Je bent niet ingelogd.
Hey,
Ik vroeg mij af of je op je 17 jaar (zonder enige techniek / ervaring van waterpolo of zwemmen) nog met waterpolo kan beginnen?
Alvast bedankt voor de info.
DeJos
Ik steun wat hier gezegd werd: waterpolo kan je op (bijna) eendert welke leeftijd beginnen, maar het zal wel van op je tanden bijten zijn, go for it!
WP Strombeek
MZV-A geschreven:merksem heeft recreanten... :)
ja poelie, merksem is niet zo goed als antwerpen maar het is wel ideaal om ervaring op te doen bij de reserven en zo doorstromen naar de eerste ploeg... al onze talenten komt antwerpen toch halen dus zo kom je in eerste klas. ;)
ik ben zelf 17 jaar en speel al 10 jaar polo maar er zijn nu een man of 4 begonnen die veel ouder zijn en alleen een competitiezwemmen verleden hebben. deze spelers zijn na een jaar trainen toch een basisplaats waard bij de reserve ook al maken ze vaak fouten.
en zie we staan eerstes met reserve dus zo slecht zijn we nu ook weer ni (ook al is het MAAR derde klas ;) )
Bij mijn weten zijn dat toch maar 2 talenten ze ;)
Drie => Dirk Segers, Gert van den bempt en kasper hawinkel ... en dan nog een paar die geweigert hebben!
maar toch => respect voor antwerpen ;)
Don't judge before you play!
SandroS geschreven:MZV-A geschreven:merksem heeft recreanten... :)
ja poelie, merksem is niet zo goed als antwerpen maar het is wel ideaal om ervaring op te doen bij de reserven en zo doorstromen naar de eerste ploeg... al onze talenten komt antwerpen toch halen dus zo kom je in eerste klas. ;)
ik ben zelf 17 jaar en speel al 10 jaar polo maar er zijn nu een man of 4 begonnen die veel ouder zijn en alleen een competitiezwemmen verleden hebben. deze spelers zijn na een jaar trainen toch een basisplaats waard bij de reserve ook al maken ze vaak fouten.
en zie we staan eerstes met reserve dus zo slecht zijn we nu ook weer ni (ook al is het MAAR derde klas ;) )
Bij mijn weten zijn dat toch maar 2 talenten ze ;)
Drie => Dirk Segers, Gert van den bempt en kasper hawinkel ... en dan nog een paar die geweigert hebben!
maar toch => respect voor antwerpen ;)
alleen jammer dat de Gert me zen blessure zit en niet kan spelen :(
vorig seizoen was de kasper wa minder mr dit seizoen issem trug op dreef aant graken
Beste ,
Ik ben Len , 33 jaar en wonende in Antwerpen.
Ik ben van mijn 9 jaar doelman in het (zaal)voetbal. (Hoogst behaalde niveau : eerste provinciale)
Door een verzwakte enkel heb ik beslist om er na dit seizoen een punt achter te zetten , maar zou het doel toch niet echt willen verlaten en dus doelman in waterpolo willen worden.
Kan ik op mijn leeftijd nog keeper worden in het waterpolo bij een amateurploeg en zo ja , waar ergens in Antwerpen en welke voorbereidingen kan ik dan het beste maken naar volgend jaar toe ?
Alvast bedankt !
Groeten Len
Ok. Bedankt. Ik kom eens een kijkje nemen ?
[ Gegenereerd in 0.013 seconden, 7 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.57 MiB (Peak: 1.66 MiB) ]