#201 06-02-2008 21:24:33

TZK-Henk
Gast

Re: pronostiek divisie II, seizoen 07-08

Ik hecht persoonlijk meer geloof aan de pronostiek van Polotiest die het in de vorige weken ook al bij het juiste eind had. Dat Tielt in zijn pronostiek wint is mooi meegenomen :-)
AZC2 moet in eigen huis makkelijk kunnen winnen van Hasseltg
GZV2 maakt er een prestige-slag van en gaat voor de overwinning. RBP lijkt niet langer ongenaakbaar maar zal op het einde van dit seizoen wel kampioen spelen en opnieuw promoveren. Een nieuw transfer Balanov van AZC1 -> RBP in de maak op het einde van dit jaar ???
Calypso - Strombeek: geen akkoordje maar ze zijn elkaar waard. Ik geef Strombeek het voordeel van de polotiest-twijfel
TZK - WPK: lijkt op zich match van het week-end te worden al is het dat niet ! In deze spannende competitie met zo weinig verschil 3de of 3de laatste plaats is en blijft alles mogelijk tot de laatste speeldag. Wie dit duel wint kan gewoon iets rustiger het vervolg van het seizoen in gaan. Het zal voor alle ploegen boeiend blijven tot het einde !
Wase - Brugge: onvoorspelbaar. Ik volg Polotiest en geef Brugge de overwinning.

Aan iedereen een spannend week-end gewenst !

#202 07-02-2008 20:55:16

kosse
Gast
Van: Brussel
Website

TZK-Henk geschreven:

Ik hecht persoonlijk meer geloof aan de pronostiek van Polotiest die het in de vorige weken ook al bij het juiste eind had. Dat Tielt in zijn pronostiek wint is mooi meegenomen :-)
(...)
Aan iedereen een spannend week-end gewenst !

Allez, vermits dat er hier toch mannen durven :) , ga ik maar ook (maar met haakjes) :

AZC - Hasselt :: yup akkoord, AZC
GZV2 - RBP :: Denk toch dat Brussels het haalt hoor (alhoewel met Gent weet je het maar nooit...)
Calypso-Strombeek :: hopelijk hebben jullie gelijk en winnen wij :P ('k moest toch wel eens smilen met "ze gaan effe akkoord" gelle hebt onze laatste matchen tussen mekaar niet gezien zeker...)
Tielt-Kortrijk :: Tielt in eigen bad (als ze niet te nerveus zijn anders wint Kortrijk)
Wase - Brugge :: Brugge staat slecht te spelen (waarom?) dus WASE thuis.

WP Strombeek

#203 07-02-2008 21:01:07

kosse
Gast
Website

TZK-Henk geschreven:

Ik hecht persoonlijk meer geloof aan de pronostiek van Polotiest die het in de vorige weken ook al bij het juiste eind had.

Mmmh, behalve vorige week! Maar wie had vorige week goed gegokt? Nobody :)

WP Strombeek

#204 07-02-2008 23:23:17

iFCee
Gast
Van: Tielt

hasselaar geschreven:
carthorian geschreven:

hoe zit het eigenlijk met de vechtpartij van Hasselt?

zijt ge weer daar met het proberen heel de wereld op te zetten tegen hasselt?

er was geen vechtpartij

Zeg dan hoe het wel liep ipv Calimero te spelen. We vragen ons gewoon af wat er is gebeurt en of ze geschorst zijn. zolang we het niet weten kunnen we wild fantaseren :D

Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.

#205 07-02-2008 23:31:23

iFCee
Gast

Al er hier zoveel mnesen pronostikeren kan ik niet achterblijven

AZC2 - Hasselt     1 : AZC mag hier geen problemen mee hebben.   Als Hasselt even de concentratie laat zakken kan het een afstraffing worden 
GZV2 - RBP           2   :  Meesten lijken voor Gentse te gaan maar ook Brussels zal deze presitgeslag willen winnen en ik denk dat het hen zal winnen.
Calypso - Strombeek X  :  Calypso liet mij een iets mindere indruk in de heenronde tegen ons maar heeft het thuisvoordeel en het zou ook leuker zijn voor de spanning als Strombeek niet wint
Tielt - WPK               1  :  natuurlijk winnen wij deze derby. Hopelijk toch. Het zal die ploeg die wint allesinds bloed zweet en tranen hebben gekost. ik verwacht een zeer mooie wedstrijd.
Wase - Brugge          2  :  Brugge verloor vorige week verrassend en moet dit dan mar goed maken in Wase, dat ook verrassend verloor. Tenzij Babak weet iets kan ?

Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.

#206 10-02-2008 10:19:52

WP11
Gast

Heren hier komt de schandaal pers:

GZV - RBP 10 - 11

Scheidsrechters Rolin - De Schuyter

Na een goed opgaande wedstrijd (zonder problemen tussen beide teams) hebben beiden scheidsrechters de pedalen verloren (eerder ze hadden geen pedalen meegenomen) en de match met veel zin naar de knoppen geholpen.

Erger nog de gefrustereerde De Schuyter begon de speler van GZV uit te dagen door "klootzak" te zeggen tegen bepaalde spelers, en spijtig genoeg hoorde het publiek vlak achter hem dit ook wat voor een serieuze tumult zorgde.

Na de wedstrijd (of het nu verloren/gewonnen of gelijk was het deed er niet meer toe) is het ontaard.

De fantatische scheidrechter (DS) van dienst werd na de wedstrijd weggehouden van het tumult door een speler  van GVZ waarbij hij zich, na een aanraking en even goed kijken waar hij moest landen, magistraal liet vallen. (pijnlijke knie en gekneusde rib)

En dit allemaal onder het toeziende oog van R Dooms. (wie zal hij verdedigen????)

3 spelers van GZV  kregen een rapport van De Schijter (sorry voor de misspelling).

Allen wensen naar Brussel te gaan om te getuigen voor de commissie (zelfs RBP wenst een verklaring af te leggen) Waar gaan we toch naar toe met deze amateur sport

Volgens bronnen waren er vorige weekend ook al problemen met hem in Brugge.

Hij heeft reeds een schorsing van 2 jaar achter de rug voor het uitmaken van een joodse speler (Maccabi) en nu dit.

Haal deze persoon weg uit onze zwembaden want hij heeft een negatieve invloed op de sport en duwt de spelers eerder om hun broek aan de haak te hangen dan verder te doen.

Indien er nog clubs zich geroepen voelen om een briefje te schrijven om deze scheids te verwijderen laat dit niet na want  jullie beurt komt nog.

Met vriendelijke vroege zondag groeten  :cool:

Laatst bewerkt door WP11 (10-02-2008 10:25:18)

#207 10-02-2008 10:52:15

ref
Gast

Is inderdaad een spijtige zaak, als ik dat verslag hier zo lees. En met het 'fenomeen' Dooms als controleur is de zaak nog droeviger, gezien de Bruggeling nu ook niet één van de toonbeelden is van fairplay en eerlijkheid.

You can't beat what you can't catch

#208 10-02-2008 10:59:24

TZK-Henk
Gast

als ik dat zo lees kunnen wij van Tielt niet klagen: gisteren de 6-punten wedstrijd van WPK gewonnen met 10-9 verschil. Een thriller dus ! Tielt kon winnen dankzij 2 minuten goed spel. Voor de rest werd zoveel mogelijk boven of naast of op het doelhout geschoten.
Scheids-wonder-boy Shatzianastasiou (kortweg Schatz) probeerde in de laatste minuut er nog een gelijkspel van te maken door eerst een pass op midvoor te interpreteren als een doelpoging waarna de tijd opnieuw diende te starten en daarna nog eens een 'tussen-twee' te fluiten voor een onbegrijpelijke fase. Spijts dit alles speelde Tielt de laatste minuut beheerst uit en won het een erg belangrijke wedstrijd in het kader van de mentale rust voor de rest van de terugronde.
Blijven gaan, Tielt !

#209 10-02-2008 11:12:12

WP10
Gast

Ik kan het volledig beamen wat WP11 schreef, zelf de dames van de tafel keken toe hoe Dhr. Dooms met ongeloof de match volgde. Hij opperde zelfs luidop dat hij toch moeilijk de wedstrijd kon overnemen!!!
Dat bepaalde spelers echt boos werden, was alleen het gevolg van het feit dat  De Schuyter volledige controle over het spel verloor en daarbij ook zijn zelfbeheersing. Men zou bijna kunnen stellen dat het haast zielig was, dat een scheids zich op dergelijke kinderlijke wijze gedroeg. Onwaardig om een topper in tweede te fluiten!!! Schandalig dat deze mooie wedstrijd naar de knoppen werd gefloten door DE SCHUYTER!!!!
Ik hoop ook dat deze scheids wordt verbannen uit de Belgische competitie.
Elke actie die hiervoor wordt ondernomen zal ik ondersteunen.

Met beheerste groeten WP10.

#210 10-02-2008 11:48:58

ref
Gast

WP10 geschreven:

Ik kan het volledig beamen wat WP11 schreef, zelf de dames van de tafel keken toe hoe Dhr. Dooms met ongeloof de match volgde. Hij opperde zelfs luidop dat hij toch moeilijk de wedstrijd kon overnemen!!!

Sorry, maar dit kan niet. Als een door de bond aangeduide controleur aanwezig is  op een wedstrijd, heeft hij het recht en moet hij ingrijpen. Dit is nu eens een echt staaltje van wat men 'struisvogelpolitiek' noemt. Verwonderd dat waterpolo in België niet van de grond komt?

You can't beat what you can't catch

#211 10-02-2008 11:56:58

beinstein
Gast

Calypso - Stroombeek.
Zeker geen mooie wedstrijd, uitgezonderd enkele oprispingen van calypso zijde in het tweede en derde partje. Kollectief leek het aan beide kanten nergens op, het verschil zat hem uiteindelijk in indivuduele kwaliteiten waardoor Calypso aan het langste eind kon trekken. Het eerste kwart was wellicht door de zenuwen niet om aan te zien (0-0). Balverlies, slechte schoten etc etc aan beide kanten. Daarna dus de genoemde beter momenten aan Calypso kant en vervolgens een plichtmatig vierde kwart met weinig belang meer. Niet mooi dus maar wel een faire wedstrijd die  in tegenstelling tot bijvoorbeeld het brussel-gentse schijter nivo WEL goed werd gekontroleerd door twee goed fluitende scheidsrechters.

#212 10-02-2008 23:15:24

iFCee
Gast

TZK-Henk geschreven:

als ik dat zo lees kunnen wij van Tielt niet klagen: gisteren de 6-punten wedstrijd van WPK gewonnen met 10-9 verschil. Een thriller dus ! Tielt kon winnen dankzij 2 minuten goed spel. Voor de rest werd zoveel mogelijk boven of naast of op het doelhout geschoten.
Scheids-wonder-boy Shatzianastasiou (kortweg Schatz) probeerde in de laatste minuut er nog een gelijkspel van te maken door eerst een pass op midvoor te interpreteren als een doelpoging waarna de tijd opnieuw diende te starten en daarna nog eens een 'tussen-twee' te fluiten voor een onbegrijpelijke fase. Spijts dit alles speelde Tielt de laatste minuut beheerst uit en won het een erg belangrijke wedstrijd in het kader van de mentale rust voor de rest van de terugronde.
Blijven gaan, Tielt !

TZK-Henk heeft het over Pascu. En het mag gezegd worden als het goed is ook. Ondanks wat mysterie op het einde blijft het één van de betere refs uit 2e in mijn ogen. Het was dan ook een heel mooie, faire match gisteren die, ook in mijn ogen, verdient gewonnen werd door Tielt, al is WPK duidelijk sterker dan de eerste seizoenshelft. Ze zijn nog niet uitgeteld!

Verslag volgt

#213 11-02-2008 13:45:20

TZK-Henk
Gast

Pascu ? ik dat dat dat Schatz was ? Vandaar misschien die verwonderlijke beslissingen in de laatste minuut. nu, we mogen niet klagen als ik hier boven lees wat ze bij Gentse hebben meegemaakt.

#214 11-02-2008 13:54:44

TZK-Henk
Gast

't zou overigens wel eens kunnen dat Gentse met enkele spelers minder mag doorspelen voor de komende wedstrijden. Hoe erg en hoe waar het ook moge wezen, ik vermoed dat alle spelers die een rapport hebben gekregen nog een schorsing te wachten staat. Bij de bond sluiten ze normaal de rangen als het op dergelijke dingen aankomt en dan heb je èn frustratie voor de verloren match tegen RBP, èn frustratie op de arbiter èn mag je nog enkele weken nagelbijten op de tribune. Ik hoop voor jullie dat het geen waar is maar vrees het ergste.

#215 11-02-2008 17:00:57

oldtimer
Gast

De Schijter ? Is dat die arbiter van Oostende ? Het schijnt dat hij ook voetbalarbiter is. 
Als je hem een opmerking maakt , gaat hij contrair doen en kan je het voor de rest van de wedstrijd wel vergeten.

#216 12-02-2008 11:22:31

WP11
Gast

Sorry, maar ik hoop voor één maal dat "het sluiten van de rangen" NIET zal gebeuren en dat er iemand zit met kloten aan zijn lijf!!! (sorry voor de uitdrukking) :cool:

Er zijn genoeg getuigen over het voorval en ik hoop dat hij daarvoor zijn laatste wedstrijd heeft gefloten.

Anders vermoed ik dat het "plezier om te spelen" VOLLEDIG weg is en dat er broeken aan de haak gaan vliegen!!!!

Ik denk dat dat ook niet de bedoeling is.

#217 14-02-2008 16:55:09

polotiest
Gast
Van: Gent
Website

Brussels       -      Antwerpen 2       2
Strombeek     -     Wase      1
WP Kortrijk     -     Hasselt     1
Brugge     -     Tielt      X
Calypso     -     Gentse 2      1

Greetz, P OL oTI E ST :cool:

#218 14-02-2008 16:58:02

carthorian
Gast

Brussels       -      Antwerpen 2       1
Strombeek     -     Wase      1
WP Kortrijk     -     Hasselt     =
Brugge     -     Tielt      1
Calypso     -     Gentse 2      1

maar ik zit er wel vaker naast de laatste weken :)

Laatst bewerkt door carthorian (14-02-2008 16:58:20)

#219 14-02-2008 21:40:43

Saiko
Gast

brussel   -    antwerpse 2     2
strombeek   -   wase   1
wp kortrijk   -   hasselt   1
brugge   -   tielt   2
calypso   -   gentse 2    2

cathorian vind het als teamgenoot wel spijtig da ge zo weinig vertrouwen hebt in u eigen ploeg. Hopelijk zitte er nu weer naast.

#220 14-02-2008 23:07:48

iFCee
Gast

brussel   -    antwerpse 2     1 -> Brussel lijkt een beetje te sputteren in terugronde (al is dat relatief) maar zal het toch halen vermoed ik
strombeek   -   wase   1 -> strombeek kan perfect spelen in het minibadje van hofstade, maar ook wase is er niet slecht. Toch verliest wase
wp kortrijk   -   hasselt   1 -> WPK heeft zijn beste gedaan afgelopen weken en pakte al 6 punten. als ze herstelt zijn vande nederlaag tegen Tielt pakken ze de volle buit.
brugge   -   tielt   2 -> natuurlijk winnen wij :)
calypso   -   gentse 2    2 -> Gentse pakt wraak voor de nederlaag van vorige week en wint dan toch tegen eeb Brusselse ploeg

#221 15-02-2008 13:45:55

WP11
Gast

Sorry maar echt geen zin om pronostiekje te doen.

Nog steeds enorm gedegouteerd.

Misschien moeten we de scheidsrechters bij de wedstrijden kleven om het eerlijker te maken en nog natuurlijk ook moeilijker    :cool:

#222 15-02-2008 22:32:03

TZK-Henk
Gast

brussel   -    antwerpse 2     1
strombeek   -   wase           2 Ondanks het kleine badje blijft Wase verbazen
wp kortrijk   -   hasselt        1  WPK is thuis gewoon sterker dan Hasselt
brugge   -   tielt                   2 Tielt wint onverhoopt van Brugge en verlengt hiermee zijn zegereeks.
Calypso   -   gentse 2           1 In Calypso komt Gentse tekort. Afhankelijk ook van de aanwezigen ook in functie van eventuele schorsingen.

Veel plezier allemaal dit week-end en hou ons aub op de hoogte (voor je met je zatte kloten in bed duikelt is het perfect verantwoord om de score van je wedstrijd te posten) Het juiste doelpuntensaldo doet er niet toe, meestal herinner je je toch nog of je gewonnen of verloren hebt, anders is het heel erg.

#223 16-02-2008 14:51:56

hasselaar
Gast

azc zwaar onderuit in brussel
maar het is precies de schuld van de arbiters :)

#224 16-02-2008 15:40:04

carthorian
Gast

hasselaar geschreven:

azc zwaar onderuit in brussel
maar het is precies de schuld van de arbiters :)

Arbiters zaten niet mee, maar denk niet dat er een overwinning inzat mocht het wel zijn.

#225 16-02-2008 19:24:24

kosse
Gast
Website

Strombeek- Wase 7-7 (of 9-9 ik weet het niet meer allesinds gelijkspel).
Meer comentaar volgt...

WP Strombeek

,
[Bot] CCBot

Forum footer