Je bent niet ingelogd.
Gelezen op de voorzijde van een T-shirt van een jonge deerne:
'Boys are great'
en toen ze zich omdraaide:
'cause every girls basketball team needs a waterboy.'
Was ze verdorie het woordje polo toch niet vergeten zeker.
You can't beat what you can't catch
'waterpolo=sucks
wedstrijd zwemmen rulezzzzz'
Wedden dat dit van een zwemmer komt die geen bal in zijn klauwen kan houden
Today was me very first game of waterpolo!!! I was sooo very nervous (cause i have never played before) and it was soo cold and the pools werent heated! But it was really fun and exciting! well most of it was anyways!
Er zijn populairdere dingen... Rugby, hockey, voetbal, judo etc. Maar waterpolo valt niet onder populair
'Girls are soo evil and aggressive!! I was blocking this girl so she couldnt get the ball, she was so close to our goalie, and she pushes me under water, not the push under and let go, it was the push under and hold, so she did this to me like 4 times, and i was getting really mad, so when i came up, i elbowed her in the gut and spun around ready to hit her, and my coach took me out of the game, cause he didnt want me to get majored. LoL but it was really fun! and our team won 3 to 9, lol, yeah that was my frist waterpolo game ever, and my next is Thursday! HeHE i cant wait im soo excited!!! sorry im just so happy right now!'
Ben benieuwd naar die haar volgende matchen
Op een Ollandse site naar de vraag welke sporten ze beoefenen:
'wat een sporters allemaal. nou oke vroeger wedstrijdzwemmen, waterpolo, basketbal. en nu nog alleen body building.'
Body building ook al een sport?
waarom niet, als wedstrijdzwemmen een sport is :p
Heeft niet meteen iets met waterpolo te maken.
Alhoewel?
'The best man for the job is usually a woman'
Hebben ze verdorie toch het woordje blow niet vergeten.
Hehe, da werd effe tijd dat ref nog eens een bezoek bracht met zijn legendarische quotes
You know you are a water polo player when you smell like chlorine 24/7.
'Heb jarenlang zelf waterpolo gespeeld en het is gewoon een harde sport. niet voor slappelingen.
Ben gestopt wegens neusbreuk.'
'Heb jarenlang zelf waterpolo gespeeld en het is gewoon een harde sport. niet voor slappelingen.
Ben gestopt wegens neusbreuk.'
pfff... wat een mietje!
My wife ran off with my best friend. I sure miss him.
Gelezen op een nederlandse site:
"Nederland heeft met 11:4 gewonnen van Israel. De wedstrijd liep 30 seconden voor het einde nog een beetje uit de hand en er waren wat handtastelijkheden waarna de complete reservebank van Israel in het water sprong om een Nederlandse speler de les te lezen. Die voltallige reservebank is daarna weggestuurd wegens ongeoorloofde inmenging. Jammer dat er geen herhaling was om te zien wat er nou werkelijk gebeurde...."
ja waterpolo is wel voor de harde kern idd ,vooral de hooligans zijn gevaarlijk!
"I swam in high school, and playing water polo is a hundred times more fun. I don't know why I wasted so much time on swimming."
ik heb nog eens iemand horen zeggen "vroeger speelde in waterpolo maar ben gestopt en nu doe ik competitie zwemmen, veel gevarieerder."
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
Is het normaal dat allebei je borsten eruit hangen tijdens het waterpolo'en? Anders ga ik voortaan wel kijken.
Ene die het toch niet goed begrepen heeft. Of vewart hij sommige dingen?
"en waterpolo, da's nog eens een echte sport
als er bij voetbal over een "gevecht" gepraat wordt, is het vaak de ene gelkop die de andere geduwd heeft...
als er bij waterpolo over een gevecht gesproken wordt,was het effectief een gevecht
niet dat ik geweld wil promoten, maar gewoon om even aan te tonen dat waterpolo nog een pure sport is, die niet gedreven wordt door geld maar door de essentie, namelijk sporten!"
Wat is het nu?
"op zich zijn de regels van waterpolo best makkelijk door te krijgen juist die kleine regeltjes niet, maar de hoofdlijnen wel."
"Het grote nadeel van waterpolo is dat het voor veel mensen een typsiche vakantiesport is in de hotels of op campings. Gewoon 2 teams die een goal proberen maken en elkaar ondertussen zoveel mogelijk proberen te "verzuipen". Terwijl dit laatste misschien in het volwaardige spel ook wel het geval maar er komen veel meer regels bij kijken en zeer veel tactiek en verschillende spelsystemen."
Excuse me?
"Je wordt ook wel eens bij je pietje gepakt, maar dat is in het heetst van de strijd."
Komt wel degelijk van een waterpolosite
Quiz: iene van den Twee of den Dave?
"Ik speel al ruim 30 jaar waterpolo. De mooiste sport die er is! Alles zit er in: snelheid, inzicht, kracht etc. Dit blijf ik tot aan m'n pensioen doen."
Ik gok op dave
You know you are a water polo player when you smell like chlorine 24/7.
Dave gaat nie op pensioen
Je moet tegen een stootje kunnen. Er wordt je nooit iets aangedaan wat jij niet eerder een tegenstander hebt geflikt.
[ Gegenereerd in 0.022 seconden, 7 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.64 MiB (Peak: 1.7 MiB) ]