Je bent niet ingelogd.
Nu ja, spijtig toch. Nee dan?
'Ach ja het is dat ik niet kan zwemmen (drijven als een god, maar daar houd het op) anders had ik dat ook wel waterpolo geprobeerd.'
You can't beat what you can't catch
Breaststrokers do it underwater,
Backstrokers do it on their backs,
Flyers do it with their hips,
IMers do it 4 ways,
Freestylers do it ANYWAY,
Sprinters do it FASTER,
Divers do it deeper,
and distance swimmers last longer,
However you put it, swimmers do it better !
Ref's quote: water polo players do it any way
They should televise the waterpolo cup. These are probably the fittest athletes and has a great history. If more Americans played waterpolo, it would mean the end of obesity. Something the NFL, baseball, beer, and McDonalds culture doesn’t want to see.
Ref's antwoord: dat van dat bier vind ik net niet kunnen.
How can you play dirty in a water sport?
This bears all the signs of "when waterpolo players go bad". Be sure to sharpen your nails for the next race...toe nails too!
I want to play waterpolo now... but with women... hmmm - what goes on underwater stay underwater eh? ka hah!
met wat ik vrijdag op training heb gezien zou ik zo zeggen: Liever Hassan in je ploeg want anders weet je wel genoeg, de ballen vliegen om je oren zelfs al had de keeper zich 's morgens geschoren !
met wat ik vrijdag op training heb gezien zou ik zo zeggen: Liever Hassan in je ploeg want anders weet je wel genoeg, de ballen vliegen om je oren zelfs al had de keeper zich 's morgens geschoren !
Hey Henk, .... hik, .... heb ook carnaval gevierd, burps, ... weet ook nie meer zo goe waar ik met mijne kop ben.
Geef ons nog ene. Hik
Een ollander over dameswaterpolo:
"geloof me.... haha die zijn niet knap: heel erg gespierd met allemaal blauwe plekken en superkorte nagels."
Dat van die korte nagels vind ik nog niet zo slecht, maar doen ze ook hun gebit uit?
Ref, er is geen enkele regel die het posten van zever na een late nieuwjaarsreceptie verbiedt. en posten van dingen waarvan ik niet zou willen dat mijn moeder ze leest ... mijn moeder kan nog geen computer aanzetten, hoe zou ze op internet kunnen ?
Deze morgen inderdaad met wat hout in de kop en een hese keel naar het werk vertrokken maar toch met het gevoel dat ik gisteren een hele goede match van onze juniores gezien had. Wij zullen ze in de volgende wedstrijden naar goede prestaties blijven brullen.
nah waterpolo is deadly! my school is up in the top 3 each year and you see the guys after a match and they have scratches all over them, one or two will have a black eye and a few wide-leggers from getting a knee in the testis or wedgy.
deadly i tell you! good thing i cant swim that well, therefore do not get pressured into playing
Waterpolo - The Survival of the Fittest, sharp nails, sharp elbows and tear away swim suits. Blood in the pool, my brother Thurlow the enforcer. Skipped balls... Wow I dream of the past.
Bij mij zitten ze alledrie op waterpolo omdat ze vroeger vaak door hen enkels zwikten bij loopsporten. Zit er dus wel een beetje in. Maar ook dat is een forse training waardoor ze echt wel klachten kunnen krijgen. zoon 2 heeft dus nu een heupblessure door te krachtig stuwen, en dochter heeft vaak last van haar knieen en een grote teen die subluxt. Ze zijn ook zo fanatiek, maar ik laat ze gewoon doorgaan. Ze voelen zelf wanneer het niet gaat en stoppen dan ook. Zijn 14, 16 en 17 jaar
Op een Amerikaans forum, de reactie van een deerne na een waterpolokamp:
'Higher Ground was awesome and I can't wait to come back next year. This was more fun than I could even explain. Camp wasn't just a place to learn about archery and waterpolo etc. but it was a place to come and learn about God. – Sarah'
It's never waterpolo unless you absolutely cream someone or hold them underwater mercilessly whilst your team scores a point
Ik ken jongens die het doen en die zijn me daar breed, wow, echt een superzware sport!
Water polo is a demanding, punishing sport that requires the dexterity of a basketball player, the throwing power of a baseball pitcher and the endurance of a long-distance swimmer
Een klein onder-onsje op een Ollands forum:
'Wij zeggen altijd, zwemmen is een middel en geen doel
En wat is het metafysische doel van waterpolo dan??
Nou...bij waterpolo gebruiken we het zwemmen enkel om te kunnen waterpoloen en dus om aan de andere kant van t zwembad te komen zodat de tegenstander weer verveeld kan worden'
Dat mag je in je zak steken
Waterpolo...rugby for swimmers
Citaat 19 jaar terug:
"Ma ik ga polo spelen"
>"Vergeet het maar , er komt geen paard in huis"
>"Maar nee ma , in een zwembad"
>"Dadde ook nie !"
>???????
Op een nederlandse site gevonden:
'In Tiettsjerkstradeel spelen ze ook waterpolo'
Welaan Wechlderzande, Kuttekoven en Wortegem-Petegem, wat houdt jullie nog tegen?
En kom niet af met dat flauwe excuus dat jullie geen zwembad hebben
Trouwens : Happy birthday ref !!!!
Lang zal hij leven, lang zal hij leven,...
"Locker room gay jokes are extremely common in the jockish über-masculine world of water polo."
[ Gegenereerd in 0.014 seconden, 7 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.64 MiB (Peak: 1.69 MiB) ]