Je bent niet ingelogd.
Ik dacht: waarom het ook niet eens op het forum zetten. Gezien de competitie voor de mindere goden er op zit is het hier wat stil op het forum; ik zie nog veel bezoekers maar er is weinig nieuws te melden.
Nu zaterdag houdt TZK één van zijn familiedagen van het jaar. Thema van de avond: een wedstrijd tussen de miniemen vs de ouders van de miniemen. Die denken natuurlijk dat waterpolo toch zo moeilijk niet kan zijn maar ik denk dat ze zullen verschieten en zelfs tegen hun kinderen het moeilijk zullen hebben om te winnen. Aansluitend aan de match de gekende ingrediënten: eten en drinken. Iedereen welkom !
Er was al eens een familiefeest geweest dit jaar: ter gelegenheid van de wedstrijden in Tielt van zowel de miniemen als de juniores op zondagmiddag werd aansluitend het zwembad afgehuurd en kon iedereen (oud en jong) nog een uurtje vrij ploeteren, spelen, balletje naar het doel gooien, van de glijbaan, ... Daarna: nieuwjaarsreceptie. Olé Olé !
Dergelijke initiatieven zijn zeker goed voor de sfeer en de samenhang van alle generaties in de club. Proficiat aan het bestuur van Tielt voor de organisatie. Ik kan het alle clubs ook aanraden.
Nog even vermelden dat er zelfs meerdere matchen zijn met naast de ploegen miniemen en ouders-van-miniemen ook nog juniores, eerste ploeg en ex-spelers ofte Masters mat natuurlijk de juniores al overtuigende winaars :D
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
wacht maar tot in het water, zou ik zo zeggen, iFCee. De Masters hebben hun naam niet gestolen. We zijn sinds enkele dagen in een verborgen trainingscentrum bezig om 24/7 te trainen... Wax on wax of ... paint on paint of ...
Oh dat heb ik niet nodig hoor, ik haal het wel op klasse en vooral ervaring :D ;) :p
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
Oei, da zal dan gene vette zijn :LOL:
Taymond, ik weet niet wie je bent maar het is een schitterend pseudoniem ! Wie weet kom ik je in het water tegen bij het tornooi van Tielt zaterdag: de masters zijn op papier misschien niet de gedoodverfde favoriet maar een kat in het water maakt rare sprongen
en de loting is de masters ook bijzonder gunstig gezind :D
één van de Masters zelf heeft met onschuldige hand het wedstrijdschema opgesteld. hopelijk winnen de juniors toch van de miniemen
wij moeten eerst tegen de eerste ploeg maarja dat is een makkie natuurlijk :D
Blijkbaar ligt TZK-Henk al in zijn bed om te bekomen van de zware avond.
verslag:
Miniemen - Vaders
De vaders van onze miniemen hadden en verrassing in petto en traden aan in zwempakken waar zelfs Ian Thorpe nog iets van kon leren. Het mocht echter allemaal niet baten want onze miniemen toonden wie de baas was en haalden het na een spannende partij.
Juniores - Eerste ploeg
Het vertrouwen bij de eerste ploeg was groot, misschien zelfs te groot. De juniores namen een blitzstart en hoewel ze het nog spannend hielden pakten ze toch de zege en verwezen zo de eerste ploeg naar de cafetariawaarvoor ze zogezegd niet rouwig om waren.
Juniores - Mixed Team
Waar de miniemen en hun vaders zojuist nog tegen elkaar stonden probeerden ze nu met verenigde krachten enig weerwerk te bieden tegen de juniores, die weinig rust gegund werd. Het leek zelf te lukken maar de juniores stelden op tijd orde op zaken en mochten zo aantreden in de finale.
Juniores - Masters
In die finale ontmoeten ze de Oude Glorieën van Tielt die door het toeval van het lot bye waren in de vorige twee reeksen en zo fit aan de start stonden. Bij de juniores begon de vermoeid toe te nemen en begonnen de blessures zich op te stapelen waardoor de zege gegund werd aan de Ex-Spelers, die zich met enig gevoel van bescheidenheid 'Masters' noemen, en zich zo de eerste Tieltse interclubkampioen mogen noemen.
Het was weer een leuke poloavond en een spetterende afsluiter van een mooi seizoen.
Hoe komt het iFCee dat de Masters een heel andere wedstrijd gezien hebben: een mak en ongeïnspireerd spelende juniores ploeg die tegen een scherp en vinnig Master-team niet verder kwamen dan 2 doelpunten en er zelf wel 7 om de oren kregen ;-)
we hadden gepiekt voor de wedstrijd tegen de eerste ploeg :D
[ Gegenereerd in 0.024 seconden, 7 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.59 MiB (Peak: 1.67 MiB) ]