Je bent niet ingelogd.
Pagina's: 1
Om het toch enigszins goed te maken dat ik Heznk al liet een topic starten voor 2de en iemand anders voor 4de zl ik de discussie over eerste maar op gang trappen zeker.
Vorige week bewezen gentse en Lalou hun sterke thuisreputatie met respectievelijk een punt af te pakken van moeskroen en ze zege te pakken tegen Eeklo.
February 2, 2007 Brussels - Moeskroen
February 3, 2007 Mons - Gentse
February 3, 2007 Mechelen - Doornik
February 3, 2007 Eeklo - Kortrijk
February 3, 2007 La Louvière - Antwerpen
Moeskroen zou makkelijk moeten winnen in Brussels. opmerkelijk is dat beide pleogen evenveel doelpunten hebben gemaakt dit seizoen maar terwijl Brussels lijkt veroordeeld te zijn voor de regradatie is Moeskroen nog volop in de running voor play-offs. Ik verwacht een doelpuntenrijke wedstrijd met een redelijk makkelijke zege voor Moeskroen. Moeskroen moet trouwens vertrouwen rapen voor de wedstrijd tegen Eeklo die van belang zal zijn voor die belangrijke play-offplaats.
Mons verloor vorige week nipt het degradatieduel tegen Mechelen en zal dit willen goedmaken tegen de Oost-vlamingen die ongetrwijfeld een sterke partij zullen moeten spelen maar uiteindelijk toch de zege zullen pakken.
Doornik kwam vorige week niet in actie in de topper tegen Antwerpen (is er al een nieuwe datum?) en kan dus fris beginnen aan de partij tegen Mechelen. Voor de ploeg met de beste aanval tegen de ploeg met de 2de slechtste verdediging zou dit geen enkel probleem mogen zijn.
Eeklo heeft iets goed te maken en staat voor een belangrijk tweeluik met wedstrijden tegen Kortrijk en Eeklo. Hoe moeilijk het ook zal zijn, een stunt tegen de west-vlamingen is handig om de kans te blijven behouden op play-offs na het domme verlies vorige week. Hopelijk staat de kopjes weer allemaal in dezelfde richting en kan Eeklo tonen wat het waard is om het de week erna af te maken in henegouwen. Ik voorspel echter een gelijkspel.
La louviere kon stunten tegen tegen eeklo maar zal heel sterk moeten zijn om dit ook tegen azc te kunnen. Opmerkelijk: in de heenmatch werd slechts 8 keer gescoord, een abosluut dieptepunt dit seizoen in eerste, 2de, 3de en 4de divisie (3 keer vielen er 9 goals).
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
iFCee, maat, goede analyse maar hou je maar bezig met de wedstrijd Tielt - Oostende. achteraf kan je de 5de keer in 5 dagen het einde van je examens vieren.
Ik ben één en al focus om morgenavond tussen 20 en 21 uur enkele kustbewoners droevig te maken :)
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
Mo ventje toch, zijt ge t nu nog ni geleerd?
Vorige week had ge ook zo'n grote mond en toen hebt ge t deksel op uw neus gekregen. Let dus maar op met uw grootspraak...
You know you are a water polo player when you smell like chlorine 24/7.
VIGGEN staat fel vandaag :p
das geen grootspraak maar motivatie, als je iedere wedstrijd zou aanvangen met het idee van 'we zullen proberen maar het zal waarschijnlijk niet lukken' of 'hopelijk gaan we niet af en kunnen we de schade beperken' ga je inderdaad niet zoveel winnen.
jaja ikke sta scerp vandaag. cool é. Je moet idd ni met de door u beschreven mentaliteit starten. Ikke doe da ook ni, maar mij hoorde ni openbaar zeggen da we met iedereen de vloer zullen aanvegen. Ikke kruip liever in een hoekske en bereid mij in alle stilte voor. Ofwel kom ik op t forum en schijt ik iedereen uit. ;)
You know you are a water polo player when you smell like chlorine 24/7.
ik schijt alleen de komende tegenstander uit :) das eigenlijk nog beleefder dan gij :p
Pagina's: 1
[ Gegenereerd in 0.015 seconden, 7 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.57 MiB (Peak: 1.66 MiB) ]