Je bent niet ingelogd.
Voila, nog enkele weken en dan beginnen we er weer aan....
Wat zijn de verwachtingen bij jezelf en de tegenstanders ???
Bij Aalst willen we terug in die top-4 meedraaien en als het kan zelfs iets hoger. Thuis moeten we van IEDEREEN kunnen winnen....
Indien VZ gent met hun nieuwe trainers taktisch tijdens het spel wat kunnen aanpassen geloof ik dit seizoen zeker in hun kansen....
Prono :
1. VZ Gent
2. Leuven
3. Aalst of Willebroek
Onderaan is Ensival de zwakste.....
Ik wil ook nog efkes zeggen dat den bond zich belachelijk maakt door gewoon dezelfde kalender voor te stellen als vorig jaar......
We beginnen terug op Dendermonde, dan thuis tegen Gent, dan naar Eupen en dan thuis tegen Willebroek etc....
Juist hetzelfde als vorig jaar...waren we weer wat lui op den bond ????
tja. over die kalender... dat was mij ook al opgevallen.
Wij willen dit seizoen toch iets dichter bij charleroi geraken maar ik ben eens benieuwd of dat gaat lukken. op het tornooi in hasselt zijn we toch aan 6-5 tegen genk geraakt. tony palumbo speelde er wel bij en voor de rest ook maar 1/3 van hun ploeg dus ik weet niet of dat wel zo een goede maatstaaf is
??? ????? ?? ??????
Blijven verder knokken Bree; jullie hebben een goeie basis en veel jonge spelers ! Dat moet dus wel lukken op termijn. Ik heb trouwens vernomen dat het bad van Charleroi (eindelijk) gesloten is voor herstellingswerken. Ze trainen met andere woorden op een andere locatie gedurende een aantal seizoenen en dat kan nefast zijn voor de ploeg. Ik dacht dat ze ook aan het bad van Aalst moesten werken, waardoor ze tijdelijk ik koud water moeten trainen : zullen ze dan altijd volledig zijn op training ?!
Niettemin veel succes ajuintjes met de top-3 ambities. Wij durven ons voorlopig niet wagen aan een pronostiek wegens het vertrek van 2 basisspelers. De top-3 bereiken met de dames is voor Aalst wel een mogelijkheid omdat er in hun ploeg een aantal Dendermondse merries zullen meestrijden ! (ahum)
Ja Joost,
ons bad is dicht en neen, we trainen niet in koud water....
Wat doen we dan wel ? We trainen 2 X per week mee met Wase...trainingen zijn iets pittiger dan we gewoon zijn maar verandering van spijs doet eten ;)
Welke spelers zijn weg bij jullie joost ?
Qua spelers bij ons geen veranderingen al is het wel dat ons junioren stilaan grote concurrenten worden voor de basisploeg....
Laatst bewerkt door Stijntjes (28-08-2007 22:50:10)
ik heb me vorig weekend in hasselt nog eens een andere vraag gesteld . Of pascu veranderd is van ploeg want die was in hasselt als sqcheidsrechter voor een andere ploeg
??? ????? ?? ??????
Als Pascu zou weg zijn bij charleroi, dan kan Bree daar misschien wel nekeer overwippen...
Makom, den Alain (nr.3 van Charleroi) heeft zich de hele zomer laten zien op de openwater-wedstrijden (sympathieke gast uit het water zenne)....Hij zwom altijd de 5 km schoolslag.
Pascu was niet alleen scheidsrechter maar stond ook in de goal bij calypso. misschien was dat alleen voor het toernooi in hasselt.
Is het niet mogelijk om hier eens een Poll te organiseren van wie er kampioen zal worden? Dan kunnen wij hier ook eens op ploegen stemmen uit 4de klasse...
Eeeuuuhhh ik zou zeer graag maar dan blijft de hamvraag: "Hoe doe je dat....??" De poll op zichzelf in gang steken is niet echt moeilijk das daar ergens klikken onderaan maar dan komt het (stelt hij vragen welke poll het moet zijn?!!!).... Dus eventueel wat uitleg en dan kan ik erin vliegen.
Hoe maak je dan bv:
-Een rangschikking ( bv; 1..... -2..... -3.......) of is het gewoon de kampioen die je kan laten kiezen?
Met deze poll kunnen we eindelijk eens testen of die van hogere reeksen "begaan" zijn met het lot van de vierde klasse... ;-)
Laatst bewerkt door Frank (11-09-2007 01:05:26)
Aaaaarrrgggghhhh nog één keertje slapen en het is weer zover het seizoen komt op gang.... man toch de eerste match voelt weer aan als de eerste schooldag... Ik kijk uit naar de match om nog eens te kunnen spelen maar naar de tegenstander kijk ik net iets minder uit. K denk dat het voor ons een zeer moeilijk opdracht (lees : bijna onmogelijk) zal worden om door te stoten in de beker (tegen Tielt) maar het kan alvast een mooie maatstaf worden om te zien hoever we staan.
K denk dat het er voor een paar ploegen uit vierde klasse (met natuurlijk 2 uitzonderingen) wel moeilijk maar niet onmogelijk uitziet om door te stoten of vergis ik me?? Misschien kunnen Leuven en misschien Aalst eens voor de verrassing zorgen. Aalst heeft het voordeel dat ze al een tijdje met de Wase meetrainen en hebben dan misschien ook iets meer info ;) al vrees ik dat het lastig zal worden...Leuven kan het ook nog spannend maken tegen Ciney want als je de uitslagen van vorig jaar bekijkt kwam Leuven alvast niet veel tekort en met een voordeel van 5 doelpunten in eigen bad kan het daar best gaan spannen...
Verder waarschijnlijk weinig verrassingen maar spreek me gerust tegen...
Laatst bewerkt door Frank (20-09-2007 12:54:06)
Aaaaarrrgggghhhh nog één keertje slapen en het is weer zover het seizoen komt op gang.... man toch de eerste match voelt weer aan als de eerste schooldag... Ik kijk uit naar de match om nog eens te kunnen spelen maar naar de tegenstander kijk ik net iets minder uit. K denk dat het voor ons een zeer moeilijk opdracht (lees : bijna onmogelijk) zal worden om door te stoten in de beker (tegen Tielt) maar het kan alvast een mooie maatstaf worden om te zien hoever we staan.
K denk dat het er voor een paar ploegen uit vierde klasse (met natuurlijk 2 uitzonderingen) wel moeilijk maar niet onmogelijk uitziet om door te stoten of vergis ik me?? Misschien kunnen Leuven en misschien Aalst eens voor de verrassing zorgen. Aalst heeft het voordeel dat ze al een tijdje met de Wase meetrainen en hebben dan misschien ook iets meer info ;) al vrees ik dat het lastig zal worden...Leuven kan het ook nog spannend maken tegen Ciney want als je de uitslagen van vorig jaar bekijkt kwam Leuven alvast niet veel tekort en met een voordeel van 5 doelpunten in eigen bad kan het daar best gaan spannen...
Ik denk juist dat VZG een goeie kans maakt om door te stoten :)
10 doelpunten is niet niets!!!
Dus als jullie elke periode 2 dp maken ist gespeeld, want ik zie Tielt geen 19 keer scoren in de Rooigem :)
(ik zal der alvast zijn om te supporteren ;) )
Strombeek - Charleroi (+10) 1
Ixelles (+10) - Oostende 2
Brugge - Embourg (+5) 1
Leuven (+5) - Ciney 1
Willebroek (+5) - Seraing 2
Aalst (+10) - Wase 2
Blankenberge (+5) - Brussels 2
Waregem (+5) - Antwerpen B 2
Eupen - Dendermonde 2
Genk (+5) - Calypso 2
Soignies (+5) - Hasselt 2
Roeselare (+5) - WP Kortrijk 2
VZ Gent (+10) - Tielt 1
Bree - Ensival 1
Laatst bewerkt door polotiest (20-09-2007 13:15:53)
Greetz, P OL oTI E ST :cool:
Ik denk dat VZG wel moet kunnen winnen want ik heb van Klaas gehoord dat die van Tielt toch maar allemaal watjes zijn. :)
Ik denk dat VZG wel moet kunnen winnen want ik heb van Klaas gehoord dat die van Tielt toch maar allemaal watjes zijn. :)
Goalie, kom nog maar snel wat bijtrainen ipv hier ruzie proberen te stoken :-)
Trouwens, 't zal nodig zijn, want Kristof en ik zijn er niet bij en JP heeft zaterdag in D'monde zijn vinger gebroken op het tornooi :-(
Ik kijk er allesinds ook naar uit. 10 doelpunten lijk enorm als je dat zo ziet staan in het begin maar zou, in alle bescheidenheid, eigenlijk nooit een probleem mogen zijn maarja in sport kan alles natuurlijk!
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
mja we zullen zien zeker :)
goalie geschreven:Ik denk dat VZG wel moet kunnen winnen want ik heb van Klaas gehoord dat die van Tielt toch maar allemaal watjes zijn. :)
Goalie, kom nog maar snel wat bijtrainen ipv hier ruzie proberen te stoken :-)
Trouwens, 't zal nodig zijn, want Kristof en ik zijn er niet bij en JP heeft zaterdag in D'monde zijn vinger gebroken op het tornooi :-(
Tja als gij er nie bij zijt, kunnen we maar beter forfait geven!
Ik maak de vergelijking met Strombeek vorig jaar...
Strombeek is top 3de klasse en we speelden 11-15 weliswaar met voorgift van 5 doelpunten...
Wase is kelder 2de klasse en een voorgift van 10 doelpunten...het wordt moeilijk maar we hebben het voordeel van ons groot bad !
We zijn niet kansloos en zullen ons vel duur verkopen...
Voila, nu zwemzak nemen en vertrekken voor de wedstrijd....
P.S. Ik zie Gent ook wel stunten vanavond ;)
Morgen een verslag !
Mechelen 2 - Willebroek
Dendermonde - Aalst
VZ Gent - Charleroi
Leuven - Ensival
Eupen - Bree
De competitie gaat beginnen. Ik zie de eerste speeldag eigenlijk weinig uitschieters. Gent zal makkelijk winnen van Charleroi. Leuven kent geen problemen met Ensival (eigenlijk zie ik bij geen enkele ploeg problemen tegen Ensival) en Eupen zal in hun bad winnen van Bree indien hun nr. 4 er natuurlijk bij is, anders wordt het misschien nog spannend.
Mechelen-Willebroek is moeilijk te voorspellen maar normaal gezien mag Willebroek geen problemen hebben.
Wijzelf moeten naar een steeds moeilijke verplaatsing voor ons, Dendermonde. Dendermonde is dik gaan verliezen op Eupen (how come ??) maar daar kijken we eerlijk gezegd niet naar. Normaal gezien zou het moeten lukken....maar we verkopen het vel van de beer niet voor hij geschoten is...
Mechelen 2 - Willebroek 2
Dendermonde - Aalst 2
VZ Gent - Charleroi 1
Leuven - Ensival 1
Eupen - Bree 1
voila mijne pronostiek
Wij kijken vooral uit naar 2e speeldag waar we naar Aalst moeten , traditioneel een spannende , zwaar bevochten match
Voor ons een goede test waar we staan
Ik sluit mij volledig aan bij de prono van Bart. En inderdaad kijk ik uit naar de eerste echt test van het seizoen, de match in Aalst. Iedereen allesinds veel succes dit weekend.
mijn prono:
Mechelen 2 - Willebroek willebroek wint gemakkelijk
Dendermonde - Aalst aalst wint makkelijker als gedacht
VZ Gent - Charleroi gent wil met gemak
Leuven - Ensival leuven maakt ensival af
Eupen - Bree eupen wint nipt
en de match de week erna tegen gent het zal wel een spannend matchke worden zoals elk jaar, hopelijk kunnen we de 2punten thuis houden, ik kijk er in ieder geval naar uit!!
Laatst bewerkt door nebur (24-09-2007 19:04:59)
mijn prono:
Mechelen 2 - Willebroek willebroek wint gemakkelijk
Dendermonde - Aalst aalst wint makkelijker als gedacht
VZ Gent - Charleroi gent wil met gemak
Leuven - Ensival leuven maakt ensival af
Eupen - Bree eupen wint nipten de match de week erna tegen gent het zal wel een spannend matchke worden zoals elk jaar, hopelijk kunnen we de 2punten thuis houden, ik kijk er in ieder geval naar uit!!
ik ga hier niet op pronostikeren maar als ik zie wat eupen tegen dendermonde gemaakt heeft moeten wij ons niet al te veel illusies gaan maken denk ik
??? ????? ?? ??????
waren het geen 3 punten nebur, of 1 punt want 2 kan niet meer dachtik...
ik sluit mij volledig aan bij men teamgenoot voor pronostiek (de meeste denkik)!
en ik kijk uit ner de match volgende week...
Ik geef branco gelijk maar we zien wel. In sport is alles mogelijk
[ Gegenereerd in 0.016 seconden, 7 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.66 MiB (Peak: 1.72 MiB) ]