Je bent niet ingelogd.
KONINKLIJKE GENTSE ZWEMVERENIGING
Beste Waterpolo-vriend,
De Koninklijke Gentse Zwemvereniging heeft de eer en het genoegen om je uit te nodigen naar het 3e internationaal outdoor waterpolotornooi Lenssenscup op zaterdag 30 juni en zondag 1 juli 2007.
Net als vorig jaar kiezen wij voor het prachtige domein Blaarmeersen om dit outdoortornooi te organiseren.
Er is een seniorenpoule, een jeugdpoule –17 en een vrouwenpoule voorzien.
Voor de ronde som van 50 euro kan je met de ploeg deelnemen, en ben je zeker van een tornooi vol waterpoloplezier in een internationaal gezelschap.
Er komen ploegen uit Belgie, Nederland, Frankrijk, Spanje en Duitsland !
Overnachten dicht bij de wedstrijdsite kan op de 4* camping Blaarmeersen.
Je dient zelf voor de reservatie in te staan op :
tel. +32 (0)9 266 81 60 - fax +32 (0)9 266 81 66
e-mail: camping.blaarmeersen [at] gent DOT be
programma tornooi
zaterdag
09u30 Aanvang tornooi
18u30 Start avondeten aan de wedstrijdsite
zondag
vanaf 8u : ontbijt voor de deelnemers die overnachten op de camping
09.30u start wedstrijden
+/- 17u00 finale
Gezien het succes van de vorige edities wacht je best niet te lang om in te schrijven.
Dat kan via tornooiATkgzvPUNTbe of via de webpagina www.bloggen.be/lenssenscup2007
Hopelijk mogen wij jullie verwachten !
Het KGZV-tornooiteam
Koen, Sven, Koen en Patrick
My wife ran off with my best friend. I sure miss him.
Hallo, uw ploeg kan er nog bij. Zowel bij de jeugd, vrouwen als seniors. Nu al zeker van deelname: Brussels, Gentse 1 en 2, Eupen, Vrije Zwemers, Badalona (esp) , Hellas Wuppertal(dui), Longwy en Thionville (fr) en De Ganze (NL)
Wie op het forum komt volgende week?
Nationaal Junioren doen ook mee dacht ik ni?
Nationaal Junioren doen ook mee dacht ik ni?
You can't beat what you can't catch
was super goe tornooike! echt "vree wijs" en veel geluk gehad met het weer.
alleen jammer dat de nationale juniors niet compleet waren, khad ze wel eens willen zien spelen (in volledige gedaante natuurlijk)
volgendde keer dan maar.
niet volledig is wel een redelijk grote understatement :) Zondag (toen ik er was) waren ze met 2, de rest was wat samenraapsel
Beste Nick, dat "samenraapsel" zoals jij dat weinig respectvol noemt waren jeugdspelers van Gentse en Wase. Die waren WEL aanwezig en depaneerden met plezier de ploeg van "mister sympatico" Nick Timmerman. En ze waren nog nuttig ook ! De "geïmproviseerde" juniorenploeg eindigde knap 3e nadat ze twee keer wonnen van Gentse 2 (met heelwat basisspelers zoals Jurgen De Wolf ) Het enige meisje in de ploeg scoorde zelfs enkele keren. Waterpolo wordt dus ook buiten Antwerpen op een deftig niveau gespeeld ! Jullie zijn geen zonderlingen !
Beste ikke. Ikzelf zat ook tussen dat samenraapsel, dus het was zeker en vast niet beledigend bedoeld ;) En je kan niet ontkennen dat het gewoon wat spelers waren die van overal meekwamen doen en die normaal niet met de juniorenploeg hadden meegedaan. Ik heb op het tornooi zelf ook nog met andere ploegen meegespeeld omdat ze het vroegen (oa met wase) Dus ik vind het mooi van diegenen die er waren om de nationale junioren te helpen toch een ploeg te hebben. Als gij de term samenraapsel denigrerend vindt, sorry dan, zo was het niet bedoeld.
Laatst bewerkt door Nick (02-07-2007 21:21:04)
Be the best at the right time
sa·men·raap·sel (het ~, ~s)
1 [pej.] mengelmoesen dat was het .
Beste Nick. Ik weet wel da je t ni slecht bedoelde maar uwe uitleg is een beetje ongelukkig. die [pej.] die staat er met een reden. [pej.] impliceert immers pejoratief en wat leert de dikke van dale ons over het woord pejoratief? Awel het volgende:
pe·jo·ra·tief1 (de ~ (m.), -tieven)
1 woord waarmee de gebruiker minachting voor het aangeduide laat blijken
pe·jo·ra·tief2 (bn.)
1 minachting uitdrukkend => minachtend; <=> melioratief
dus het valt te begrijpen dat de mensen uw woorden niet zo positief opnemen.
You know you are a water polo player when you smell like chlorine 24/7.
haha, geweldig van die woordspelletjes :)
<off-topic>tot in september allemaal</off-topic>
Nick geschreven:niet volledig is wel een redelijk grote understatement :) Zondag (toen ik er was) waren ze met 2, de rest was wat samenraapsel
Beste Nick, dat "samenraapsel" zoals jij dat weinig respectvol noemt waren jeugdspelers van Gentse en Wase. Die waren WEL aanwezig en depaneerden met plezier de ploeg van "mister sympatico" Nick Timmerman. En ze waren nog nuttig ook ! De "geïmproviseerde" juniorenploeg eindigde knap 3e nadat ze twee keer wonnen van Gentse 2 (met heelwat basisspelers zoals Jurgen De Wolf ) Het enige meisje in de ploeg scoorde zelfs enkele keren. Waterpolo wordt dus ook buiten Antwerpen op een deftig niveau gespeeld ! Jullie zijn geen zonderlingen !
is er soms gezegd da die mensen niet kunne spelen??? De Nick en ikke waren ook met het samenraapsel. Het enige da wordt bedoeld is dat er 2 man van de Nationale junioren selectie aanwezig waren, de Nick Timmerman en de Kasper, en dat er voor de rest alleen spelers van buiten de "nationaal junioren" waren. Zelfs de Lieven Lagast van Gentse 1 heeft ons een wedstrijd versterkt nadat ik Gentse 1 had geholpen tegen Thionville 1.
Laatst bewerkt door SandroS (04-07-2007 21:34:23)
Ah gij hebt Gentse1 geholpen. Da zal wel dat die het tornooi gewonnen hebben!
Genste 1 heeft 2 keer tegen Thionville1 moeten spelen in de finale deed ik niet mee wel in de groepsfase. Het komt er gewoon op neer da er zowiezo veel geschuif was tussen ploegen. De Nick Poelmans en de Kasper hebben ne keer me Wase meegedaan, de Nick T ook nog me ander ploegen. Het was een plezant tornooike en we hebben ons goe geamuseerd. Alleen het water was wa koud en de nationaal junioren waren er niet afgezien van de Nick T en de Kasper. Meer valt er niks over te zeggen dus ik stel voor da ge dit topic gewoon sluit
Genste 1 heeft 2 keer tegen Thionville1 moeten spelen in de finale deed ik niet mee wel in de groepsfase. Het komt er gewoon op neer da er zowiezo veel geschuif was tussen ploegen. De Nick Poelmans en de Kasper hebben ne keer me Wase meegedaan, de Nick T ook nog me ander ploegen. Het was een plezant tornooike en we hebben ons goe geamuseerd. Alleen het water was wa koud en de nationaal junioren waren er niet afgezien van de Nick T en de Kasper. Meer valt er niks over te zeggen dus ik stel voor da ge dit topic gewoon sluit
Geeuw
Geeuw
als ge niks interessanter te posten hebt kunde evengoed ni posten
Geeuw
als ge niks interessanter te posten hebt kunde evengoed ni posten
Snurk, snurk
Zucht
You know you are a water polo player when you smell like chlorine 24/7.
Komen er nog foto's vanuit de organisatie? (dacht gehoord te hebben dat ze nog foto's naar deelnemende clubs gingen opsturen) En zo ja waar zouden die dan zijn (of waar zouden ze komen?)
[ Gegenereerd in 0.016 seconden, 9 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.64 MiB (Peak: 1.7 MiB) ]