#1 28-03-2009 15:56:52

polobeest
Gast

BOT tweede afdeling - pronostiek

Ik verwacht dat na de heen- en terugronde de rangschikking er al dus zal uitzien:
1. Tielt
2. Oostende
3. Wase
4. Antwerpen 2

Hetgeen dus volgende BOT zou geven
Antwerpse 2 - Tielt             1
Wase - Oostende               1
Tielt - Antwerpse 2             1
Oostende - Wase               1
Tielt - Antwerpse 2            2
Oostende - Wase              1

Voor de titel
Antwerpse 2 - Oostende       2
Oostende - Antwerpse 2       2
Oostende - Antwerpse 2       2

Kampioen: Antwerpse 2

Voor de derde plaats:
Wase - Tielt                      1
Tielt - Wase                      1
Tielt - Wase                      1

Derde: Tielt

#2 29-03-2009 21:05:02

TZK-Henk
Gast

Re: BOT tweede afdeling - pronostiek

wat een belachelijke pronostiek !

Tielt zou in Antwerpse verliezen, dan thuis de eerste keer winnen en dan toevallig de tweede keer verliezen. Ik denk dat mijne kleinen (= 7 jaar) ook zo een gefundeerd iets in elkaar zou kunnen boksen.
ik denk dat de laatste matchen getoond hebben dat van de 4 eersten èlke ploeg van iedereen kan winnen. Het worden daarom hele leuke play offs om te volgen.

#3 29-03-2009 21:24:32

hasselaar
Gast

volledig akkoord met polobeest, dat was nu krèk mijne pronostiek zie!

#4 29-03-2009 21:26:15

TZK-Henk
Gast

Go f** off hasselaar !
ga bokslessen nemen, dan slaan jullie volgend jaar niet meer gewoon in het wilde weg en komen er misschien minder ongevallen van !

#5 29-03-2009 21:46:05

bob d'eer
Gast
Van: waasmunster

ik vind het ook maar een belachelijke pronostiek ze, jullie zetten wase op 4e plek met die pronostiek. wij zijn betere plek waard, minstens podium :-)
veel geluk en plezier aan elke ploeg in bot

#6 30-03-2009 00:10:36

carthorian
Gast

Ik ga gewoon een eindstand geven, hoe ze daartoe komen maakt uiteindelijk niet zoveel uit.

1 Tielt, wisselvallige resultaten in het begin van het seizoen, maar laten qua resultaten een sterke indruk na de laatste weken. Als ze dit voortzetten zouden zij wel eens de ploeg zijn die volgend jaar op hun dak krijgt in eerste smile
2* Oostende, pakt hun punten thuis, maar met 2x naar Tielt in de Finale denk ik niet dat ze aan het langste eind zullen trekken.
3 Antwerpse2, het loopt niet zo vlotjes als andere jaren, voor de play-offs verwacht ik een ruime bank van talentvolle jeugd (nat.junioren) gecombineerd met fysieke kracht.
4* Wase, goede ploeg met altijd spannende toppers (vaak kleinste verschil). In de play-offs vrees ik dat het net niet gaat lukken.

*edit: Als Oostende werkelijk zonder Weise gaat spelen wissel ik Wase en Oostende van plaats!

Laatst bewerkt door carthorian (30-03-2009 19:27:21)

#7 30-03-2009 01:01:31

hasselaar
Gast

TZK-Henk geschreven:

Go f** off hasselaar !
ga bokslessen nemen, dan slaan jullie volgend jaar niet meer gewoon in het wilde weg en komen er misschien minder ongevallen van !

ik snap het echt niet hmm

#8 30-03-2009 08:01:19

ref
Gast

hasselaar geschreven:
TZK-Henk geschreven:

Go f** off hasselaar !

ik snap het echt niet hmm

Misschien wil TZK-Henk gewoon zeggen dat als jullie bokslessen gaan nemen jullie volgend jaar niet meer gewoon in het wilde zullen slaan en er misschien minder ongevallen van komen, neen?
Zijn Engels kon misschien wat beter, want Go f** off Hasselaar, moet zijn Go fart Hasselaar!

You can't beat what you can't catch

#9 30-03-2009 11:15:24

ralph
Gast

Gelijk welk team promoveert naar eerste speelt volgend seizoen terug in tweede.. Da's mss jammer, maar wel de harde realiteit! Vraag maar aan Oostende..

#10 30-03-2009 12:17:47

iFCee
Gast
Van: Tielt

ralph geschreven:

Gelijk welk team promoveert naar eerste speelt volgend seizoen terug in tweede.. Da's mss jammer, maar wel de harde realiteit! Vraag maar aan Oostende..

Het team dat promoveert speelt volgend seizoen wel degelijk in eerste, das namelijk de defenitie van promoveren. Het seizoen erna echter vermoelijk weer in 2e smile

Verder ga ik eens een poll opstarten hierover
en nog verder vraag ik argumentatie van polobeest ipv gewoon 1tjes en 2tjes smile

Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.

#11 01-04-2009 21:01:47

ou(d)t
Gast

TZK-Henk geschreven:

wat een belachelijke pronostiek !

Tielt zou in Antwerpse verliezen, dan thuis de eerste keer winnen en dan toevallig de tweede keer verliezen. Ik denk dat mijne kleinen (= 7 jaar) ook zo een gefundeerd iets in elkaar zou kunnen boksen.
ik denk dat de laatste matchen getoond hebben dat van de 4 eersten èlke ploeg van iedereen kan winnen. Het worden daarom hele leuke play offs om te volgen.

Ik vind dit ook een belachelijke pronostiek, den 2 wint in 2 keer van tielt( als we niet te laat komen in tielt ) en wint dan in 3 maal van WASE

#12 01-04-2009 21:37:16

TZK-Henk
Gast

Ik wil me eerst verontschuldigen voor de schuttingstaal van vorige zondag maar het was tè faliekant om zomaar te laten gebeuren.

Uit de "stèk" van ou(d)t begrijp ik dat "den twee" nog steeds de gebeurtenissen van enkele jaren terug niet vergeten is. Eerlijk gezegd, is het een zwarte pagina uit de geschiedenis van Tielt. Op het moment zelf was ik zeker niet akkoord maar 't heeft er misschien toen toe geleid dat Tielt kon promoveren naar D1. Als je dan al eens genaaid bent in Soignies, Calypso of Strombeek(wat in die tijd ook schering en inslag was) moest je misschien je punten op de één of de andere manier toch zeker stellen. Gedane zaken nemen geen keer maar ik hoop dat de pandoering die "den Twee" ons toen bij de terugmatch in AZC heeft gegeven toch al enige voldoening had gegeven om één en ander te vergeten. Ik hoop bij deze dat mijn oprechte excuses hiervoor uiteindelijk die bijl kunnen doen begraven.

Het brengt er me wel op dat een ticket promotie (wat we toen bemachtigden) weliswaar een twee-snijdend zwaard is: je promoveert maar dat betekent, zonder versterking van je kern met spelers uit D1 - wellicht een ticket 'allé-retour'. Toch zeg ik uit ervaring dat je beter een jaar in D1 klop krijgt maar tenminste leert dan nog een jaar aan top van D2 te spelen. Daarenboven vind ik dat, al wil ik zeker geen andere clubs op ideeën brengen, Tielt een aantal spelers heeft die zeker D1 waard zijn. De juniores-reeksen hebben hier toch een aanduiding gegeven.

Voor wat betreft mijn pronostiek voor BOT: ik denk dat alle ploegen elkaar waard zijn. Dat heeft de competitie bewezen. Toch volgende:
- Den Twee: niet aan het werk gezien dit jaar maar toch wisselvallige resultaten, zeker niet zoals de vorige jaren. Ik vrees voor hen 4de plaats,
- Oostende: zonder Damien sterk verzwakt. Waarom Damien op 28 jarige leeftijd stopt is me een raadsel; Waarschijnlijk is hij net zoals Clijsters zwanger en zal hij na zijn bevalling terugkeren :-). Ik geef hen 3de plaats
- Wase: heel sterk. De te duchten concurrent voor Tielt lijkt me,
- Tielt: nog net iets te wisselvallig naar mijn gedacht (zie verlies thuis Strombeek in terugronde) maar over heel de competitie heen toch de betere ploeg.

tussen Tielt en Wase kan het volgens mij alle kanten uit. Ik hoop op een 3de beslissende wedstrijd thuis in Tielt. Dan kunnen we eens ontploffen.

Henk

#13 02-04-2009 08:09:32

ceten
Gast
Van: Oostende
Website

Pronostieken ga'k niet geven, maar toch even melden dat we ook zonder damien in Antwerpen zijn gaan winnen...
Dus ok zonder damien is Oostende verzwakt, maar niet kansloos...

'08 - ... ,  eerste ploeg owt
'03 - '08 reserven owt (kampioen in '04-'05!! en '06 - '07!!) --  '05 - '08 reserven + eerste ploeg owt

...waterpolo is a way of life...

#14 02-04-2009 08:33:26

polotiest
Gast
Van: Gent
Website

1 Wase 2 Oostende 3 Tielt 4 AZC2 5 GZV2 6 wpk

Greetz, P OL oTI E ST cool

#15 02-04-2009 14:19:15

Een Blankenbergenaar
Gast

ceten geschreven:

Pronostieken ga'k niet geven, maar toch even melden dat we ook zonder damien in Antwerpen zijn gaan winnen...
Dus ok zonder damien is Oostende verzwakt, maar niet kansloos...

Eén man maakt het verschil niet! Kijk maar naar onze rode duivels tegen Bosnië. Ze blijven verliezen  big_smile

Laatst bewerkt door Een Blankenbergenaar (02-04-2009 14:19:37)

But my favorite sport is probably waterpolo. It's a team sport where you get to work with other people. I like it better that way. I'm a people person.

#16 03-04-2009 14:45:14

iFCee
Gast
Van: Tielt

Ik zou zelfs durven zeggen dat Oostende zonder Weise misschien versterkt is

Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.

#17 03-04-2009 18:56:38

carthorian
Gast

iFCee geschreven:

Ik zou zelfs durven zeggen dat Oostende zonder Weise misschien versterkt is

qua teamspel heb je misschien wel gelijk, langs de andere kant is hij vaak diegene die de belangrijke punten maakt

#18 05-04-2009 16:11:04

tdams
Gast

TZK-Henk geschreven:

Uit de "stèk" van ou(d)t begrijp ik dat "den twee" nog steeds de gebeurtenissen van enkele jaren terug niet vergeten is. Eerlijk gezegd, is het een zwarte pagina uit de geschiedenis van Tielt. Op het moment zelf was ik zeker niet akkoord maar 't heeft er misschien toen toe geleid dat Tielt kon promoveren naar D1. Als je dan al eens genaaid bent in Soignies, Calypso of Strombeek(wat in die tijd ook schering en inslag was) moest je misschien je punten op de één of de andere manier toch zeker stellen. Gedane zaken nemen geen keer maar ik hoop dat de pandoering die "den Twee" ons toen bij de terugmatch in AZC heeft gegeven toch al enige voldoening had gegeven om één en ander te vergeten. Ik hoop bij deze dat mijn oprechte excuses hiervoor uiteindelijk die bijl kunnen doen begraven.

Vergeten niet, vergeven wel zenne. We lachen daar iedere match nog mee in de trand van "jah, tielt is er al..ze durven niet te laat komen zeker" smile Maar niet dat de ploeg een persoonlijke vete met Tielt nu heeft ofzo , da zou wel erg conservatief zijn he smile

#19 06-04-2009 13:35:43

SandroS
Gast
Van: Antwerpen

Ik denk dat veel mensen 'den 2' nogal rap afschrijven als 4de. Ondanks idd wat wisselvallige resultaten zijn we geen enkele keer zwaar verloren tegen de andere play-off kandidaten (behalve mss oostende thuis). In Wase 11-10, thuis tegen tielt 7-8 ofzo, in oostende 9-8, in tielt 8-5 maar het enige dat over die match te zeggen valt is da tielt beter afwerkte en thuis tegen wase ook mr met 2 punten verschil opt einde van de laatste periode. Denk dat elke match van de play-offs zeer spannend zal zijn

#20 06-04-2009 13:59:25

de wasserballer
Gast

SandroS geschreven:

Ik denk dat veel mensen 'den 2' nogal rap afschrijven als 4de. Ondanks idd wat wisselvallige resultaten zijn we geen enkele keer zwaar verloren tegen de andere play-off kandidaten (behalve mss oostende thuis). In Wase 11-10, thuis tegen tielt 7-8 ofzo, in oostende 9-8, in tielt 8-5 maar het enige dat over die match te zeggen valt is da tielt beter afwerkte en thuis tegen wase ook mr met 2 punten verschil opt einde van de laatste periode. Denk dat elke match van de play-offs zeer spannend zal zijn

ik denk het ook..en wie weet wat er nog gaat gebeure nu 'den 2' enkele versterkingen achter de hand heeft

#21 06-04-2009 16:51:56

SandroS
Gast
Van: Antwerpen

jah in groot bad zal da wel verschil maken. Ma in een klein bad ni echt denk ik

#22 06-04-2009 20:30:45

TZK-Henk
Gast

Weise die naar Antwerpen is verhuisd en op basis van de km regel een vrije transfer naar AZC2 heeft gevraagd ???

wie houdt AZC2 anders achter de hand ???

#23 07-04-2009 13:18:44

tdams
Gast

TZK-Henk geschreven:

Weise die naar Antwerpen is verhuisd en op basis van de km regel een vrije transfer naar AZC2 heeft gevraagd ???

wie houdt AZC2 anders achter de hand ???

Mij tiens! tongue

#24 07-04-2009 19:44:49

Saiko
Gast

is er een officiele bevestiging van de transfert van Weise?

#25 29-04-2009 19:35:30

carthorian
Gast

2e wedstrijd van de BOT, beide thuisploegen hebben de kans om zich te bevestigen met maar twee wedstrijden.
Oostende -  Wase: zolang Oostende in 2e speelt denk ik dat ze favoriet zijn in hun eigen nat.
Tielt -  Antwerpen 2 : zouden deze keer mét midvoor Steve en topschutter Ken wél de nodige kracht in de aanval moeten hebben en zo hun dominantie van vorige jaren te tonen. Indien de resterende nationale Junioren in azsc-rangen wel beschikbaar zijn deze maal hebben zij geen enkel excuus om niet te winnen.

Forum footer