Je bent niet ingelogd.
Hoe doen die gasten dat toch om zo hoog uit het water te komen als ze zich niet kunnen afzetten op de zwembadvloer?
You can't beat what you can't catch
Tja
"Waterpolo is niet populair maar wel zeer plezant, hard en zeer fysiek, maar indien er iemand is die nog sport zoekt, dan raad ik hem of haar aan waterpolo aan, op voorwaarde dat je graag zwemt of van balsporten houdt en bij voorkeur allebei !!"
hmmm, dan zou er normaal toch nooit iets gebeuren...:p
Anybody who watches three games of soccer in a row should be declared brain dead.
Je moet tegen een stootje kunnen. Er wordt je nooit iets aangedaan wat jij niet eerder een tegenstander hebt geflikt.
dan zou er toch nooit iets gebeuren...:p
(ik had hierboven niet door dat het niet de laatste bijdrage was;))
Anybody who watches three games of soccer in a row should be declared brain dead.
Water polo 'can't be taught'
Waterpolo is very popular in Hungary, in big matches there are more supporters than in Hungarian football matches
Waterpolo players are heroes in Hungary, while Hungarian football players make a fool of oneselfs and they are laughing stocks.
I went to a fight the other night, suddenly a waterpologame broke out.
gezien op een T-shirt
Love an animal, hug a waterpoloplayer
Vele beter:
'Love a waterpoloplayer, hug an animal'
heerlijke afbeelding Nick:d en tis nog waar ook:p
'Het is uiteraard een geniepige sport: onder water gebeurt van alles. Er wordt wel eens een elleboogstoot gegeven of een knie in je ribben gezet. In het water komt zo'n geniepige slag wel veel minder hard aan en de lengte van de vingernagels wordt vooraf gecontroleerd zodat je niet iemands rug openkrabt.'
aaah, ok, dan zal het gewoon het water zijn dat die "strepen" op mijn rug veroorzaakt.... :-)
aaah, ok, dan zal het gewoon het water zijn dat die "strepen" op mijn rug veroorzaakt.... :-)
Santi, beste jongen, er staat dat de lengte van de vingernagels gcontroleerd wordt, maar hij vemeldt er niet bij HOE lang ze mogen zijn.
Klein verschil he
Wat een dillemma:
"I don't get the appeal of Water Polo. I mean it's just like Handball in the water.
But I don't get the appeal of Handball either. It's just like dry Water Polo."
Que?
'But yea I think swimming is the best sport because you work out every muscle and its relaxing, just like smoking weed..'
k heb altijd vet geluk in het zwembad, ik spring altijd in de warme plekjes... ongeveer van een meter doorsnee en beetje gelig van kleur
santi geschreven:aaah, ok, dan zal het gewoon het water zijn dat die "strepen" op mijn rug veroorzaakt.... :-)
Santi, beste jongen, er staat dat de lengte van de vingernagels gcontroleerd wordt, maar hij vemeldt er niet bij HOE lang ze mogen zijn.
Klein verschil he
misschien controleren ze wel of ze wel lang genoeg zijn :p
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
santi is blijkbaar nen opvaller wa nie verwonderlijk is voor ne speler van wase en zeker voor die mannen, hij zou hem beter op wa andere dingen focussen dan op de zogezegde strepen op zijne rug, nagels worden altijd supergoe gecontroleerd, as ze nog maar ne mm te lang zijn kunde ze al knippen
santi is blijkbaar nen opvaller wa nie verwonderlijk is voor ne speler van wase en zeker voor die mannen, hij zou hem beter op wa andere dingen focussen dan op de zogezegde strepen op zijne rug, nagels worden altijd supergoe gecontroleerd, as ze nog maar ne mm te lang zijn kunde ze al knippen
en mag ik vragen waarom opvallen niet verwonderlijk is voor ne speler van wase??
En euuh, aangezien ge ex-speler zijt van de wase, gade mij wel kenne, dus waar zou ik mij dan op moete focusse...
[ Gegenereerd in 0.014 seconden, 7 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.63 MiB (Peak: 1.68 MiB) ]