Je bent niet ingelogd.
Knap resultaat van Wase !
Aan de wedstrijd van Brugge hangt blijkbaar nog een geurtje ...
2 spelers vlogen gelijktijdig buiten en diene van Brugge moest nogal lang langs de kant blijven liggen ... volgens de geruchten gebeurde dit in de laatste periode en dan verliezen met 1 goal ...
Bier zonder alcohol is als een beha aan een waslijn: het beste is eruit.
Nog geen verslag van vaste reporter iF-Cee. Daarom weet ik nog steeds niet hoe Tielt deze stunt in elkaar heeft kunnen boksen. een gewonnen punt, dat is zeker in een competitie die blijkbaar alle kanten uit kan: Wase, tot voor kort gedoodverfd degradatie-kandidaat wint van AZC2 en hijst zich naar een 4de plaats. Wellicht beginnen sommigen binnen Wase alweer van ere te dromen .. wat is daar gebeurd dat dit nu wel kan en bvb. vorig jaar totaal niet ?
WPK doet een gouden zaak. Ik gun het hen van harte.
Al wordt Brugge hier de verliezer van het week-end genoemd, ik denk eerder dat Hasselt de verliezer van het week-end is. Brugge heeft de punten vooralsnog niet nodig. Hasselt begint toch rood de kleuren in het klassement.
Een mooier begin van de terugronde konden we ons haast niet dromen !
De vaste reporter heeft zijn tafelkwaliteiten moeten bovenhalen in een kadettenmatch en wk veldrijden kijken enzo en zal dus pas morgen het verslag verzorgen.
We speelden heel sterk, ondanks de drie afwezigen, en begonnen zeer goed (3-1) om daarna net iets teveel kennis te maken met de deklat. de moed bleef er echter in en de aanvallen bleven mooi inneen zitten zodat we de 3-5, 4-6 en 5-7 achterstad konden ombouwen en uiteindelijk een punt uit de brand slepen. Vreugde alom maar toch (bij mij persoonlijk) ook wat bitterheid achteraf omdat je realitisch moet zijn en je in het klassement bitter weinig opschiet met een punt, zeker als het niet tegen een concurrent is. Had dat zelfde gevoel ook na de draw tegen AZC aan het begin van het seizoen (ook 7-7 dacht ik). toch blijft het een goede vertrouwensbooster en een manier om te tonen dat we het zeker nog kunnen.
Toch ook even de doelpuntenrijke reservenwedstrijd vermelden. Nog nooit werden er dit seizoen 33 doelpunten gescoord in een reservenmatch. Tielt won en blijft daarmee aan kop, al staan de resevren van azc met evenveel punten. en laat dat nu net de tegenstander van volgende week vrijdag zijn (deze week vrijdag eigenlijk want het is al maandag :p).
-Wase blijkbaar een serieuze versterking gehaald en mede daardoor schitterende zege.
-WPK pakt voor het eerst in 9 (!) wedstrijden nog eens punten en laat Calypso achter met een 1/9. zoals al aangegeven hier. de kortrijkzanen lijken mij toch iets beter getraind te staan daar een paar maand geleden.
-Gentse wint verwacht van Hasselt maar inkassert toch weer veel doelpunten (2e slechtste verdediging uit 2e, toch ook opvallend voor een ploeg die zo hoog geklasseerd staat).
-Strombeek houdt het, zoals het hoort volgens de traditie daar, uitermate spannend maar pakt toch weer punten.
Mannen van Hasselt? komt er nog eens een verslag ? of moeten we wachten op een nieuwe zege ;)
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
kop op, iFCee ! in een competitie waar het verschil tussen een 3de plaats en een 8ste plaats amper 6 punten is, is elk punt een gewonnen punt. wie is in een dergelijke competitie trouwens je concurrent: iedereen en niemand, zou ik zo zeggen.
wie is er bij Wase (terug) bij ? Yves Thibaut ?
sorry, mijne frank te laat gevallen en eens gekeken of er geen verslag was van AZC2 - Wase. 't is dus ne zekere Babak Andrey die er bij is gekomen bij Wase. Van waar komt die in ene keer uit ?
kop op, iFCee ! in een competitie waar het verschil tussen een 3de plaats en een 8ste plaats amper 6 punten is, is elk punt een gewonnen punt. wie is in een dergelijke competitie trouwens je concurrent: iedereen en niemand, zou ik zo zeggen.
wie is er bij Wase (terug) bij ? Yves Thibaut ?
1 punt is 1 goal verschil van 3 punten hé en in een competitie die zo close is zijn 3 punten heel veel! :)
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
sorry, mijne frank te laat gevallen en eens gekeken of er geen verslag was van AZC2 - Wase. 't is dus ne zekere Babak Andrey die er bij is gekomen bij Wase. Van waar komt die in ene keer uit ?
Babak Andrey: een zéér potige en technische speler die dus , na lange amdinistratieve molen (4jaar?) eindelijk spelerslicentie heeft verkregen. Is echter reeds vele jaren actief bij de jeugds van Wase en dus daar zelf zeker geen onbekende. In ieder geval, nummer 3 moogde niet te veel ruimte geven want diene mens scoort van overal :)
en, als de arbiters het toelaten, maakt hij zijn ruimte wel :)
Ik heb hier zo het idee dat er steeds minder mensen durven pronostiekeren omdat het zo ongelofelijk onvoorspelbaar is in 2e
Toch een poging van mij:
1-02-08 Antwerpen 2 - Tielt -> toch Antwerpen, al zullen ze het niet cadeau krijgen van ons. (vorig jaar: 10-3)
1-02-08 Hasselt - Brussels -> Brussels herpakt zich en haalt nog eens zwaar uit
2-02-08 Gentse 2 - Strombeek -> Wordt een potige, spannende en doelpuntrijke match warin Gentse nipt aan het langste eind trekt
2-02-08 Brugge - Calypso -> De mannen van Calypso verzuipen in de zee van Brugge
2-02-08 Wase - WP Kortrijk -> Kortrijk vond vorige week weer aansluiting maar zal toch problemen ondervinden met de mysterieuze Babak. (vorig jaar: 9-10)
Antwerpen 2 - Tielt -> Antwerpen maar met problemen
Hasselt - Brussels -> Brussels haalt zwaar uit
Gentse 2 - Strombeek -> Gezien heen match, opnieuw nipte overwinning voor GZV
Brugge - Calypso -> Nipte winst voor Calypso door domme coaching Brugge
Wase - WP Kortrijk -> Wase zonder veel problemen
De voorspellingen kunnen zwaar beînvloed worden door het gebrek aan spelers in de ploegen (krokus = skivakantie)
Gentse2- Strombeek: 9-11
2-0 begonnen, nadien tot 3-6, 5-9, 9-11
Sterk gespeeld ondanks veel afwezigen.
Een goede overwinning voor ons al zal het misschien verrasend klinken voor sommige :p
Proficiat aan de twee ploegen die een faire wedstrijd speelden.
WP Strombeek
slechts mogelijke resultaten dit week-end voor Tielt dat zelf uiteraard niet moest winnen tegen 'den Twee' maar dat WPK ziet winnen tegen Wase (waar zat Babak of was hij ook al gaan skiën ? ) Strombeek wint en ook Brugge gaat de boot in tegen Calypso... waar gaat dit eindigen, dit jaar ?
Ik werd ook niet bepaald vrolijk van de overige uitslagen. Na onze zware 2 weekends moeten we volgend weekend tonen wt we waard zijn. Het blijft vreselijk spannend!
Ja juist en volgende week staan er nog enkele 6 punten wedstrijden op het programma!!!!
Er kan zelfs een grotere afscheiding plaatsvinden tussen de teams!! :cool:
Laatst bewerkt door WP11 (05-02-2008 10:26:37)
weet er iemand hoe het is afgelopen na de uisluiting van de broertjes Vandenhoudt? Hebben ze een schorsing opgelopen door de kleine aanvaring met brussel.
n het tumult dat daarop volgt vliegen de gebroeders Vandenhoudt beiden definitief uit het water.
hoe zit het eigenlijk met de vechtpartij van Hasselt? Zijn zij geschorst voor de komende wedstrijden?
hoe zit het eigenlijk met de vechtpartij van Hasselt?
zijt ge weer daar met het proberen heel de wereld op te zetten tegen hasselt?
er was geen vechtpartij
seg hasselaar blijf eens rustig. We zetten hier niemand tegen jullie op. HET IS MAAR EEN VRAAG! Ze zijn er beide uitgestuurd door de scheidsrechter, dus is er toch iets gebeurt. Verklaar ons dan even nader wat er wel is gebeurt en antwoord op de vraag die gesteld werd.
Hebben ze een schorsing aan hun broek of niet?
Hasselt klampt aan en bij een 3-5 stand krijgt Kjell Vandenhoudt een kopstoot. In het tumult dat daarop volgt vliegen de gebroeders Vandenhoudt beiden definitief uit het water. Vreemd genoeg mag de uitlokker blijven verderspelen.
kusje op de wang en gezonde discussie met goede argumenten?
Vraag alleen maar naar hoe ze eruit zijn gevlogen (derde fout, schorsing, ...)
Allez allez mannen, rustig aan ;) :P
Wat een spannig in deze divisie zeg! Dit gaat alle kanten uit en ik voorspel ook nog rare dingen voor het einde van het seizoen. Al kan men moeijlijk spreken over "verrasingen" want iedereen kan van iedereen winnen, zo simpel is het. Het hangt er vanaf wie er bij is en wie niet, wie geschorst is, hoe de ploeg moreel en fysiek op dat moment in mekaar zit, hoe de scheids het doen (met resultaten van 1 goal verschil), enz. En ook hoe de coach het ziet na de heenwedstrijd (lessons from the past) want dan komt er een zone hier, een individuële daar...
Ik denk toch dat dit de enige divisie is waar alle ploegen zo dicht bij mekaar zitten. Behalve Brussels die er toch wel boven staat, maar dan toch niet zo zo machtig als men dacht, kan dit -en gaat dit- alle kanten uit. Na onze wedstrijd tegen Gentse zagen we Gentse 1 teggen Mechelen. Het was een pandorie! En nochtans is Mechelen iets te sterk voor 2de in mijn opinie (bv. beker tegen hen: 14-15 bij ons na verlengingen en met 5 goals voor en ze speelden niet bepaald hun beste wedstrijd). We speelden ook onlangs een oefenwedstrijd tegen de mannen van Merksem die volgens mij ook hun plaats in 2de hebben.
We hebben eigenlijk chance dat het zo in mekaar zit, het is niet plezant 25-4 verliezen of zelfs 35-6 winnen (soms wel ... maar elke week?). Dus: proficiat aan ALLE ploegen in onze divisie die het zo spannend houden! Voilà. Da's alles wat ik moest zeggen (dixit Gerrit Callewaert).
ps: en ook proficiat an degene die nog pronostieken (durven) doen LOL
Laatst bewerkt door kosse (05-02-2008 17:12:01)
WP Strombeek
Tiens als er eventueel geschorsten zijn bij Hasselt, mischien ook bij RBP?? :cool:
Pronostiekje :
AZC2 - Hasselt : 1 (eenvoudige overwinning voor den twee)
GZV2 - RBP :1 (zwaar beladen duel met uiteindelijke eerste nederlaag van RBP)
Calypso - Strombeek : 0 (ze gooien het op een akkoordje)
Tielt - WPK :2 (WPK terug in goede doen,spelen een goede terugronde en winnen nipt)
Wase - Brugge :1 (Brugge definitief teruggeslagen en zal nog weinig punten pakken dus gemakkelijke zege WZK)
Enkele bizarre uitslagen maar dat was het vorige week!!! :cool:
Pronostiekje :
AZC2 - Hasselt : 1 (eenvoudige overwinning voor den twee)
GZV2 - RBP :1 (zwaar beladen duel met uiteindelijke eerste nederlaag van RBP)
Calypso - Strombeek : 0 (ze gooien het op een akkoordje)
Tielt - WPK :2 (WPK terug in goede doen,spelen een goede terugronde en winnen nipt)
Wase - Brugge :1 (Brugge definitief teruggeslagen en zal nog weinig punten pakken dus gemakkelijke zege WZK)Enkele bizarre uitslagen maar dat was het vorige week!!! :cool:
Calypso - Strombeek: Ik ben zeker dat deze echte rivalen het niet op een akkoordje gaan gooien. Er zal op het scherp van de snee gestreden worden. Een gelijkspel is zeker mogelijk. Ze zijn aan elkaar gewaagd. Het moet gezegd dat Strombeek sterk bezig is dit seizoen maar ik gok op Calypso ditmaal.
[ Gegenereerd in 0.032 seconden, 8 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.67 MiB (Peak: 1.72 MiB) ]