Je bent niet ingelogd.
Denk je nou echt dat er wat in de plaatselijke krant komt te staan over waterpolo?? Is er iemand verzopen, dan?
You can't beat what you can't catch
I'm sorry , i'm dutch. we only have soccer and waterpolo here. and i hate waterpolo.
water polo, possibly the finest sport to ever grace a pool,
Ik draag liever een polo, mag dat ook?
iets voor mannen die graag aan de zwembroek van anderen zitten. nee serieus ik vind het geen coole sport
Ze zeggen dat er bij waterpolo bijna geen regels zijn... harde sport hoor! Maar wel stoere mannen
Waterpolo: You are using every single muscle in your body. It combines lots of muscles used in other sports you are seeing in this forum (legs of soccer player, arms of swimmer...). A good player will swim up to 5 miles in one game. I play waterpolo for Los Angeles Water Polo Club so im not just saying this. If you dont think that waterpolo is the most physically demanding sport, then show me another sport where it is is against the rules to rest on the ground or on the wall.
Ref's guess: swimming maybe?
"Do you know what girls find sexy?"
"Dudes that play waterpolo?"
Kunnen we dit topic niet omdopen tot het ref-hoekje :)
Nicky boy, wat weerhoud je om ook bijdragen in te sturen?
Overigens, het echte ref-hoekje is de geschiedenis van het waterpolo.
Ik werk volop aan die van het Belgisch polo en vandaar mijn oproep naar de clubs: stuur de webmaster zo veel mogelijk materiaal, foto's, teksten, tekeningen
Van Gentse ZV heb ik wat tekst maar geen foto's
Van AZC, Scaldis, Gent Sc, Kortrijk, Maccabi, Moeskroen en Doornik vind ik echter niets terug
Had Scaldis uberhaupt een waterpolo ploeg?
Jazeker
In juni 1996 beslisten de waterpoloafdelingen van de Koninklijke Antwerpse Zwemclub en van Zwemclub Scaldis Antwerpen de krachten te bundelen. Jarenlang behoorden beide ploegen tot de absolute waterpolotop in België, behaalden tientallen nationale titels, namen vaak deel aan talrijke Europabekers en leverden een groot deel van hun spelers aan de nationale ploegen.
Be the best at the right time
En wat voor ééntje: kampioen in 73, 74 en 75
Gebroeders Van Peteghem en Tony Devries, om het maar bij die drie te houden
Floot ooit eens een partij in de Wezenberg en kende een fout toe, witte vlag omhoog. Eric van Peteghem kroop verontwaardigd uit het water om uitleg te vragen. 'Ik heb geen fout gemaakt, ikke toch nie'. Toen ik hem er vriendelijk op wees dat de opgestoken vlag in zijn voordeel was dook hij, excuses perevelend, terug het water in. Normale sanctie voor het verlaten van het water was definitieve uitsluiting zonder vervanging, maar dàt kon ik niet over mijn hart krijgen.
Herinner me ook nog dat de trainer (ik ben zijn naam eventjes kwijt) een soort competitie hield tijdens de trainingen en daaraan filmtickets verbond.
Alleen hadden de winnaars pech: de tickets waren al lang vervallen.
Heerlijke tijden
voglens azsc.be was die fusie in 99 ipv in de hierboven aangegeven 96 maar natuurlijk hebben wij meer vertrouwen in poloers dan in zwemmers :D
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
Dat weet ik dan ook weer. Had altijd alleen maar van azc waterpolo gehoord. Maarja, was dan ook maar een zwemmertje van scaldis ;)
ofwel hadden de zwemers gewoon 3 jar lang niet door dat ze al gefusioneerd waren :p
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
weet je wat pas stoer is: olieworstelen, waterpolo is voor mietjes
Que?
"zelf zwem en waterpolo ik ook allebei en ik moet zeggen, bij t zwemmen loop ik nog gemakkelijker blessures op dan bij het waterpolo"
Hoofd boven water houden, zou ik zo zeggen
Soccer is a gentle man's game played by hooligans
Rugby is a hooligans game played by gentleman
Waterpolo is a hooligans game played by hooligans
Gelezen op een forum: een suggestie en het antwoord daarop:
'Misschien is het wel een idee om in zout water te gaan polo-en, want dan hoef je minder hard te werken om te blijven drijven'
'Bedankt voor deze welkome suggestie. Hier is echter te zien dat je nog geen volwaardige waterpolo'er bent omdat elke waterpolo kiddo je kan vertellen dat het zwemmen in zout water aanvoelt alsof je door een hoop stront aan het ploegen bent. Het is niet zo fijn.'
“Wake up, I’m a waterpolo player, we’re never nice guys.”
Zach, from “The O.C.”
Difficult desicion to make: to waterpolo or not to waterpolo?
[ Gegenereerd in 0.016 seconden, 10 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.64 MiB (Peak: 1.7 MiB) ]