Je bent niet ingelogd.
Vandaag kalendervergadering geweest en stilaan tijd om terug het water op te zoeken ;)
Wat moeten we verwachten...
Genk komt na een jaartje terug maar blijkbaar zijn daar veel spelers vertrokken. Hoge ogen hebben ze in 3de alleszins niet gehaald....
Mechelen C en Mechelen B ? is Mechelen B nog steeds hetzelfde als vorig jaar of zijn er van Mechelen A die nu in B spelen en de B is C..het wordt verwarrend :p
Leuven schat ik ook nog steeds hoog in...
Eupen, de verliezer van vorig seizoen...kunnen ze dit seizoen nogmaals zeer goed presteren...Ik denk het wel want de jeugdwerking draait op volle toeren ginder en werpt zijn vruchten af...
Wijzelf, Aalst willen terug play-offs als minimale doelstelling zetten....
Vandaag is er idd kalendervergadering geweest.
Bij genk is de keeper en de nr 8 ( de midvoor ) vertrokken en hun andere goede speler speelt maar zelden mee . Volgens mij gaan er veel juniors bij mechelen c meespelen.
Van eupen verwacht ik een heel pak minder volgend seizoen want ze moeten toch eens eindelijk hun jeugd laten doorstromen en die ouderen eens aan de kant laten .
langs onze kant hoop ik dat we dichter bij charleroi en dendermonde kunnen kruipen en voor de titel gaat het tussen leuven en aalst gaan denk ik
??? ????? ?? ??????
De juniorenploeg van mechelen en de A ploeg van mechelen bestaat uit zo goed als dezelfde spelers op enkele na dus ik denk niet dat er juniors in mechelen C gaan spelen. Mss eerder kadetten ofzo
Laatst bewerkt door Arne (28-06-2008 20:15:51)
Vandaag is er idd kalendervergadering geweest.
Bij genk is de keeper en de nr 8 ( de midvoor ) vertrokken en hun andere goede speler speelt maar zelden mee . Volgens mij gaan er veel juniors bij mechelen c meespelen.
Van eupen verwacht ik een heel pak minder volgend seizoen want ze moeten toch eens eindelijk hun jeugd laten doorstromen en die ouderen eens aan de kant laten .
langs onze kant hoop ik dat we dichter bij charleroi en dendermonde kunnen kruipen en voor de titel gaat het tussen leuven en aalst gaan denk ik
Waar gaan die van Genk dan spelen? Of stoppen ze?
Blijkbaar zijn 2 spelers van Embourg bij Ensival aangesloten....
Genk gaat gewoon terug in genk spelen want het bad zou in september klaar moeten zijn . het is daar nu wel een 50m bad geworden.
als het waar zou zijn van die spelers van embourg en ensival is dat niet zo een goed nieuws voor ons
??? ????? ?? ??????
De juniorenploeg van mechelen en de A ploeg van mechelen bestaat uit zo goed als dezelfde spelers op enkele na dus ik denk niet dat er juniors in mechelen C gaan spelen. Mss eerder kadetten ofzo
gelukkig maar, de juniorenploeg van mechelen speelt los kampioen in 4e, zonder twijfel.
Alsk zag hoe zij vorig jaar in de junioren matchen ons afmaakten...
Al zullen hun kadetten wss ook niet te onderschatten zijn..
Trouwens, binnenkort is het weer tornooi in oostende e kadetten van mechelen :)
MONSEUR, Vincent (’82) de Embourg à Ensival
Loic Dor (Ensival aussi).
Dat zijn blijkbaar de twee die van Embourg naar Ensival gaan. Maar aangezien er nog enkele zijn die geen club hebben kan het wel zijn dat er nog een paar volgen. Deze kunnen wel eens verrassen en niet laatste eindigen. Voor de rest denk ik dat het de gekende vier,Aalst, Eupen, Genk en Leuven, en daarnaast Mechelen zullen zijn die gaan meedoen voor de playoffs . Als het bij Mechelen inderdaad zou gaan, zoals op deze site ergens te lezen staat, om een combinatie van oud spelers en jongeren ziet het er goed uit voor die mannen.
Laatst bewerkt door Frank (30-06-2008 11:00:50)
Wie speelt er voor de rest volgend jaar nog allemaal in vierde?
leuven gaat het dit jaar toch moeilijk hebben. 2 goede spelers zijn naar mechelen vertrokken en het eerste semester zijn een aantal mensen op erasmus. dus....
Leuven is nog altijd op zoek naar een gemotiveerde trainer, die ons naar derde klasse kan leiden. Voor meer info mail naar kris@klzc.be
vorig weekend was er een tornooi in hasselt . Genk wint daar 3 van de 5 matchen . Dendermonde wint er ook een aantal waaronder tegen genk . dendermonde wordt daar 19 de genk 20ste , eupen 30 ste en bree 32ste . Nu moeten daar niet al te veel conclusies uit getrokken worden maar ik vind dat toch vrij verrassend van dendermonde
??? ????? ?? ??????
vorig weekend was er een tornooi in hasselt . Genk wint daar 3 van de 5 matchen . Dendermonde wint er ook een aantal waaronder tegen genk . dendermonde wordt daar 19 de genk 20ste , eupen 30 ste en bree 32ste . Nu moeten daar niet al te veel conclusies uit getrokken worden maar ik vind dat toch vrij verrassend van dendermonde
Die van Dendermonde hadden misschien minder gez.. euh gedronken dan de rest????
You can't beat what you can't catch
Vandaag kalendervergadering geweest en stilaan tijd om terug het water op te zoeken ;)
Wat moeten we verwachten...
Genk komt na een jaartje terug maar blijkbaar zijn daar veel spelers vertrokken. Hoge ogen hebben ze in 3de alleszins niet gehaald....
Mechelen C en Mechelen B ? is Mechelen B nog steeds hetzelfde als vorig jaar of zijn er van Mechelen A die nu in B spelen en de B is C..het wordt verwarrend :p
Leuven schat ik ook nog steeds hoog in...
Eupen, de verliezer van vorig seizoen...kunnen ze dit seizoen nogmaals zeer goed presteren...Ik denk het wel want de jeugdwerking draait op volle toeren ginder en werpt zijn vruchten af...
Wijzelf, Aalst willen terug play-offs als minimale doelstelling zetten....
mechelen b blijft dezelfde ploeg zoals vorig jaar, en mechelen c zal bestaan uit ex-eerste ploeg spelers, spelers dat er een paar jaar tussenuit zijn gegaan en ook jeugd spelers (vooral kadetten) dus een beetje ne goeie mix. ook geen te hoge verwactingen he, da kan ook tegenvallen ze.
branco geschreven:vorig weekend was er een tornooi in hasselt . Genk wint daar 3 van de 5 matchen . Dendermonde wint er ook een aantal waaronder tegen genk . dendermonde wordt daar 19 de genk 20ste , eupen 30 ste en bree 32ste . Nu moeten daar niet al te veel conclusies uit getrokken worden maar ik vind dat toch vrij verrassend van dendermonde
Die van Dendermonde hadden misschien minder gez.. euh gedronken dan de rest????
dat is natuurlijk een optie . Of ze kunnen beter tegen dat slecht bier ( cristal) wat ze daar tappen
??? ????? ?? ??????
Wij (Aalst) hebben vorig weekend niet deelgenomen in Hasselt maar wel in kleinschalig tornooi in Willebroek...
De ploegen : Mechelen C, Mechelen kadetten, Willebroek en Aalst
We waren maar met 7 (vandaar ook geen deelname in Hasselt) maar vonden het een leuk en sportief vriendschappelijk tornooi...Mechelen C won voor Aalst en Willebroek.....
Nu zijn mijn ploegmaten bezig op tornooi Oostende waar ik niet bij ben wegens werkverplichtingen...Ze moeten daar tegen PSV en een Tsjechische ploeg, ben benieuwd.....
Nu zijn mijn ploegmaten bezig op tornooi Oostende waar ik niet bij ben wegens werkverplichtingen...Ze moeten daar tegen PSV en een Tsjechische ploeg, ben benieuwd.....
PSV en die tsjechen vielen nog mee, doornik en vlaardingen, da was andere koek
bijgevolg zat er dus vandejaar geen echte stunt in ma we hebben een zeer geslaagd tornooi gehad
Ik heb e vermoeden dat er kleine wijzigingen zullen zijn in de einduitslag van kampioenschap van 4e.
Als we kijken naar de bekermatch van EUPEN denk ik da we weer een sterk seizoen van hen mogen verwachten.
Daarnaast hebben we met nieuwkomer MECHELEN C, bestaande uit ex-1e spelers en jongeren, volgens mij te maken me een goeie mengeling van ervaring en snelheid.
Ook ENSIVAL heeft vrij verrassende uitslag in bekermatch waar het toch 7 doelpunten maakte tegen 3e klasser Waregem. Daar zitten volgens mij de nieuwe spelers voor iets tussen. Kunnen zij stunten? Ik verwacht een beter team, maar ongeveer dezelfde prestatie.
Verder verwacht ik van LEUVEN ook weer een sterk seizoen ondanks de 2 spelers die nr mechelen gegaan zijn en de verschillende erasmussers.
GENK valt af te wachten.
Pronostiek:
1. Eupen
2. Mechelen C
3. Leuven/Aalst
4. Aalst/Leuven
5. Mechelen B
6. Genk
7. D'monde
8. Ensival
9. Bree
10. Charleroi
Pronostiek:
1. Eupen
2. Leuven
3. Mechelen C
4. Aalst
5. Genk
6. Mechelen B
7. D'monde
8. Ensival
9. Bree
10. Charleroi
Iedereen verwacht hier blijkbaar terug Eupen als grootste titelkandidaat.
Ik denk dat het vandejaar vooral een spannend seizoen gaat worden waarbij er geen enkele ploeg echt gaat bovenuit steken. Zowel eupen, leuven, mechelen c als aalst zijn in staat mekaar altijd te verslaan. het zal afhangen van details...
Ik denk dat het vandejaar vooral een spannend seizoen gaat worden waarbij er geen enkele ploeg echt gaat bovenuit steken. Zowel eupen, leuven, mechelen c als aalst zijn in staat mekaar altijd te verslaan. het zal afhangen van details...
..... en de arbitrage
Ik denk dat een ploeg die de voorbije 2 (misschien zelfs 3) jaar bijna ongeslagen is thuis en nu bij den beker dit jaar 15-14 (zonder puntenvoordeel!!!) speelt OP Ixelles; der wel ietwat zal bovenuit steken. We'll see...
Verder gaan idd Leuven, Mechelen C en Aalst dicht bij elkaar eindigen denk ik. Genk blijft vraagteken...
Dat ze de voorbije seizoenen thuis ongeslagen zijn, zegt waarschijnlijk ook wel veel over hun zwembad, niet dat ik wil afbreuk wil doen aan hun geleverde prestaties hé.
Dat ze de voorbije seizoenen thuis ongeslagen zijn, zegt waarschijnlijk ook wel veel over hun zwembad
ja, dat is zoals bij KZK: ook hun zwembad!
My wife ran off with my best friend. I sure miss him.
Dat ze de voorbije seizoenen thuis ongeslagen zijn, zegt waarschijnlijk ook wel veel over hun zwembad, niet dat ik wil afbreuk wil doen aan hun geleverde prestaties hé.
Helemaal akkoord maar ook dit jaar spelen ze in dat zwembad dus ik denk dat dit een overbodig gegeven is binnen de pronostiek :p
[ Gegenereerd in 0.018 seconden, 7 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.65 MiB (Peak: 1.71 MiB) ]