Je bent niet ingelogd.
Pagina's: 1
Voor zover ik weer de enige seniorwedstrijd van komend weekend.
Vooruitgeschoven wedstrijd
17/2/2007
Gentse 2 - Oostende
Aanvang 18.30
Zaterdagavond dus.
Gentse toonde al dat het heel veel kan, vooral de afgelopen 2 weken met winst in wpk en thuis tegen azc2. Soms waren de resultaten ook een stuk minder, zoals het gelijkspel tegen blankenberge.
Oostende liet nog maar 3 verliesmatchen optekenen (2x azc2 en 1x brugge) en beschikt over de beste aanval gecombineerd met de 3de beste verdediging.
In de heenmatch was ht verschil slechts 1 doelpunt, het werd toen 12-11 oor het voordeel van thuisploeg Oostende.
Als Gentse2 zijn reeks van afgelopen weken kan doortrekken blijven de twee punten in gent. Maar Oostende doet er goed aan te winnen wil het mt enige voorsprong de topper tegen Brugge aanvatten innen 2 weken.
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
Pfffff,
Vant weekend geen match voor ons. Vin ik toch maar een beetje saai. Ik heb wel een goed alternatief gevonden. K ga karten zaterdag
You know you are a water polo player when you smell like chlorine 24/7.
HAHAHAHAH,
Dem is zo flauw da hij best wel grappig is. :d
You know you are a water polo player when you smell like chlorine 24/7.
VIGGEN geschreven:K ga karten zaterdag
de beatles deden dat nooit, want paul mckartnie
muahaha flauw :D
Gentse is gebrand op nog een overwinning, en ik (wij?) gun het ze!
Gentse heeft ons (AZC2) plechtig beloofd te zullen winnen van Oostende. Ik heb alle vertrouwen in Gentse.
Gentse heeft ons (AZC2) plechtig beloofd te zullen winnen van Oostende. Ik heb alle vertrouwen in Gentse.
wow wauw AZC supportert voor Gentse
en komen jullie kijken met toeters en bellen ?
Laatst bewerkt door OSC (16-02-2007 13:34:56)
Ik wou wel komen kijken, maar had (helaas) al andere verplichtingen.
Mss dat oldtimer wel ging kijken?
9-8, mooie zege van gentse, spanning terug voor promotie. beniuwd naar reacties, verslag, ...
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
Wel GZV2 houdt blijkbaar zijn woord. AZC zal tevreden zijn.
GZV2 zou het eventjes moeilijk gehad hebben in de 3de periode (3 doelpunten achterstand) maar door een blijvende inzet toch beloond naar werken.
oldtimer geschreven:Gentse heeft ons (AZC2) plechtig beloofd te zullen winnen van Oostende. Ik heb alle vertrouwen in Gentse.
wow wauw AZC supportert voor Gentse
en komen jullie kijken met toeters en bellen ?
Die sympathie voor Gentse was enkel uit eigen belang. Nu hebben we weer wat marge en kunnen we de competitie uitspelen zonder al te veel stress.
Je kan niet zeggen dat ik jullie niet verwittigd heb.
Idd proiciat aan Gentse , maar een mooie zege ? Beide ploegen waren het eens , de zege is ons weggeven geweest door de arbitrage. Maar geen uitvlucht , als je wil winnen moet dat ook kunnen met 4 twijfelachtige doelpunten voor Gentse, in t nadeel van ons .
Maar geen uitvlucht , proficiat aan Gentse ! 2 punten zijn bij jullie bijgevoegd !
4 twijfelachtige doelpunten ?????? Laat ons niet lachen!
Blijkbaar is Oostende reeds vergeten hoe zij de 2 punten gekregen hebben in de heenronde tegen GZV2 !!!
Ik denk dat er beter nog eens een update van de waterpolo regels komt, want de meeste weten niet wat deze inhouden (soms ook twijfel bij de scheidsrechers)!!!!
1 pen voor gzv Devlies 2 handen boven water ,duidelijk een richting bal , andere gewoon naast schouder ???????
2 bal ligt op de ljin ,OP dus niet over , ref kent hem toe omdat ik langs onder opneem ipv langs boven - legt hij me uit nadien - de manier van aannemen belangrijk ??????
3 Speler gzv vliegt buiten , waarop snel 1 2 gespeeld en scoren we , doelpunt telt niet , omdat op dat moment de coach gzv een gele kaart krijgt, opnieuw man meer spelen ?????
EN de klap op de vuurpijl !!!! 1ste shot gzv klinkt , nee weergalmt op iets in ijzer, doelpaal of net ????? Gzv aanhang die thv bank zit roept ooohhhh en zegt zelf dat het paal is , ref denkt er anders over
Maar goed zoals ik al zei , geen uitleg of reden is uitleg als men verliest he , sport is en blijft sport.
De schuld zal wel weer bij ons liggen , we worden er hard van
Laatst bewerkt door OWT1 (20-02-2007 13:52:30)
zoals jij die eerste beschrijft is het penaltie, regelementen zijn daar duidelijk over. 2 handen boven water is penalty, al zitten die handen in je oor :p dat maakt nu eens niets uit.
Laatst bewerkt door iFCee (20-02-2007 15:34:11)
zoals jij die eerste beschrijft is het penaltie, regelementen zijn daar duidelijk over. 2 handen boven water is penalty, al zitten die hanen in je oor :p dat maakt nu eens niets uit.
hanen in je oor? eens iets anders dan een banaan
My wife ran off with my best friend. I sure miss him.
origineel zijn e peter, openstaan voor nieuwe dingen! :p (tis veranderd, twas dus 'handen')
1 pen voor gzv Devlies 2 handen boven water ,duidelijk een richting bal , andere gewoon naast schouder ???????
2 bal ligt op de ljin ,OP dus niet over , ref kent hem toe omdat ik langs onder opneem ipv langs boven - legt hij me uit nadien - de manier van aannemen belangrijk ??????
3 Speler gzv vliegt buiten , waarop snel 1 2 gespeeld en scoren we , doelpunt telt niet , omdat op dat moment de coach gzv een gele kaart krijgt, opnieuw man meer spelen ?????
EN de klap op de vuurpijl !!!! 1ste shot gzv klinkt , nee weergalmt op iets in ijzer, doelpaal of net ????? Gzv aanhang die thv bank zit roept ooohhhh en zegt zelf dat het paal is , ref denkt er anders overMaar goed zoals ik al zei , geen uitleg of reden is uitleg als men verliest he , sport is en blijft sport.
De schuld zal wel weer bij ons liggen , we worden er hard van
1= pinantie is pinantie
2= mss moeilijker te beoordelen van de scheids zijn kijkhoek..
3= arbiter floot, spelers van Oostende negeerden en speelden door --> doelpunt telt niet
4 = niet gezien :D maar weet wel dat er in het doel in Gent ook ijzer zit verwerkt (--> achterste palen..)
(5 wanneer je twee (of meer?)doelpunten voor staat in laatste periode blijf je geconcentreerd en geef je dit niet meer uithanden!)
Greetz, P OL oTI E ST :cool:
OWT1 geschreven:1 pen voor gzv Devlies 2 handen boven water ,duidelijk een richting bal , andere gewoon naast schouder ???????
EN de klap op de vuurpijl !!!! 1ste shot gzv klinkt , nee weergalmt op iets in ijzer, doelpaal of net ????? Gzv aanhang die thv bank zit roept ooohhhh en zegt zelf dat het paal is , ref denkt er anders overMaar goed zoals ik al zei , geen uitleg of reden is uitleg als men verliest he , sport is en blijft sport.
De schuld zal wel weer bij ons liggen , we worden er hard van1= pinantie is pinantie
2= mss moeilijker te beoordelen van de scheids zijn kijkhoek..
3= arbiter floot, spelers van Oostende negeerden en speelden door --> doelpunt telt niet
4 = niet gezien :D maar weet wel dat er in het doel in Gent ook ijzer zit verwerkt (--> achterste palen..)(5 wanneer je twee (of meer?)doelpunten voor staat in laatste periode blijf je geconcentreerd en geef je dit niet meer uithanden!)
1. mss wel ja
2. dikke zever ie stond op de lijn en de bal was er ni in, en als de scheids het achteraf toegeeft ist nog erger
3. de arbiter floot ni totdat de bal erin lag....
4. als een supporter in de tribune vanop 15 meter kan zien dat de bal naast gaat, dan heeft die scheids mss een hond en een witte stok nodig....
dus je kan zeggen wat je wil de match is gespeeld das waar, maar zoals oostende de laatste periode speelde verdiende maar 1 ploeg de overwinning....
'08 - ... , eerste ploeg owt
'03 - '08 reserven owt (kampioen in '04-'05!! en '06 - '07!!) -- '05 - '08 reserven + eerste ploeg owt
...waterpolo is a way of life...
Pagina's: 1
[ Gegenereerd in 0.018 seconden, 9 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.64 MiB (Peak: 1.7 MiB) ]