Je bent niet ingelogd.
Wie is de meest geliefde (of minst gehate referee) van het seizoen 2007 ?
dit kan beide zijn e..... lol
Timmerman,? De Griek?
Timmerman is geen scheidrechter, enkel en alleen maar ne prutser!! ;-) Vonckx staat ook niet in de lijst...
Moerman Danny? Nu niet overdrijven hé! En timmerman? Die is een pak beter dan de meeste mensen in het lijstje.
Bestaan er geen foto's van die manne? ik ken de meeste maar van ziens en geen naam
You know you are a water polo player when you smell like chlorine 24/7.
Da helpt ni. bestaan er nergens foto's dan?
De Boeck is diene jonge gast van onze club WZK. Scheidsrechter met de juiste ingesteldheid. Serieuze progressie gemaakt de laatste jaren.
Ik vind rik den beste mor kurt komt dicht in de buurt. Als ge die twee hebt tijdens een match moogde er zeker van zijn da er correct wordt gefloten.
Kurt Timmerman of Kurt De Boeck
Ik snap het niet. Vindt ge dit de 2 beste scheidsrechters? Indien dit het geval is: waarom zet ge timmerman dan niet in de poll die ge zelf opstartte?
My wife ran off with my best friend. I sure miss him.
Ik vind het spijtig dat De Schuyter niet op de lijst staat.
:cool:
Ik vind het spijtig dat De Schuyter niet op de lijst staat.
:cool:
en jammer dat bernard en cornil niet wat meer punten krijgen ;-)
Ik ga voor Dieu. Ik weet dat Rik den beste is, maar hij fluit ons niet omdat ie van Gent is. Dus daarom: DIEU ! Altijd correct,
en datzelfde telt zeker ook voor Kurt Timmerman. Dus, mijn tweede stem gaat naar Eeklo.
vermist er mor enen kurt in de poll staat: De Boeck
Pascu vind ik ook niet slecht allezins
Laatst bewerkt door iFCee (04-04-2008 00:08:41)
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
Bestaan er geen foto's van die manne? ik ken de meeste maar van ziens en geen naam
Ik weet ondertussen al wie de Selie is en diene Rus.
De Rik ken ik vaneigens ook (beste voor mij) en de BG(moogt ge die zijne naam zomaar posten?).
Verder vaneigens den Grancerof en als ik de Flor juist verstaan heb in de topic van damescompetitie, dan ken ik Kurt De Boeck nu ook.
Diene Kurt heb ik nog maar 2 keer gezien van t seizoen. De eerste keer floot em de match naar de vaantjes en was em als een ballerina aan t over gesticuleren. Maar de tweede keer floot em echt een perfecte match. Dus als WZK zegt dat hij progressie maakt? Over die 2 matchen gezien wel, t was dag en nacht verschil.
Ik vind wel dat em minder de show mag stelen langs de rand van t zwembad, soms is hij er toch wel over met zijn arsenaal aan overdreven gestes.
Misschien probeert em iemand te imponeren é zo :P
laat hem toch die gestes maken, liever iemand die zijn best doet dan ene da er met tegenzin staat. want ge hebt er van die arbiters he... da er wel zijn, maar eigenlijk geen zin hebben om op ne zaterdag avond te komen fluiten.
Zou kunnen Flor, maar deze blààst op zijn fluitje
You can't beat what you can't catch
Mss een arsenaal aan gestes, maar ge weet als speler wel waarom hij iets fluit, en das belangrijk vind ik. Niks zo irritant om een uitsluiting of tegenfout te krijgen zonder da ge weet wat de ref heeft gezien. Van mij mag diene da blijven doen. T is trouwens ook één van de enige refs die nog ne babbel over de match kan doen na de wedstrijd.
En of em nu homo, hetero, of whatever is, .... Moeten we daar van wakker liggen ? By the way, de laatste matchen is er altijd een knap mieke mee met hem....
Nee nee, ik lig er ni wakker van dat em homo is zenne. Liever da dan zo'n verwijfde janet die denkt dat em een vrouw is.(cfr die in t filmpje) Ik kan mij gewoon opjagen in da ene feit, alhoewel dat nog ni zo overdreven is als dien in da filmpke. Da de andere da ni vinden, is hun probleem. Ik verkondigde mijn persoonlijke mening zoals die in de poll gevraagd werd.
Ik vind trouwens ook dat de arbiters moeten op de plaats staan waar de fout is gebeurd. Vooral zo rond de 5m. Volgens mij gaat da al wa discussies vermijden over het feit of da de fout al dan ni in of buiten de 5M is.
[ Gegenereerd in 0.016 seconden, 7 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.62 MiB (Peak: 1.68 MiB) ]