Je bent niet ingelogd.
Pagina's: 1
Proficiat aan iedereen!
week per week komen er kampioenen bij in het Belgisch waterpolo. Tijd om ze eens op een rijtje te zetten. Ik zal mij hier beperken tot de 9 titels die op h2opolo behandeld worden (4 seniorentitels, 4 reserventitels en 1 juniortitel) maar als iemand andere jeugdtitels weet: hou je niet in.
Eerste Divisie
Reserven Eerste : Antwerpen
Tweede Divisie : Antwerpen2
Reserven Tweede : Oostende
Derde Divisie : Calypso/Strombeek
Reserven Derde : Strombeek
Vierde Divisie : Genk
Reserven Vierde : Genk
Juniores: Mechelen/Antwerpen
grappige anekdote: de reserven van Genk slagen erin kampioen te worden met een doelsaldo van -5, warempel 25 doelpunten minder dan de 2de in de stand, Aalst.
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
De reserven van Genk zijn kampioen ja maar je moet het verhaal erachter ook kunnen....;)
Ze hebben gebibberd op het einde (hé Dimitri :) ) hahaha
en om het helemaal compleet te maken: nog 2 titels erbij:
Vlaams Studentenkampioen: Hoge School Gent
Waals Studentenkampioen: UCL (Louvain-La-Neuve)
Belgisch Studentenkampioen: Universiteit Gent
Laatst bewerkt door iFCee (27-03-2007 14:46:21)
Waterpolo is a ballethic dance between violence and finesse, injurence and strategy, individual struggle and team cohesion.
Gisteren was de uitslag in de clash tussen univ en Hoge School Gent 7-5 als ik mij niet vergis (allesinds 2 doelpunten verschil). De Walen kwamen er niet aan te pas met 21-2 en 20-1. (merk op dat het hier om halve wedstrijden gaat.)
Pagina's: 1
[ Gegenereerd in 0.014 seconden, 7 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 1.56 MiB (Peak: 1.66 MiB) ]