Je bent niet ingelogd.
Wie denk jij dat er kampioen zal worden in 3de ?
Het beloofd alvast spannend te worden want er zijn nog veel ploegen die in aanraking komen om kampioen te spelen.
Laatst bewerkt door MaximGoethals (27-02-2011 12:58:29)
De wolven lijken me de sterkste ploeg te hebben dit jaar. De ervaring van hun ex-eersteklassers zal de doorslag geven tijdens de play-offs...
But my favorite sport is probably waterpolo. It's a team sport where you get to work with other people. I like it better that way. I'm a people person.
en wat als Gent a zakt ? dan moet Gent B naar 3de en dan stijgen er 3 ? aangezien dat pas geweten is na de competitie...
??? ????? ?? ??????
en wat als Gent a zakt ? dan moet Gent B naar 3de en dan stijgen er 3 ? aangezien dat pas geweten is na de competitie...
Zou niet slecht zijn... Soignies, La Louviere en Hasselt stijgen... Strombeek, WPK en Gentse 2 zaken... lekker minder verre verplaatsingen volgend jaar :D
But my favorite sport is probably waterpolo. It's a team sport where you get to work with other people. I like it better that way. I'm a people person.
laatste wedstrijd eupen - seraing was gisteren.eupen wint 12 - 9 tegen seraing en had belangrijke 3 punten.
Eupen blijft in derde divisie en VZ Gent moet de Play Downs spelen (degradeert niet rechtstreeks)
Laatst bewerkt door Andy (02-05-2011 08:39:05)
Pff, wanneer hervormen ze derde en vierde tot twee regionale reeksen zodat iedereen al die verre verplaatsingen niet meer hoeven te maken! Zo wordt de instapdrempel voor nieuwe ploegen ook veel lager... en we zwijgen dan nog van de verplaatsingsonkosten... en de beschikbaarheid en bereidwilligheid van de spelers om hun vrije dag op te offeren voor 1 à 2 uurtjes waterpoloplezier!!! Jaja, wanneer Eupen naar Blankenberge moet of omgekeerd, dan zijn we daarvoor ongeveer 12 uur onderweg! Doe daarbij nog eens de verplaatsingen naar Seraing, Hasselt, La Louviere en Soignies... dan weet je dat voor velen met een gezin en een job dit zwaar doorweegt op hun privé en sociaal leven!!!
Wanneer zal de bond eens werk maken om polo toegankelijker te maken voor nieuwe ploegen?
"Beschikbaarheid en bereidwilligheid van de spelers om hun vrije dag op te offeren voor 1 à 2 uurtjes waterpoloplezier."
Mijn beste vriend, ik denk dat daar het schoentje knelt, beschikbaarheid en bereidwilligheid, laat me niet lachen. Kan je beter over kaarten of pietjesbak spelen nadenken, mijn gedacht
12 uur onderweg? Best een andere auto kopen
".. doorweegt op hun privé en sociaal leven." Ik kom niet bij van het lachen.
En hoe ga je regionale reeksen maken als er in België hooguit 20 waterpoloploegen zijn die dan nog eens verdeeld zijn over vier reeksen?
You can't beat what you can't catch
lieve bmankenbergenaar: dan stop waterpolo te spelen ;-) (is een grap, niet ernst)
Pff, wanneer hervormen ze derde en vierde tot twee regionale reeksen zodat iedereen al die verre verplaatsingen niet meer hoeven te maken! Zo wordt de instapdrempel voor nieuwe ploegen ook veel lager... en we zwijgen dan nog van de verplaatsingsonkosten... en de beschikbaarheid en bereidwilligheid van de spelers om hun vrije dag op te offeren voor 1 à 2 uurtjes waterpoloplezier!!! Jaja, wanneer Eupen naar Blankenberge moet of omgekeerd, dan zijn we daarvoor ongeveer 12 uur onderweg! Doe daarbij nog eens de verplaatsingen naar Seraing, Hasselt, La Louviere en Soignies... dan weet je dat voor velen met een gezin en een job dit zwaar doorweegt op hun privé en sociaal leven!!!
Wanneer zal de bond eens werk maken om polo toegankelijker te maken voor nieuwe ploegen?
Idd, iedere straat speelt waterpolo in hun eigen zwembad, bewoners van even nummers tegen die van oneven nummers. Het zou de sport ten goede komen :p
"Beschikbaarheid en bereidwilligheid van de spelers om hun vrije dag op te offeren voor 1 à 2 uurtjes waterpoloplezier."
Mijn beste vriend, ik denk dat daar het schoentje knelt, beschikbaarheid en bereidwilligheid, laat me niet lachen. Kan je beter over kaarten of pietjesbak spelen nadenken, mijn gedacht
12 uur onderweg? Best een andere auto kopen
".. doorweegt op hun privé en sociaal leven." Ik kom niet bij van het lachen.
En hoe ga je regionale reeksen maken als er in België hooguit 20 waterpoloploegen zijn die dan nog eens verdeeld zijn over vier reeksen?
Even een kleine aanpassing: volgende zin had als volgt moeten zijn...
Beschikbaarheid en bereidwilligheid van de spelers OM EEN HALVE (12u) vrije dag op te offeren voor 1 à 2 uurtjes waterpoloplezier."
In plaats van alles weg te lachen! Dit is toch zo gemakkelijk!!! Zou er beter geluisterd worden naar de beoefenaars en hun problemen! En helpen zoeken naar oplossingen!
Ps.: niet iedereen maakt de verplaatsingen per wagen... sommigen huren een bus!
En voor velen is dit een hobby, een leuke hobby! Niet 'HET' belangrijkste in hun leven.
Laatst bewerkt door Een Blankenbergenaar (05-05-2011 14:26:17)
Een Blankenbergenaar geschreven:Pff, wanneer hervormen ze derde en vierde tot twee regionale reeksen zodat iedereen al die verre verplaatsingen niet meer hoeven te maken! Zo wordt de instapdrempel voor nieuwe ploegen ook veel lager... en we zwijgen dan nog van de verplaatsingsonkosten... en de beschikbaarheid en bereidwilligheid van de spelers om hun vrije dag op te offeren voor 1 à 2 uurtjes waterpoloplezier!!! Jaja, wanneer Eupen naar Blankenberge moet of omgekeerd, dan zijn we daarvoor ongeveer 12 uur onderweg! Doe daarbij nog eens de verplaatsingen naar Seraing, Hasselt, La Louviere en Soignies... dan weet je dat voor velen met een gezin en een job dit zwaar doorweegt op hun privé en sociaal leven!!!
Idd, iedere straat speelt waterpolo in hun eigen zwembad, bewoners van even nummers tegen die van oneven nummers. Het zou de sport ten goede komen :p
Dit zou schitterend zijn, haha. De bond heeft nog veel werk aan de winkel!
En voor velen is dit een hobby, een leuke hobby! Niet 'HET' belangrijkste in hun leven.
Als het een leuke hobby is maar niet HET belangrijkste in hun leven, moet je ook geen oplossingen trachten te zoeken.
Een Blankenbergenaar geschreven:En voor velen is dit een hobby, een leuke hobby! Niet 'HET' belangrijkste in hun leven.
Als het een leuke hobby is maar niet HET belangrijkste in hun leven, moet je ook geen oplossingen trachten te zoeken.
Op wat slaat dit nu! Is dit een argument?
Ik ben blijkbaar niet alleen met mijn gezouten mening, hieronder de reactie van een Franstalige op je zelfde bericht dat je bij Remong postte:
C'est pas de cette manière que notre sport évoluera.
Si les déplacements dans notre petit pays sont trop long pour toi, arrête de jouer et reste chez toi.
Heureusement que tu ne joue pas en Hollande ou en France.
Ik ben blijkbaar niet alleen met mijn gezouten mening, hieronder de reactie van een Franstalige op je zelfde bericht dat je bij Remong postte:
C'est pas de cette manière que notre sport évoluera.
Si les déplacements dans notre petit pays sont trop long pour toi, arrête de jouer et reste chez toi.
Heureusement que tu ne joue pas en Hollande ou en France.
Heb je al eens alle reeksen in Nederland geteld? Daar heb je al meer damesploegen in competitie dan hier herenploegen!
Ze hebben daar zelf tot 8 reeksen in vierde!!! En gij nu!!!
Vooraleer je iets zegt! Of herhaald! Controleer het misschien eerst!
Laatst bewerkt door Een Blankenbergenaar (05-05-2011 20:51:58)
Stop met de verwijten en kom eens af met wat stevige argumenten! Zo geraken we geen stap verder in deze pittige discussie... ;-)
En hoe geraken we aan meer ploegen? Verder doen zoals we nu bezig zijn!!! Dan is de kans groot dat er binnen 20 jaar nog één reeks overblijft!
Dat is de vraag van 1 miljoen. De bekendheid van de sport verhogen lijkt me belangrijk, maar dat is niet vanzelfsprekend met een media die enkel geïnteresseerd is in voetbal, tennis en wielrennen. Ik denk dat waterpolo niet de enige sport is die hiervan afziet.
Er zullen niet meer ploegen bijkomen als we de reeksen herindelen zodat er ploegen elke week met 30 goals verschil verliezen.
My wife ran off with my best friend. I sure miss him.
Voor wie in een uithoek van Belgie woont is deze discusie wel van belang ....
??? ????? ?? ??????
Dat is de vraag van 1 miljoen. De bekendheid van de sport verhogen lijkt me belangrijk, maar dat is niet vanzelfsprekend met een media die enkel geïnteresseerd is in voetbal, tennis en wielrennen. Ik denk dat waterpolo niet de enige sport is die hiervan afziet.
Er zullen niet meer ploegen bijkomen als we de reeksen herindelen zodat er ploegen elke week met 30 goals verschil verliezen.
Die media is vreemd genoeg wel ook soms geïnteresseerd in korfbal (sportweekend, sprorza zondag), krachtbal (uitslagen op sportwereld) ... (zie eens hoeveel thema's ze hier hebben: http://sporza.be/cm/sporza/ander_nieuws ) en overlaatst zelfs reportages over kaatsen, lacrosse en dergelijke.
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
peter geschreven:Dat is de vraag van 1 miljoen. De bekendheid van de sport verhogen lijkt me belangrijk, maar dat is niet vanzelfsprekend met een media die enkel geïnteresseerd is in voetbal, tennis en wielrennen. Ik denk dat waterpolo niet de enige sport is die hiervan afziet.
Die media is vreemd genoeg wel ook soms geïnteresseerd in korfbal (sportweekend, sprorza zondag), krachtbal (uitslagen op sportwereld) ... (zie eens hoeveel thema's ze hier hebben: http://sporza.be/cm/sporza/ander_nieuws ) en overlaatst zelfs reportages over kaatsen, lacrosse en dergelijke.
Inderdaad, en hoe zou dat komen? Een goede PR en een wekelijkse mail naar alle redacties met de juiste uitslagen en korte verslagjes (zoals op deze site) van de topwedstrijden.
Redacties en journalisten moet je pamperen! Hoe minder moeite ze zelf moeten doen, hoe gemakkelijker ze iets 'copy pasten' naar een verslagje in de krant enz... Wie is eigenlijk de PR-man en de persverantwoordelijke van de polo-bond?
Wie is eigenlijk de PR-man en de persverantwoordelijke van de polo-bond?
Een Blankenbergenaar?
[ Gegenereerd in 0.014 seconden, 7 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.66 MiB (Peak: 1.72 MiB) ]