Je bent niet ingelogd.
Het lijkt me leuk een nieuwe rubriek te starten, uitsluitend met bloopers van sportjournalisten. we verwachten dan ook massa's bijdragen. Moet zeker niet alleen waterpolo zijn, mag uit alle sportreportages komen.
Hier dan de eerste:
That's the fastest time ever run - but it's not as fast as the world record
You can't beat what you can't catch
Gezien het sportjournalisten waren aan boord van de wagen ook van toepassing in deze draad:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=A-2KIUYk5l0[/youtube]
My wife ran off with my best friend. I sure miss him.
Even lachen met de Nederlandse wielerkennis:
In De Telegraaf staat vandaag:
"Een Zeeuw krijgen ze niet kapot. Het weiland is dood, maar ik niet", zei de 28-jarige renner van Vacansoleil-DCM.
Beetje luguber.
Verder spreekt De Telegraaf ook over Ludwig Willems (ipv Frederik).
Het Parool zag eerder Nick Nuyten de Ronde van Vlaanderen winnen.
Zeer toepasselijke foto hier: http://www.ad.nl/ad/nl/1018/Wielrennen/ … burg.dhtml
AD sprak ook na de zege van in de Brabantse pijl van Gilbert over een zege in de Waalse Pijl (of was dat gewoon een voorspelling).
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
Steve is going for the pink ball - and for those of you who are watching in black and white, the pink is next to the green
geen sport, maar even grappig:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aA811Rj7Ihs[/youtube]
Michiel Wuyts zonet op sporza: "Thor Hushovd met één van de allermooiste zeges uit zijn carrière. Neen, wat zeg ik? Met één van de allermooiste zeges die hij ooit behaald heeft!"
It's raining and the track is wet!
Baseball is 90% mental, the other half is physical
Contador kreeg de strijd van de prijslust
He's 31 this year. Last year he was 30
Gisteren toevallig naar het interview met Matts Willander op Villa Vanthilt gekeken. Op zeker ogenblik vertelt de Zweedse ex-tennisser: "We visit every day another tennis club and give clinics." De ondertiteling van de VRT: "Wij bezoeken iedere dag een tennisclub en bezoeken hospitalen."
Britain's last gold medal was a bronze in 1952 in Helsinki
Nu eens geen blooper van een sportjoernalist, maar toevallig gevonden op de site van Remong, twee brieven van ex-scheidsrechter Gouget. Gelieve niet al te hard te lachen en tracht ze vooral niet te ontcijferen. Mijn gedacht heeft hij Google Translation gebruikt om zijn Franstalige brieven te vertalen. Veel lees-, sorry ontcijferplezier.
Moeskroen, de 7 april 2009
Onderwerp: mijn ontslag functie arbitragedoeleinden Belgische waterpolo
Brief met ontvangstbewijs
Meneer de Voorzitter,
Geachte leden van de C.C.A
Door middel van deze brief die ik u op de hoogte van mijn beslissing om ontslag in mijn kantoor van scheidsrechter Belgische waterpolo, met ingang van deze datum.
Deze keuze houdt verband met het ontbreken van de diplomatie en de bevoegdheid van de Federatie van de Belgische zwemmen ambtenaren over de waarde van arbitrage
Op formalisering van mijn ontslag, kunnen jullie mij een certificaat ter bevestiging dat u goede
nota genomen van mijn keuze en dat ik n'arbitrerai meer kampioenschappen in uw
Gelieve, mijnheer, mijn respectvolle groeten
Bernard GOUGET
Scheidsrechter van het internationale waterpolo
Moeskroen, 23 februari 2009
Onderwerp: Aanwijzing ½ Belgische Cup Final CNT / AZSC
Meneer de Voorzitter,
Geachte leden van de C.C.A
In recente tijden, is veroordeeld door de CCA van een vorm van pesten en intimidatie besluiten, de uiterste datum die de laatste minuten intrekken, om redenen nogal wazig, mijn nominatie voor de ¼ finale van de Beker, voelde ik me niet in een state of mind sereen genoeg om scheidsrechter het spel belangrijk. Gezien het spel, en uit respect voor teams die gerechtigd zijn te worden berecht in de beste manier, ik heb het besluit te laat maar na zorgvuldige afweging, om niet te scheidsrechter de wedstrijd CNT / AZSC ½ Cup finale dit Zaterdag 21 februari.
Om me tijd om na te denken over mijn toekomst in de wereld van de arbitrage, ik verzoek u om mij met verlof tot het einde van het seizoen. Ter verduidelijking van mijn denken, ik wil graag een interview met de CAC over de gebeurtenissen van de afgelopen maanden en kan een aantal antwoorden op mijn vragen.
In afwachting van uw antwoord, neem dan aanvaarden, Mijnheer de Voorzitter, leden van het CCA vriendelijke groeten.
Bernard Gouget
Belgische en internationale scheidsrechter
Hodge scored for Forest after 22 seconds - totally against the run of play
And Ritchie has now scored 11 goals, exactly double the number he scored last season.
It was a fair decision, the penalty, even though it was debatable whether it was inside or outside the box.
And there goes Juantorena down the back straight, opening his legs and showing his class.
Enkele pareltjes van TV-commentator (?) Paul Herygers tijdens de cyclo-cross in Neerpelt:
"Kevin Pauwels rijdt hier anoniem mee."
"Als het te rap gaat, gaat het te rap."
"Nog enkele ogenblikken en de bel gaat rammelen."
Laatst bewerkt door ref (24-09-2011 14:54:03)
Scotland don't have to score tonight, but they do have to win.
Believe it or not, goals can change a game.
The Republic of China - back in the Olympic Games for the first time
Wilkins sends an inch perfect pass to no one in particular
For those of you watching in black and white, Spurs are in the yellow strip.
The Republic of China - back in the Olympic Games for the first time.
Who ever wins today will win the championship no matter who wins.
[ Gegenereerd in 0.018 seconden, 7 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.64 MiB (Peak: 1.7 MiB) ]