Je bent niet ingelogd.
over wie kampioen gaat worden spreek ik nme niet uit maar aan eupen thuis zal iedereen een heel zware brok hebben
Ik verwacht spannende wedstrijden tussen de ~top5 van vorig jaar, maar dat de beslissing zal liggen in wie punten laat liggen tegen de andsere ploegen :)
Natuurlijk heb ik op Merksem gestemd, zijn al jaren bij de favorieten dus wordt het tijd om het te bewijzen ^^
de beslissing zal liggen in wie punten laat liggen tegen de andsere ploegen
dat denk ik nu ook zie!
anderzijds zou men ook kunnen stellen dat de beslissing zal liggen in wie punten gaat pakken tegen de andere ploegen!
My wife ran off with my best friend. I sure miss him.
flauwerikken :)
Merksem al tweemaal verloren!!! Echt titelfavoriet zijn ze nu al niet meer!
...amper na twee speeldagen... haha!
Deze vijf zijn kandidaat voor de play-offs:
Soignies, Seraing, Waregem, Roeselare of Blankenberge
(met eventuele outsiders: Eupen en misschien dan toch nog Merksem...)
Spannend zal het zeker worden ;-)
But my favorite sport is probably waterpolo. It's a team sport where you get to work with other people. I like it better that way. I'm a people person.
Grote woorden voor iemand die maar nipt van deze ploeg won (met betwijfelbare arbitrage). Het had even goed andersom kunnen zijn...
Ik geef je gelijk dat als je wil promoveren, 0 op 6 geen goede start is. Dit kan je echter ook verwoorden met een beetje respect voor je tegenstander.
Laatst bewerkt door carthorian (08-10-2009 18:25:47)
Je moet niet 1e zijn. Bij de eerste 4 is genoeg.
Vanaf dan begint het gewoon opnieuw.
Merksem al tweemaal verloren!!! Echt titelfavoriet zijn ze nu al niet meer!
...amper na twee speeldagen... haha!
sportief
Als je ziet dat Merksem in de poll torenhoog favoriet is! Dan mag er toch een grapje gemaakt worden als ze na twee matchen onderaan het klassement staan, of niet?
Nu iets anders. Zaterdag vernomen dat de bond Blankenberge een forfait aansmeert voor de match tegen Merksem. 'k snap er niets meer van!!!
Indien het zo is. Goede zaak voor Merksem, jammer voor Blankenberge...
Na drie speeldagen, Blankenberge onderaan het klassement met nul punten... De titel mogen ze vergeten ofwel... zouden er nog mirakels bestaan? Play-offs zullen zeer moeilijk worden om maar te zwijgen over degradatie... HAHA!
But my favorite sport is probably waterpolo. It's a team sport where you get to work with other people. I like it better that way. I'm a people person.
Geloof er eigenlijk ni veel van, kan me toch geen deftige reden bedenken.
Misschien dit?
Op match 29/09/2007 krijgt Blankenberge-speler Lou De Paepe 2 matchen schorsing wegens BRUT. In match 02/05/2009 (dus binnen een periode van 2 jaar) krijgt dezelfde speler opnieuw 2 matchen schorsing wegens BRUT.
Conform het reglement, krijgt een speler bij herhaling binnen 2 jaar van BRUT automatisch (minimum) 2 bijkomende, extra wedstrijden schorsing - dus een totaal van min. 4 wedstrijden schorsing.
Wat wel bizar is: de bond lijkt in het verslag van 19/05/2009 geen rekening te houden met deze regel. Of zie ik dat verkeerd? Bond? Iemand?
Zie
http://www.belswim.be/nl/PV%20TCWP%2016.10.07.pdf
http://www.belswim.be/nl/PV%20TCWP%2019.05.09.pdf
http://www.belswim.be/nl/Tab.%20sanct.% … 8-2009.pdf
en waarom zou de ploeg om die reden een forfait krijgen?
dat zou id. een forfait rechtvaardigen als die speler effectief op het blad staat en gespeeld heeft.
in het document van de bond staat de speler geschorst op speeldag 29 (vorig seizoen) en speeldag 1 (dit seizoen, dus de bekermatch). houdt dus geen rekening met de 'herhaling'. er zouden dus nog 2 extra moeten bijkomen (toch?): de match (Merksem-Blankenberge) + de tweede match (Soignies-Blankenberge)...
http://www.belswim.be/nl/Sanct.%20Disci … 9%20v1.pdf
kan de bond hier even op antwoorden? Peter - pull some strings :-)
Laatst bewerkt door jay (30-10-2009 11:19:44)
@Waregem: wat uitleg over deze wedstrijd? normaal zie ik Waregem makkelijk winnen tegen Eupen...
[ Gegenereerd in 0.017 seconden, 7 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.63 MiB (Peak: 1.68 MiB) ]