Je bent niet ingelogd.
Pagina's: 1
zoals jullie wel weten komt in augustus weer een nieuwe editie van ons tornooi.
Het is weer te doen op de terreinen van het ster!
iedereen welkom!!
29/8-30/8
Als vierdeklasser mocht Dendermonde invallen voor een Nederlandse ploeg die forfait gaf.
Het werd een aangenaam tornooi dankzij de goede organisatie, de vriendelijke mensen, het schitterende weer,
de mooie locatie en de interessante ploegen waarvan we konden leren.
Bedankt dat we er mochten bij zijn en misschien tot volgend jaar !
Het was inderdaad een heel plezant toernooi.
Ploegen van elk niveau gaven de kans om nieuwe tactieken uit te proberen.
Dit resulteerde voor Merksem in een zevende plaats van de veertien(?) ploegen.
Volgend jaar willen we zeker terug komen!
Don't judge before you play!
Idd, de 16e editie van 'Vlaanderens Waterpolo dagen' was weer een succes.
Ik citeer de tornooi manager, Rudy Van Mieghem:
'Als verantwoordelijke mag ik fier zijn op onze organisatie, dankzij jullie inzet hebben we weer een prachtig tornooi op poten gezet waarvoor we reeds verschillende felicitaties van onze binnen– en buitenlandse gasten hebben mogen ontvangen.
Van de politieke verantwoordelijken hebben we in de speeches hun waardering voor ons werk kunnen horen en ik hoop dat onze vele sponsors tevreden kunnen terug kijken op deze organisatie.
Sportief hebben onze verschillende teams het er heel goed vanaf gebracht, mijn felicitaties aan trainers, spelers en speelsters.
Mijn dank aan alle mensen die hebben bijgedragen tot dit succes, er is hard, bij momenten zeer hard gewerkt, daarom hoop ik dat dit een stimulans mag zijn voor andere leden, ouders of sympathisanten om ook tot onze fantastische groep toe te treden zodat we in 2010 een beetje meer ontspannen maar minstens even goed of nog beter kunnen organiseren.'
Volgend jaar de 17e editie!
Volg de agenda en activiteiten van WZK Waterpolo op
www.wzkwaterpolo.be en
http://verenigingen.nieuwsblad.be/veren … -waterpolo
Laatst bewerkt door Gert M van WZK Waterpolo (02-09-2009 16:10:21)
Pagina's: 1
[ Gegenereerd in 0.013 seconden, 7 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.56 MiB (Peak: 1.66 MiB) ]