede waterpoloploeg moet hebben, goede keeper, sterke midvoor, vanachter e paar oudere rotzakskes, e paar snelle jonge mannekes en den bernard (wie wil die nu niet in zen ploeg)
We zullen ons vel in ieder geval duur proberen verkopen en we zien wel..
bree-leuven meest hilarische match ooit.
verklaar
aalst -eupen 3/11
1/3-2/4-3/5-3/11
Gisteren heeft het er zeker ingezeten tegen eupen, van in de 2e periode bleven ze hun beperken tot verdedigen en vooraan slechts 1speler houden. Nu als je beschikt over zo ne keeper is da natuurlijk n zalig spelletje e
Dieje keeper is ongelooflijk sterk, veel beter nog als dieje van VZ gent
In de laatste periode wij alles op alles gezet nja, of het dan 3-7 of 3-11 was maakte niet veel meer uit...
Conclusie: Verdiende overwinning voor een ongelooflijk sterke ploeg, en het mag gezegd worden, een goede arbitrage gehad!
We zijn gisteren vertrokken naar Charleroi met slechts zeven spelers waarvan er eentje op training zijn kleine teen had gebroken èn zonder onze keeper. Zonder wisselspelers hebben we daar toch een overwinning kunnen behalen tegen een gemotiveerd Charleroi die met z'n twaalven waren ...
Bedankt, trainer, voor de uitgekiende tactiek en bedankt Steven en Kristof, die beiden hun oude keeperskwaliteiten nog eens mochten demonstreren ! Het doet deugd om op die manier van een verre uitmatch terug thuis te komen.
klzc ok geschreven:bree-leuven meest hilarische match ooit.
verklaar
aalst -eupen 3/11
1/3-2/4-3/5-3/11
Wa hij bedoeld is eigenlijk
1/3 - 1/1 - 1/1 - 06
Zoals ge dus kunt zien hebben we drie kwarten behoorlijk meegespeeld (ook behoorlijk spel gespeeld) maar laatste kwart is door eupen volledig op de counter gespeeld. Daar hebben wij aanvallend toch wel nog een en ander laten liggen.
leke match om te spelen + idd goei arbitrage
toch nie door de manne van bree un aangenaam spel zeker!
of de 'wild-enthousiaste' siporters van bree?
of is het misschien omdat onze 2 minieme gescoord hebben?
of omdat bepaalde spelers (en suporters) van bree riepen dat we 'zo vuil' moesten spelen tege mensen van onze eigen leeftijd, terwijl ze zelf 3 jaar ouder waren en de klein manne wurgden?
twas hilarisch, ma of et een waterpolomatch kan genoemd worde...
tis daar altijd tof in bree he
klzc ok geschreven:bree-leuven meest hilarische match ooit.
toch nie door de manne van bree un aangenaam spel zeker!
of de 'wild-enthousiaste' siporters van bree?
of is het misschien omdat onze 2 minieme gescoord hebben?
of omdat bepaalde spelers (en suporters) van bree riepen dat we 'zo vuil' moesten spelen tege mensen van onze eigen leeftijd, terwijl ze zelf 3 jaar ouder waren en de klein manne wurgden?twas hilarisch, ma of et een waterpolomatch kan genoemd worde...
persoonlijk had ik twee "super" momenten
het eerste was toen de 9 van bree zijn middelvinger naar ons opstak omdat hij toch wilde bewijzen dat hij kon scoren(weliswaar met een miniem van 13 jaar in zijne rug) mijn tweede "top" moment was toen diezelfde 9 op het einde van de match op de rand van het zwembad zat, met zijn vriendin op haar hurken naast hem, en al wenend zij: " ze lachen mij uit...."
Enig idee wat we gaan winnen door dit gezever op het forum te posten?
Behalve misschien
- dat er hier een beetje weg en weer geslingerd wordt met verwijten (gelukkig zijn die van Bree precies verstandiger dan wij)
- de volgende match tegen Bree nog meer weg heeft van een worstelpartij dan van een WP wedstrijd
Enig idee wat we gaan winnen door dit gezever op het forum te posten?
Behalve misschien
- dat er hier een beetje weg en weer geslingerd wordt met verwijten (gelukkig zijn die van Bree precies verstandiger dan wij)
- de volgende match tegen Bree nog meer weg heeft van een worstelpartij dan van een WP wedstrijd
volgende match moete ze ook kunne zwemme eh jonge :D
vergeet da ni :p
en of ze verstandiger zijn, dar eb k toch mn vrage bij...
Klaas geschreven:Enig idee wat we gaan winnen door dit gezever op het forum te posten?
Behalve misschien
- de volgende match tegen Bree nog meer weg heeft van een worstelpartij dan van een WP wedstrijdvolgende match moete ze ook kunne zwemme eh jonge :D
vergeet da ni :pen of ze verstandiger zijn, dar eb k toch mn vrage bij...
we kunnen wel in foutlozer nederlands schrijven als u
??? ????? ?? ??????
we kunnen wel in foutlozer nederlands schrijven als u
??? branco, een kleine bloemlezing:
Daar heb je inderdaad gelijk in
moet zijn: Daarin heb je inderdaad gelijk
en ik denk dat het tussen aalst en mechelen c gaat gaan
moet zijn: en ik denk dat het tussen Aalst en Mechelen c zal gaan
dat dacht ik ook eigenlijk...
moet zijn: dat dacht ik eigenlijk ook...
Ik denk dat genk vanaf dit weekend in hun groot bad spelen...
moet zijn: Ik denk dat Genk vanaf dit weekend in zijn groot bad speelt...
waarschijnlijk want genk zaql nog niet zijn ingespeeld daar
moet zijn: waarschijnlijk, want Genk zal daar nog niet ingespeeld zijn
wat was het hier stil de laatste maanden . En nu ben je weer daar met uwe zever.
moet zijn: wat was het hier stil de laatste maanden. En nu ben je weer daar met je gezever. Ofwel wat was het hier stil de laatste maanden. En nu bent u weer daar met uw gezever.
seg kerel . Doe u een pamper aan en ga u in een rusthuis beschijten . Uwe fan komt uw gat wel zuiver likken
moet zijn: Zeg kerel, doe een pamper aan en ga u in een rusthuis beschijten. Uw fan komt uw gat wel zuiver likken
Genk speelt pas vanaf 3 november terug in hun eigen ( groot ) bad.
Mechelen 2 is sterker dan genk veronderstel ik
moet zijn: Genk speelt pas vanaf 3 november terug in eigen ( groot ) bad.
Mechelen 2 is sterker dan Genk, veronderstel ik
ik zal ook eens een pronostiek wagen
moet zijn: ik zal mij ook eens aan een pronostiek wagen
Bij genk is de keeper en de nr 8 ( de midvoor ) vertrokken en hun andere goede speler speelt maar zelden mee .
moet zijn: Bij Genk zijn de keeper en het nr 8 (de midvoor) vertrokken en hun andere goede speler speelt zelden mee.
als het waar zou zijn van die spelers van embourg en ensival is dat niet zo een goed nieuws voor ons
moet zijn: Als het van die spelers van Embourg en Ensival waar zou zijn, is dat geen goed nieuws voor ons
Nu moeten daar niet al te veel conclusies uit getrokken worden maar ik vind dat toch vrij verrassend van dendermonde
moet zijn: Nu moeten daaruit niet al te veel conclusies getrokken worden maar ik vind het toch vrij verrassend van Dendermonde
Of ze kunnen beter tegen dat slecht bier ( cristal) wat ze daar tappen
moet zijn: Of ze kunnen beter tegen dat slecht bier (Cristal) dat ze daar tappen
Laatst bewerkt door ref (26-01-2009 10:36:17)
You can't beat what you can't catch
[ Gegenereerd in 0.016 seconden, 9 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.67 MiB (Peak: 1.72 MiB) ]